5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים לדוגי-בגס התפוחים והמזעזעים שממסגרים את עינינו לעיתים קרובות, קרובות מדי. כמובן שניתן להסתיר את העיגולים השחורים על ידי קונסילר משובח בשכבה אחת או שתיים, כפי שממליצות המאפרות הידועות, אבל קונסילר טיבו להיספג בעור. וכך, גם אם יצאנו מהבית מאופרות למשעי בשעות הבוקר, אי-שם, בסביבות ארוחת הצהריים, החום, הלחות (וספיגתו של הקונסילר) ישפיעו, והפנדה הסודית שמתחת למעטה תבליח ותבצבץ החוצה…

אז מה בעצם הבעיה?

הבעיה מתחלקת לשתיים: עגולים שחורים ושקיות נפוחות מתחת לעיניים. בחלק מהמקרים, כל אחת מהתופעות מגיעה לבד (חצי נחמה), במקרים אחרים, בתקופות קשות במיוחד, אנחנו זוכות בכל ה"חבילה" – עגולים שחורים ושקיות נפוחות. אמנם, ההירואין-שיק נחשב לסקסי בתקופות מסוימות של היסטוריית האופנה העולמית, אבל אף אחת (ואחד) מאיתנו איננה נהנית להסתובב בחיי היומיום שלה כמו דובון פנדה עצוב ועייף עיניים.

ארבע שיטות ועוד אחת מפתיעה

לנוחות ה"פנדות" הכרוניות שבינינו, ריכזנו ארבעה פתרונות סבתא וגם פתרון יצירתי ומפתיע במיוחד, שיסייעו לנו בצמצום תקציב הקונסילר הנדרש ויטפלו בבעיה מהבסיס, ולא רק יכסו אותה. מוכנות?

מחית מלפפון ומיץ לימון

קצצו חצי מלפפון בבלנדר עד לקבלת מחית אחידה וחלקה. למחית המלפפון הוסיפו מיץ לימון מחצי לימון (בלי קיצורי דרך, מיץ לימון סחוט טרי בבקשה!). הכניסו את המחית למקרר למשך כעשר דקות. הוציאו ומרחו באמצעות צמר גפן כמות נדיבה של המחית והשאירו למשך כרבע שעה (עם צמר הגפן או בלעדיו). בזמן הזה, השתדלו לנוח בשכיבה (לא נעים לטפטף מחית מלפפון בכל רחבי הבית J ). שיטפו במים פושרים ויבשו בטפיחות עדינות של מגבת רכה ועדינה.

רפידות ספוגות מי ורדים

מכירות את רפידות צמר הגפן העגולות המשמשות להסרת איפור? ובכן הכינו שתיים כאלה. לצלוחית שטוחה שפכו מעט מי ורדים, הטביעו בתוכם את הרפידות והכניסו למקרר לכרבע שעה. הניחו את הרפידות על עיניים עצומות והישארו איתן כעשרים דקות. האגדה אומרת כי בשימוש של פעמיים ביום במשך כחודש, טיפול זה יגרום להעלמת העיגולים השחורים לגמרי. היות ומדובר בטיפול כיפי שמריח טוב, מה יש לכן להפסיד?

(הערה קטנה: זהירות! הקפידו לקנות את מי הורדים המקוריים ולא את הממותקים המיועדים לאפיה)

רסק עלי נענע טריים

שטפו מספר עלי נענע טריים וקצצו או רסקו אותם בעדינות. את הרסק שנוצר, מרחו מסביב לעיניים והשאירו למשך 5-10 דקות. אין צורך לשטוף את הרסק, ניתן לנגב אותו בזהירות במטלית נקייה. שיטה נוספת המבוססת על עלי נענע היא יצירת רסק הנענע בשילוב של כפית מיץ עגבניות. על מנת להשלים את הטיפול, בזמן הזה, תוכלנה לנוח על הספה עם כוס יין.

עיסת כורכום ומי אננס (או מיץ לימון) – למשקיעות במיוחד

ערבבו כפית כורכום בכף מיץ אננס או בכף מיץ לימון סחוט טרי וצרו עיסה סמיכה. מרחו את העיסה על העיגולים הכהים והמתינו כרבע שעה. לאחריה, שיטפו במים פושרים ונגבו בטפיחות קלות.

(זהירות! כורכום מכתים ציפורניים וכלי פלסטיק!)

והנה השיטה האחרונה שהבטחנו לכן, שיטה בה משתמשות דוגמניות ברחבי העולם כבר עשרות שנים, הרבה לפני המצאת רול הקפאין וקרמי העיניים הייעודיים – משחה נגד טחורים. מפתיע, נכון?

אבל, אם תחשובנה על זה לעומק, משחה כזו מטרתה להפחית נפיחות ולכווץ את כלי הדם, שאלה הם בדיוק הגורמים היוצרים את העיניים הנפוחות והעגולים השחורים. כך, שאחרי שהתגברתן על הזעזוע, טיפונת משחה נגד טחורים (משפופרת חדשה, כמובן), יכולה לעשות עבורכן את העבודה לא פחות טוב משיטות אחרות.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

דברים שכל אישה חייבת לדעת על העור שלה

כתמי שמש, קמטים, אקנה ושומות חשודות – מדריך מכף רגל ועד ראש. גם אם אינך …

תגובה אחת

  1. ראומה גלודנשטיין

    איזה בידור!!! מתכונים משעשעים ומבדרים, אנסה אותם בקרוב… עידכונים בהמשך…