4 טרנדים אופנתיים לצבע השיער שלך בסתיו הקרוב

מה שנהדר בשיער שלנו, הוא שכשנמאס לנו מהצבע הנוכחי שלו, אנחנו יכולות להחליף אותו. אנחנו יכולות לשמור אותו כמות שהוא ורק לרענן אותו ולהוסיף לו גוונים, או להתפרע עליו באומברה עדין (בלונד-חום) או קיצוני (אדום-שחור) או אפילו בריינבו מטורף בפסים הרצים לאורכו או לרוחבו. השמיים (והיצירתיות) הם הגבול, כאשר מדובר בשיער ומגמות אופנתיות של צבעי שיער, תספורות ותסרוקות.

גם עם המקום (המכובד, יש לציין) השמור להעדפות טעם אישיות ויצירתיות פרטית, בתחילתה של כל עונה, מוצפים מגזיני האופנה בכל רחבי העולם בתחזיות של מעצבי שיער וקולוריסטים מובילים, דוגמניות נחשבות ושחקניות לוהטות, אשר מאפשרים לנו הצצה לצפוי לנו ולשיערנו בעונה הקרובה. סתיו 2016 איננו יוצא דופן מכך, וכרגע, כבר ניתן לראות באופן ברור למדי מה אנחנו הולכות לראות מסביב.

עבורכן, הנשים המקפידות להיות מעודכנות בטרנדים החמים ביותר, אספנו ארבע מגמות שיער עיקריות:

'Ronze

ידוע שהקולוריסטים ומעצבי השיער אוהבים שילובים בין צבעים (למשל, הברונד – “Bronde” המשלב בין חום לבלונד), והשנה, הסתיו מביא עלינו שילוב חדש – רונז. הרונז הוא שילוב בין אדום-נחושת לברונט-ברונז. הצבע החי מאיר כל גוון פנים, אולם, כגווני האדום החמים למיניהם, אף הוא נוטה לדהייה מהירה ולכן, דורש תחזוקה מתמדת ושוטפת במספרה וטיפולים זהירים בשיער גם בעת החפיפות הביתיות. בחפיפות הביתיות שבין הביקורים בסלון, מומלץ להשתמש בשמפואים המיועדים לשיער צבוע, או בשמפו המכיל צבע (כ-Joico Color Infuse Red Shampoo).

גוונים (Strobing)

בדומה לאיפור המיועד להדגשת תווי הפנים במשחקי אור וצל (למשל, "אור" מסביב לעיניים ו"צל" בשקעים שמתחת עצמות הלחיים), גם צביעת השיער בגוונים יוצרת עומק ומראה טבעי לצבע השיער. הגוונים יכולים להיות ממוקמים לאורך השיער, בקצותיו או באופן בלתי אחיד. באופן פרדוקסלי למדי, ככל שהקולוריסט מומחה ומנוסה יותר, פיזור הגוונים ייראה "מקרי" יותר ולכן, ייצור רושם טבעי של שיער שקיבל את גווניו מהשמש. בעלות שיער כהה תוכלנה לגוון אותו בקרמל, בעוד הבלונדיניות תעדפנה Flaxen Hues בגוון פשתני. הגיוון הבלתי אחיד פותר גם את בעיית צמיחת השורשים בצבע שונה, אותה מכירה כל מי שצובעת את שערה.

'Rooting – שורשים

בעבר, שורשים בצבע שיערך המקורי נחשבו ל"בעיה" שיש לטפל בה, ועדיף מוקדם ככל האפשר! כיום, 'Rooting נעשה באופן מכוון על ידי מעצבי השיער כס"מ או שניים מהקרקפת. הסוד לשמירת מראה ה-glunge (glam-grunge) של השיער הוא שמירה עליו נקי ומסודר על ידי חפיפות סדירות או שימוש באחד מהשמפואים היבשים שמציפים את השוק כיום. 'Rooting מעולה לנשים עסוקות שאין באפשרותן לבלות כל חודש בסלון, מכיוון שהוא מאפשר להגדיל את מרווחי הזמן שבין הביקורים שם עד לכחצי חודשים.

שיער בצבע "טבעי"

בניגוד לריינבו ולאומברה שעיטרו את שיערנו בעונות הקודמות ולקחו אותנו לחוסר טבעיות קיצונית, סתיו 2016 מעודד אותנו לשמור על גוון שיער קרוב לטבעי שלנו ככל האפשר. כמובן, עם עזרתן הקלילה של מסכות מעמיקות גוון ושטיפות בגוונים חמים. הצבעים הלא טבעיים לשיער (כצהוב זוהר, כחול, סגול, ורוד) חוזרים לארון, וצבע השיער הטבעי שלנו מקבל כל עזרה הנדרשת לו, כדי להפוך אותנו לטבעיות וטרנדיות באותן הזמן.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …