7 דרכים להרזות ללא דיאטה

החלום להיפטר מהמשקל העודף משותף הן לנשים והן לגברים. אך הדרך אל המטרה לא פעם רצופה באתגרים ומכשולים: דיאטות שלא צולחות, חוסר מוטיבציה ועוד שלל גורמים אשר מובילים לתחושה של ייאוש הרבה לפני שמתחילים בתהליך. אילו רק היה אפשר לרדת במשקל ללא הצורך בדיאטה. האמת? זה אפשרי. לא תמיד צריך דיאטת כאסח כדי להוריד קילוגרמים מיותרים. נשמע לא אמיתי? לפניכם, 7 דרכים שיאפשרו לכם להרזות ללא דיאטה.

התעמלות בשעות הבוקר

יש קשר מוכח בין פעילות גופנית לבין ירידה במשקל, זאת ידוע לכל. אולם לא כולם יודעים כי התעמלות של 45 דקות בכל בוקר יכולה לשפר את חילוף החומרים פלאים ולאורך כל היום. שילוב של פעילות גופנית בשגרת החיים מדי יום ביומו בשעות הבוקר, יכולה לעזור לכם לרדת במשקל ולהשיל את הקילוגרמים העודפים.

הארוחה הכי חשובה ביום

אומרים שארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום ולא בכדי. הקפדה על ארוחת בוקר בריאה כל בוקר, זו הדרך שלכם להשיל את הקילוגרמים עודפים. לא רק שארוחת בוקר בריאה ועשירה יכולה לשפר את חילוף החומרים בגוף אלא שהיא גם שומרת אתכם שבעים לשעות רבות היות והיא מדכאת את הורמוני התיאבון.

בישול אוכל בריא

ירידה במשקל זו משימה לא פשוטה, מדובר בשינוי אורח החיים ויציאה מאזור הנוחות ממגוון היבטים כאשר המרכזי ביניהם הוא שינוי הרגלי התזונה. למעשה לאוכל אותו אוכלים יש השפעה על משקל הגוף. עם זאת לא צריך דיאטה כדי לרדת במשקל אלא כל שיש לעשות הוא להתחיל לאכול בריא. מומלץ ורצוי לשלב בתזונה את כל אבות המזון, לאכול מסודר, לשלב פירות וירקות ולהתחיל לראות תוצאות.

הידעת? שתיית קפאין מעוררת את חילוף החומרים

לאחרונה מחקרים החלו להצביע על כך ששתיית קפה אינה כל כך לא בריאה כמו שחושבים. כאשר זה נוגע לירידה במשקל הרי שלשתיית קפה בבוקר ישנה חשיבות: הקפה מעורר ומאיץ את חילוף החומרים לפרק זמן של שלוש שעות שלמות. בנוסף ישנה סברה אשר טוענת כי שתיית קפאין מזרזת את פירוק רקמת השומן בגוף והפיכתה לחומצות שומן ולכן מומלץ לשתות קפאין לפני פעילות גופנית אולם יש לציין כי סברה זו לא הוכחה מדעית.

יש חשק למתוקים? פירות במקום עוגיות

לכולנו יש חשקים למשהו מתוק ואתם יכולים להרוויח הרבה יותר אם במקום להתמלא מעוגות ועוגיות, תבחרו דווקא בקינוח של פירות. בפירות ישנם סוכרים טבעיים ובנוסף סוגי פירות רבים עשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים מה שמעודד את חילוף החומרים שלכם. כמו כן ישנם פירות אשר יעילים לשריפת שומנים ומאפשרים למעיים לתפקד בצורה טובה יותר.

לא לקנות מוצרים בתפזורת

אגירת מוצרים או אחסנת מוצרים במזווה, מעבר למה שצריך רק תגרום לכם לאכול יותר בשל הזמינות. לכן עליכם להיות מחושבים בעת ביצוע קניות בסופר. הדבר יוביל לחיסכון הן מבחינת כספית והן מבחינת הקילוגרמים שלכם. ככלל עדיף שלא להכניס לבית מוצרים בעלי ערך קלורי רב, כך הדרך לירידה במשקל תהיה מהירה יותר.

לא כדאי לאכול בשעות הערב

הקצב של חילוף החומרים בגוף מאט בשעות הערב, המזון שאוכלים נשאר יותר זמן בגוף, משחרר יותר רעלים וכן גם השומן שבו נספג טוב יותר, מה שמוביל לעלייה במשקל. יותר מכך, 12 שעות שלמות ללא אוכל מדי לילה תוכל להאיץ את הירידה במשקל שלכם. לכן מומלץ שלא לאכול דבר אחרי השעה 18:00 בערב.

ירידה במשקל לא פעם דורשת לעשות שינוי מחשבתי ומקיף. אולם כאשר אתם לא מונעים מעצמכם את הדברים אותם אתם אוהבים לאכול, כמו שעשוי לקרות בדיאטה, סביר להניח כי ההתמדה תוביל לתוצאות הרצויות בקלות וללא מאבקים מיותרים.

כדאי לבדוק גם

5 תרגילים פשוטים לאנשים שיושבים רוב היום

כמה שעות ביום אתם מבזבזים בישיבה? סביר להניח שאתם לא זזים מספיק. לא לכולם יש …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

5 הרגלי בוקר שישפרו לך את כל היום

5 הרגלי בוקר המעצבים לכם את כל היום – פרקטיקות אלה תשננה את החשיבה ואת …