מגה גלופלקס – כל מה שרצית לדעת

מה זה מגה גלופלקס

מגה גלופלקס הינו תוסף תזונה מבוסס גלוקוזאמין וכונדרואיטין ומרכיבים נוספים, והינו מתוספי התזונה הפופולרים בישראל. התוסף מגיע בתצורת קפסולות או קפליות.

יש לזכור כי מגה גלופלקס בדומה לשאר מוצרי אלטמן, הינו תוסף תזונה, אינו תרופה ואינו מיועד לרפא מחלה כלשהי.

אילו סוגים של מגה גלופלקס קיימים

  • מגה גלופלקס רגיל – מכיל גלוקוזאמין, כונדרואיטין, ויטמין C‏ ומנגן. האריזה הרגילה מספיקה ל 70 יום.
  • מגה גלופלקס כורכום – או בשמו הרשמי מגה גלופלקס MG-C, הכולל הרכב מנצח המשלב בין האפלפין של מגה גלופלקס ל- 500 מ"ג כורכום בשילוב MG-C Relief – תערובת צמחים ייחודית לאלטמן. שילוב הרכיבים משמעותי יותר מכל אחד בנפרד.
  • מגה גלופלקס Fast – המכיל את המרכיב הייחודי Aflapin המופק משרף צמח הלבונה.
  • מגה גלופלקס MSM – מכיל גם מתיל סולפוניל מתאן (MSM)

מי משווק את מגה גלופלקס

מגה גלופלקס משווק על ידי אלטמן, מחברות הויטמינים ותוספי התזונה הגדולות בארץ.

מהם המרכיבים במגה גלופלקס

במגה גלופלקס מרכיבים שונים בהתאם לסוג התוסף. מבין המרכיבים הנבחרים ניתן למצוא:

  • גלוקוזאמין – הינו מולקולת סוכר אמינו המופק בגוף האדם מגלוקוז ואמין. הגלוקוזמין מעורב בין היתר ביצירת ציפורניים, גידים, סחוסים, עור, עיניים, עצמות, מסתמי לב וריריות ובעיקר גורם לעידוד ייצור ‏Glycosaminoglycans‏ שהוא אחד מהמרכיבים החשובים ‏ביותר במבנה הסחוס. עם הזמן, אנשים מאבדים את היכולת לייצר כמות מספקת של גלוקוזמין. (הגלוקוזאמין קיים במגה גלופלקס רגיל, מגה גלופלקס Fast ומגה גלופלקס MSM)
  • כונדקרואיטין – כונדרואיטין שייך לקבוצת הגליקוזמינוגליקנים המהווים רכיב מבני בסחוס המפרקי.(כונדקרואיטין קיים במגה גלופלקס רגיל, ומגה גלופלקס MSM)
  • אפלפין -חומר המופק משרף צמח הלבונה ובמסורת הרפואית ההודית, האיורוודה, מקובל להשתמש בו לטיפול בדלקות מפרקים, והוא מכיל חומרים ייחודיים המפחיתים דלקת וכאב (אפלפין קיים במגה גלופלקס MG-C ומגה גלופלקס Fast)
  • כורכום – תבלין צהוב המופק משורש הצמח Curcuma Longa. הכורכום משמש מזה אלפי שנים ברפואת ה"אירו-וודה" (שיטת טיפול הוליסטית שמקורה בהודו) וברפואה הסינית המסורתית. לכורכום השפעות בריאותיות מוכחות במגוון מצבים. (כורכום קיים במגה גלופלקס MG-C בלבד)
  • MG-C Relief – תערובת  המכילה שוורש ג'ינג'ר , דובדבן, ברומלין ושורש ציפורני השטן. (קיים במגה גלופלקס MG-C בלבד)
  • מתיל סולפוניל מתאן (MSM) – צורה אורגנית של גופרית המצויה באופן טבעי בגופנו ותזונה רגילה. רכיב זה מספק את הקשרים הכימיים הנחוצים לבניית קולגן, חלבון חיוני ליצירת רקמות חיבור וכן אימונוגלובולינים, אנזימים ומרבית החלבונים בגוף. (קיים במגה גלופלקס MSM בלבד)

באיזה מינון יש לקחת מגה גלופלקס

המינון בו יש לקחת מגה גלופלקס משתנה בהתאם לסוג התוסף שברשותך:

בכל מקרה, ייתכנו שינויים ויש להיצמד להנחיות הרשומות על האריזה ובעלון לצרכן של כל מוצר. במידת הצורך יש להתייעץ עם הרוקח או עם רופא.

מה המחיר המומלץ למגה גלופלקס

למגה גלופלקס מספר מוצרים תחת הסדרה כאשר הם נבדלים במרכיביהם, ולפיכך המחירים שונים ומותאמים גם בהתאם למספר הקפליות/כמוסות. במדי-לינק ניתן למצוא מגה גלופלקס החל מ 94 ש"ח ולעיתים יש מבצעים בהם ניתן לקנות מספר חבילות בהנחה משמעותית ואף לקבל שליח חינם ובונוסים נוספים. מומלץ להירשם לעדכונים באתר על מנת לקבל עדכונים על מבצעים אלה. לחצו כאן על  מנת לצפות במחירים העדכניים למוצרי מגה גלופלקס באתר מדי-לינק

האם מגה גלופלקס מתאים לספורטאים

כשאנו עוסקים בפעילות ספורטיבית מופעל לחץ על המפרקים והסחוסים, תהליך זה גם מעודד הרס ובניה מחדש של רקמות רבות לרבות העצם. התוסף ניתן לנטילה על ידי ספורטאים ובכל מקרה אנו ממליצים  לאנשים הנוטלים אותו באופן קבוע, לעשות ספורט בהתאם להנחיות הרופא ומגבלות אם יש.

האם מגה גלופלקס כשר

למוצרי אלטמן כשרויות שונות בהתאם למוצרים:

בנוסף, לכל שאלה הלכתית הקשורה למוצרי מגה גלופלקס בפרט ומוצרי אלטמן בכלל, ניתן ליצור קשר עם הרב לוינגר שליט"א המלווה את חברת אלטמן. ניתן לפנות אליו בטלפון 058-7000472 או באמצעות מילוי הטופס הבא.

האם מגה גלופלקס מתאים לטבעוניים

מתוך סדרת המוצרים של מגה גלולפקס, רק מגה גלולפקס כורכום MG-C מיוצר ממרכיבים שאינם מן החי, ולכן מתאים לטבעוניים.

איך נוטלים מגה גלופלקס

מגה גלופלקס מגיע בצורת קפליות או כמוסות המיועדות לבליעה דרך הפה ובעזרת מים. בדרך כלל יש ליטול את התוסף עם הארוחה, בין פעם אחת לשלוש פעמים ביום. המינון תלוי בסוג התוסף שברשותך ובהתאם להמלצות הרשומות על האריזה. לא קיים בשלב זה מגה גלופלקס בתצורה של טיפות, סירופ, נרות וכיו"ב.

 

(*) הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצרים בלבד, אין להסתמך על הפירוט המופיע כאן ובאתרים אחרים. יתכנו טעויות או אי התאמות ויש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. ט.ל.ח

כדאי לבדוק גם

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

8 טיפים למראה המושלם ביום האהבה

סגנון חג האהבה: מהדורת "הרגע האחרון" (או "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי") אנחנו מעדיפים את …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …