5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, מדוע לא ללכת ישירות למקור וליהנות מהרכיבים הטריים? ברוח זו, ליקטנו עבורכן מספר מסיכות אנטי אייג'ינג יעילות, אותן תוכלו לרקוח בעצמכם בכל עת שיתחשק לכן.

מסיכת פילינג מדבש ולימון

ערבבו כף דבש, מיץ מחצי לימון ושתי כפות קמח תירס טחון דק (דרגה טחינה אחת מעל לקורנפלור). שפשפו את הפנים בעדינות בעזרת התערובת, השאירו חמש דקות ושטפו. לאחר ייבוש הפנים תוכלו למרוח את אחת המסכות המזינות שבהמשך, על מנת להשיב לעור את הלחות ולהזין אותו.

מסיכת דבש ולימון

ערבבו מיץ מחצי לימון בשתי כפות דבש. אספו את השיער ומרחו על הפנים והצוואר בנדיבות. תוכלו למקסם את האפקט והגביר את הספיגה בעור על ידי הנחת מגבת נקייה וחמה שתכסה את העור המרוח. המתינו 10 דקות ושטפו במים פושרים. נגבו בטפיחות קלות ועדינות במגבת רכה.

מסיכת חלבון ביצה – בוסט של מתיחה

מסיכה זו אפקטיבית במיוחד כאשר אנחנו נזקקות לעור זוהר, מתוח וקורן, בעת יציאה בערב לבילוי או לאירוע. הפרידו חלבון מביצה אחת לקערית והקציפו אותו קלות בעזרת מזלג. מרחו את החלבון המוקצף על עור הפנים והצוואר והמתינו לייבוש. לאחר הייבוש, שטפו במים פושרים (לא חמים, אנחנו לא מנסות להכין חביתה), ויבשו בטפיחות קלות במגבת רכה.

כעת, נעבור לשתי המסכות המושקעות והמורכבות באמת, אלו שדורשות מעט יותר הכנה, אבל גם נחשבות לאפקטיביות יותר מאחרות.

מסיכת שמנת חמוצה

ערבבו כף שמנת חמוצה (באחוזי שומן הגבוהים ביותר שתוכלו להשיג בסופרמרקט או במעדנייה הסמוכה) עם כף מיץ לימון סחוט וכף שיבולת שועל טחונה דק עד ליצירת מחית חלקה ואחידה. מרחו על הפנים והצוואר והמתינו כעשרים דקות. שטפו במים פושרים וייבשו בעדינות.

מסיכת בננה ודבש

מעכו במזלג חצי בננה עד למצב של מחית. למחית הוסיפו שתי כפות יוגורט רגיל, כף דבש, כף מיץ לימון וכף שיבולת שועל טחונה דק. מרחו את המחית על פנים נקיות והמתינו כרבע שעה. שטפו במים פושרים ונגבו בעדינות.

אז הפנים שלנו מטופלות, ומה עם השאר?

אם תהיתן מה אתן אמורות לעשות בזמן שהמסכות פועלות על עורכן, התשובה הנכונה היא "לנוח". פשוט לשכב על הספה, להרים את הרגליים (למרות שהיום לא טיפלנו בהן, גם להן מגיע לנוח), לתת לגוף שלכן להירגע, למוח שלכם להתנקות ולהתנתק מכל מה שמטריד אותו. כפי שאומרים גורואי הבריאות, הבריאות מתחילה מתוכנו, מהנפש.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …

דברים שכל אישה חייבת לדעת על העור שלה

כתמי שמש, קמטים, אקנה ושומות חשודות – מדריך מכף רגל ועד ראש. גם אם אינך …

תגובה אחת

  1. ציונה אושרת זוזות

    מדהים איזה יופי