הריון 2

איך להקל על תסמיני הריון

היריון מביא עמו את בשורת התוספת החדשה למשפחה, אך לצד אותה בשורה משמחת עומד לו אתגר. אתגר של צליחת תקופת ההיריון המלווה בבחילות והקאות במשך חודשים ע"ג חודשים, מיחושים, חולשה, סחרחורות, וכמובן, עומס אדיר על עמודי התווך של הגוף- הרגליים, הגב ועמוד השדרה. בעוד הטיפול הקונבנציונאלי עלול להזיק לעובר, קיימות אלטרנטיבות טבעיות שנועדו להפחית מהעומס, למגר את הכאבים והבחילות וכל זאת ללא סיכון או זכר לתופעות לוואי.

מפחיתים מהעומס

במהלך ההיריון אישה נושאת משקל רב שרק הולך וגובר מחודש לחודש. על מנת להפחית מתחושת העומס קיימת חשיבות באימוץ מדרסים אורטופדיים שיתמכו בכפות הרגליים, וכמובן, חגורת היריון שתספק תמיכה ויציבות לאזור הגב ועמוד השדרה. החגורה מווסתת את הכאב והעומס המצטבר באזור הגב התחתון והאגן ע"י רצועות הנושאות את משקל הבטן. משקל הבטן המרובה גורם לנטיית הגב קדימה וליצירת עקמת קדמית, תופעה זו אף חמורה יותר כשעליית המשקל אינטנסיבית, דבר האופייני לתקופת ההיריון. מכאן שחגורה מעין זו, בצירוף מדרסים עשויים להיות בשורה מהותית בהקשר של יציבה נכונה ומיגור כאבי הגב, בעיקר בחודשים המתקדמים.

החגורה המומלצת צריכה להתאים לשלבי ההתפתחות של העובר, להיות עשויה מאריג קל אך יציב ולכלול רצועה לסיוע במניעת כאבי גב תחתון ע"י הרמת הבטן.

סוף לבחילות ולמיחושים!

בחילות בוקר מתבטאות בצורה אינדיבידואלית ושונה בקרב כל אישה הריונית. אך מעטות הנשים שיאמרו שלא חוו כלל את המטרד. בחילות בוקר מתהוות בשבועות ה-4-6 להיריון ועשויות להמשיך עד סופו. למרות שמן, סדרת הבחילות וההקאות עלולה לצוץ בכל שעות היממה כשאליה מתלווים גם כאבי ראש, סחרחורות, תחושת חולשה, צמרמורות ורגישות לכל צליל או ריח ברדיוס. על מנת להתגבר על המיחושים והבחילות קיימים עשרות פתרונות תוצרת בית טבע, סופהרב, סולגאר וחברות ענק נוספות שאינם תרופתיים אך השפעתם מדהימה.

בין המוצרים הפופולריים בשוק:

  • Sea Ban– צמיד רפואי להקלה בבחילות. צמיד המקנה הקלה מידית, יעילה וטבעית בכל מקרי הבחילות. הצמיד מהווה מענה לנשים שאצלן הבחילה הפכה לאורחת קבע והן אינן מוכנות להסתכן בטיפול קונבנציונאלי. הצמיד מתבסס על טכניקה סינית בת מעל 4000 שנה- אקופרסורה. השיטה מיושמת על נקודת ניי-קואן (P6) הממוקמת בין שני גידים מעל כפל שורש כף היד. זאת הודות למנגנון המפעיל לחץ מקומי מתמשך בכל אחד מפרקי הידיים. התוצאה היא הקלה בתחושת הבחילה ומניעת
  • סופהרב – סיקריד  Sickrid. שילוב ייחודי של מיצוי שורש  ג'ינג'ר עם ויטמין B6 שעיקרו הקלה על בחילות והקראות בשלישי ההריון השונים. הרכיבים הייחודיים לצד מינונים אופטימליים הופכים את המוצר לבטוח ויעיל במיוחד. (מינון מומלץ -1-3 טבליות ביום).

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …