diet

איך לשמור על המשקל בחורף?

איך לשמור על המשקל בחורף?

ישנן גישות שונות לדיאטה, לירידה במשקל ולשמירה עליו. אך דבר אחד משותף לכל כך הרבה אנשים וסוגי תזונה, בחודשי החורף הקרים, שיש פחות חשק לצאת לפעילות גופנית והגוף "מבקש" מאכלים מחממים ומנחמים – הרבה יותר קשה לשמור על המשקל. בין אם אתם נמצאים כרגע במהלך לירידה במשקל ובין אם אתם פשוט רוצים לצלוח את חודשי החורף בלי להעלות כמה קילוגרמים מיותרים, אספנו עבורכם כמה טיפים שעשויים לסייע להשיג את המטרה.

לא לוותר על פעילות גופנית!

למרות מזג האוויר הקר והעובדה שבימים מסוימים יורד גשם, אפילו בימים שכל מה שאתם רוצים לעשות הוא להישאר מתחת לפוך, על מנת לשמור על המשקל, ובוודאי שעל מנת להמשיך לרדת במשקל, אתם חייבים להקפיד על שגרה של פעילות גופנית. נכון, זה קל יותר להגיד מאשר לעשות, בייחוד בחורף, אך הפעילות הגופנית תורמת כל כך הרבה לבריאות, להפחתת הסטרס וכמובן לשמירה על המשקל. אתם יכולים לצאת להליכות או ריצות בחוץ, לבחור חדר כושר קרוב לבית וללכת אליו באופן שוטף או אפילו לעשות תרגילים בבית.

בחודשי החורף, ניתן למשל לעשות תרגילים יעילים, אינטנסיביים וקצרים בלי לצאת מהבית, על בסיס משקל גוף – תרגילים שיעלו לכם את הדופק ויגרמו לכם להפעיל קבוצות שרירים גדולות – אלו יעילים מאוד בשיפור הכושר ושמירה של המשקל.

לא להיכנע למאכלים מנחמים ומשמינים

שוב, גם את זה יותר קל להגיד מאשר לעשות במקרים רבים, אך דווקא כשקר וחלקנו מזניחים מעט את המשקל, חשוב לא להיכנס לדחפים ולמאכלים מנחמים ומשמינים. המשיכו להקפיד על התזונה שלכם, על מאכלים מזינים ומאוזנים ונסו להתרחק ממאכלים מעובדים שאינם תורמים אלא בעיקר תורמים לתוספת המשקל שלכם…

תוספי תזונה שעשויים לסייע

כיום אנו יודעים על תוספי תזונה שונים שיכולים לתמוך בתהליכי ירידה במשקל, שמירה על המשקל וכמו כן צליחה בשלום של חודשי החורף הקרים ומחלות החורף המתלוות להם. גם שמירה על כך שתהיו בריאים מסייעת למשקל כי כך תוכלו להמשיך בשגרה שלכם ולא ליפול למשכב ולמאכלים מזיקים בתקופת המחלה. כך למשל ניתן לקחת תוספים של צמחי מרפא לחיזוק המערכת החיסונית, כמוסות קפה ירוק המכילות קפאין המשפר את רמות האנרגיה שלכם ואת יכולת שריפת השומן, כמוסות חומצת האמינו טאורין המסייעת בספיגת גלוקוז מהדם, תמציות צמחיות ותוספים המיועדים לאיזון רמות סוכר בדם, למאזן אנרגיה יעיל ולחילוף חומרים אפקטיבי למשל וישנן עוד אפשרויות נוספות כמובן.

טיפים שימושיים נוספים לשמירה על המשקל בחורף

  • נסו לא להגיע רעבים למסיבות ואירועים חברתיים.
  • היו זהירים והמעיטו בצריכת אלכוהול (משמין, כמו סוכר).
  • גם אם "נפלתם מהעגלה" ליום אחד, אל תיקחו את זה קשה מדי ופשוט המשיכו בדרך הנכונה.
  • תכנון מראש של הארוחות והמנות שלכם מונע אכילה לא נכונה ובחירה במנות לא מזינות "על הדרך".

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …