סולגאר solar

סולגאר | SOLGAR

עבור רבים כל כך בכל העולם, כאשר מדובר על תוספי תזונה, השם הראשון שעולה לראש הוא סולגאר. חברת סולגאר האמריקאית היא מהמובילות והחלוצות בתחום תוספי התזונה בעולם, פעילה החל משנת 1947 ומייצרת כיום קטלוג מוצרים אדיר ועשיר במוצרים. חברת SOLGAR נמצאת בקדמת החדשנות, היעילות והבטיחות בעולם תוספי התזונה כבר עשורים רבים, כאשר החברה פועלת מתוך מטרה ועיקרון מנחה לספק לצרכנים תוספים איכותיים, בריאים ומבוססי מדע אמיתי, על מנת לתמוך בבריאות הכוללת ולסייע במגוון רחב של בעיות ומצבים.

לכל מוצרי סולגאר במחירים מדהימים

בבית המרקחת המקוון של מדי-לינק תוכלו למצוא קטלוג מקיף במיוחד של מוצרי סולגאר, תוספי תזונה מסוגים שונים ולמטרות שונות – כאשר הקו המחבר בין כולם הינו ההקפדה המהותית על איכות, יעילות, בטיחות וחדשנות. אנו מציעים מחירים תחרותיים ואטרקטיביים במיוחד בשוק תוספי התזונה, כולל למול אפשרויות מובילות בחו"ל. השילוב של תוספי המזון מבית סולגאר עם האמינות, המקצועיות והמחירים של מדי לינק יוצרים את האפשרות האופטימאלית והרלוונטית ביותר.

ההתחייבות לאיכות של סולגאר

חברת סולגאר פועלת בכל מוצר תחת ההתחייבות הארגונית שלה לאיכות ובטיחות, החברה מייצרת ומפיצה את מוצריה בתעשיית התוספים והמוצרים הטבעיים, כאשר היא מסתמכת על קמעונאים מובילים ומנוסים כמו בית המרקחת מדי לינק על מנת להכווין את הצרכנים בטווח האפשרויות הרחב.

אחד מההיבטים הבולטים של מוצרי חברת SOLGAR הוא ללא ספק עיצוב האריזות שלהם ובעיקר פקק ההברגה המתכתי בצבע זהב בולט. זוהי לא סתם בחירה שיווקית אלא סימן לתקן הזהב שהחברה פיתחה ומיישמת בכל מוצר מתוך הקטלוג העצום שלה. תקן הזהב של סולגאר נוגע לאבטחת ובקרת איכות על מוצריה, לחינוך לבריאות של צרכניה, לדגש מהותי על מחקר ופיתוח וקידום הבריאות האופטימאלית בקרב כלל הצרכנים של מוצריה. כך, במתקני הייצור של סולגאר ניתן לראות את הנהלים המחמירים ביותר ואת ציוד הייצור המתקדם בתעשייה, לצד יעילות ובטיחות לכל אורך שרשרת האספקה וההפצה.

מוצרים ופורמולות זוכי פרסים

עדות למוניטין האיכותי והמוביל של סולגר בתעשיית תוספי התזונה בפרט ובתעשיית הבריאות בכלל ניתן לראות בהיקף הפרסים שהחברה  זכתה בהם בגין תוספי תזונה מצוינים ופיתוח פורמולות חדשניות. סולגאר זכתה בפרסים חשובים ומגוונים בגין פיתוח מוצרים באיכות הטובה ביותר, החל מתוספי ויטמינים, דרך תוספי אומגה 3 ועד מולטי ויטמינים ותוספים מיוחדים ומורכבים הכוללים פורמולות ייעודיות וייחודיות או עבור בעיות בריאות פרטניות מאוד. ללא ספק מדובר על מותג תוספי תזונה פופולארי, מכובד וכזה אשר זוכה להערכה רבה מאוד בקרב גורמי מקצוע וצרכנים כאחד.

ייצור מקצועי ואיכותי בארה"ב

היבט חשוב ורב עוצמה נוסף מבחינת מוצרי סולגאר הוא שכל תוספי התזונה של החברה מיוצרים – גם היום – במפעלי הייצור המתקדמים בארה"ב, בעיירה במדינת ניו ג'רזי. מתקני הייצור עומדים בתקנים המחמירים ביותר של אבטחת ובקרת איכות וכמובן מחזיקים באישורים הגבוהים ביותר לייצור תוספי תזונה ומוצרי בריאות לשוק האמריקאי והעולמי. במתקני הייצור של סולגאר בארה"ב ניתן למצוא גם את מעבדות המחקר והפיתוח המתקדמות וכן מתקנים המבטיחים איכות, אמינות, עקביות ובטיחות בכל מוצר: מערכת טיהור מים מתקדמת, מערכת לטיהור וסינון אוויר, ניקיון וכן הלאה.

מוצרי סולגאר מיוצרים תחת הכשר כשרות וכן עומדים בהגדרות ה"חלאל". כמו כן, בקבוקי הזכוכית המאפיינים את מוצרי SOLGAR מיוצרים מזכוכית ממוחזרת וניתנים כמון למיחזור חוזר.

סולגאר – מוצרים מעולים במחירים מנצחים

אם אתם מחפשים את תוספי התזונה האיכותיים והמתקדמים ביותר, אנו בהחלט מאמינים כי המוצרים של סולגאר עונים בדיוק לכך, אם שפע נוסף של יתרונות ויכולות מבית החברה המובילה בתחום התוספים. במדי לינק תוכלו ליהנות ממחירים מנצחים ואטרקטיביים במיוחד למוצרים המעולים של SOLGAR.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …