שלבים פשוטים לאיפור מושלם

ידע בסיסי הוא הבסיס לאיפור מושלם, נכון ומדויק לעור ומבנה הפנים שלך. לפניך כמה שלבים פשוטים שיעזרו לך לשמור על שגרת האיפור שלך ולהיראות רעננה, זוהרת ויפה מתמיד.

השלב הראשון – להסתיר את העיגולים השחורים

בקונסילר יש להשתמש רק כאשר באמת זקוקים לו: במקרים בהם ישנם עיגולים שחורים מתחת לעיניים. למראה הטוב ביותר יש לבחור בקונסילר בהתאמה לגוון העור ולא בגוון בהיר יותר. מדובר במיתוס אשר עלול לגרום לעיניים שלך להיראות לבנות, כאילו השתזפת עם משקפי שמש. את הקונסילר מורחים בעזרת הקצה של מברשת תוך שמציירים קווים ומטשטשים אותם בעזרת האצבע בנגיעות עדינות.

שלב שני – איפור בסיס

מריחת איפור בסיס היא פשוטה ונוחה כאשר עושים שימוש במייק אפ סטיק. השימוש במייק אפ סטיק הוא ממש כמו במרקר: יש לצייר קווים עבים מתחת לעצמות הלחיים, לצדי האף ומעל הגבות. את הקווים יש לטשטש בעזרת האצבעות. אם ברצונך להיראות מעט יותר שזופה, לפני שאת מטשטשת את האיפור השתמשי במייק אפ סטיק הכהה בשתיים שלוש דרגות מגוון עורך ומרחי אותם בכל אותם מקומות שצוינו קודם. יש לערבב את שני הצבעים יחדיו על הפנים וכלפי מטה.

שלב שלישי – צעד נוסף אל עבר כיסוי מושלם

במידה ויש פצעון או סימן שעדיין מבצבץ ומטריד את מנוחתך, יש לחזור ולמרוח עליו שכבה נוספת של קונסילר. השתמשי באותו סוג ובאותו הגוון כמו זה שנעשה בו שימוש בשלב הראשון. את הקונסילר מרחי על גבי הפגם תוך שאת משתמשת בקצה הקמיצה שלך בתנועות עדינות מבפנים כלפי חוץ.

שלב רביעי – הגיע הזמן להסמיק

תשכחי כל מה שהכרת והשאירי מאחור את אבקת הסומק. אם ברצונך להשיג אפקט זוהר הגיע הזמן לנסות ולהתנסות בסומק קרם. את הסומק יש למרוח על הלחיים, כאשר ניתן למצוא את המקום המדויק בדרך פשוטה והיא: לחייך. באפשרותך ליצור איזה מראה שרק תרצי על ידי מריחת סומק קרם, החל במראה טבעי ועד למראה זוהר ודרמטי, כאשר ההבדל מתחיל ונגמר בבחירת הגוונים.

שלב חמישי – הבסיס הנכון לעיניים

כדי להדגיש את העיניים בזמן קצר מרחי צללית בסיס מהריסים ועד לעצמות הגבה באמצעות קצות האצבעות. את הגוון של הצללית כדאי ורצוי להתאים לגוון העור. כך למשל לבעלות עור בהיר יתאים גוון מעט כסוף – לבנבן, כאשר לבעלות עור כהה יותר- גוון שמפניה יהיה הבחירה הנכונה ליצירת הבסיס המושלם במינימום זמן.

שלב שישי – לגרום לעיניים לבלוט

לאחר שמרחנו את קרם הבסיס על העיניים, זה הזמן להדגיש אותן ולגרום להן לבלוט. לשם כך יש להשתמש בצללית בגוון ברונזה, ולפזר אותה עם מברשת שטוחה וכן עם האצבעות. אם את רוצה לדעת אם עשית זאת נכון, המראה הסופי צריך להיראות נטול מאמץ. אפשר להשתמש גם בקרם צללית בגוון דומה ולמרוח אותו עם האצבעות או עם מברשת קטנה לאורך קו הריסים התחתון וכך ליצור אפקט מושלם.

שלב שביעי – הגיע הזמן להגדרות

כדי ליצור מראה עוצמתי יותר אפשר להשתמש בעיפרון חום ולהדגיש את קו הריסים העליון ולטשטש אותו כלפי מעלה עם מברשת הצלליות. יש לסיים את איפור העיניים עם מריחת מסקרה על הריסים למעלה ולמטה. במידה ולא ניחנת בריסים שופעים ומלאים, כדי לתת לעיניים מראה יותר דרמטי השתמשי במסלסל ריסים לפני שאת שמה את המסקרה.

שלב שמיני ואחרון – שפתיים חושניות

ההמלצה היא להשתמש בשפתון מבריק בגוון של תות ישר מהשפופרת כשאת מתחילה במרכז הפה שלך. עכשיו כל שעליך לעשות הוא למרוח את השפתון על השפתיים מהמרכז כלפי חוץ כאשר את טופחת קלות בעזרת קצות האצבעות שלך. שיטה זו למריחת שפתון תעניק לך מראה חושני ומושלם של השפתיים ותהווה את הטאץ' הסופי. כמובן שאם מדובר באיפור לערב הוסיפי על שכבה זו שכבה נוספת של גלוס ליצירת מראה זוהר ומבריק.

כדאי לבדוק גם

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

מיתוסים ועובדות על צלוליטיס

מה אתם באמת צריכים לדעת על הגומות המתסכלות אלה? ארבעה מיתוסים וארבע עובדות על "עור …