10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו נראות מבעד לכל השכבות האלה. ואם כבר העיניים שלנו במוקד תשומת הלב, אין זמן טוב יותר מכרגע לשתף את הטיפים, הטריקים הקטנים שיעזרו לך לייעל את שרביט הקסמים המופלא בתיק האיפור שלך – המסקרה.

 

  1. למרוח גם בצד שני – לאחר שמרחת במסקרה את החלק הקדמי של הריסים שלך (כפי שאת רגילה לעשות), הביטי למטה ובזהירות, מרחי את המסקרה גם על צדם השני של הריסים לצורך יצירת אפקט עיבוי מיידי. הגמישי את פרק היד שלך כדי שתגיעי אל הקצוות כדי להוסיף עוד נפח.
  2. טלק עדין – השתמשי במברשת קטנה המיועדת למריחת צללית כדי לפזר על הריסים שלך טלק עדין או פודרה שקופה בין שכבות המסקרה – זה יעזור למסקרה להיצמד לריסים שלך, ויהפוך אותם לסמיכים, עבים וסקסיים יותר.
  3. כופפי את מברשת המסקרה – זהו טיפ שאנחנו שומעים שוב ושוב ממאפרים מקצועיים. המחשבה לשבור את מברשת האהובה עליך אולי נשמעת מפחידה, אבל כיפוף עדין של קצה המברשת יקל עליך לתמרן אותה גם במקומות שקשה להגיע אליהם, כמו בפינות הפנימיות והחיצוניות של העיניים.
  4. דילול באמצעות חום – אם המסקרה האהובה שלך מתחיל להתגבש, מעט חום יכול לדלל אותה. ודאי שהמכסה מהודק היטב והשרי את הבקבוק בכוס מים חמים. תוכלי להוסיף פנימה גם מעט אייליינר נוזלי כדי לדלל את זה. אבל, אם המסקרה שלך בת שלושה חודשים או יותר, עדיף לך להחליף אותה ולרכוש חדשה.
  5. נפח נוסף – תוכלי ליצור אפקט של נפח נוסף לריסים ומסגור עיניך על ידי דמוי-אייליינר, אם תשתמשי בראש המברשת ותעבירי אותה בעדינות קרוב לעפעפיים שלך.
  6. שימוש במברשת שיניים – כולנו מכירות את המצב בו שמנו יותר מידי מסקרה והריסים הופכים לגושים הנדבקים אחד לשני (spider eyes). במקרה כזה, תוכלי להשתמש במברשת שיניים (נקייה, ללא משחת שיניים!) על מנת להפריד את הבלגן הזה, מבלי להצטרך להסיר את המסקרה ולהתחיל את כל המריחה מההתחלה.
  7. תנועה סיבובית – כשאת מוציאה את המברשת מהבקבוק (או מכניסה אותה) עשי זאת בתנועה סיבובית ולא ישרה. כאשר את עושה זאת בצורה ישרה, את מכניסה אוויר המכיל חיידקים לתוך המסקרה. מה שלא רק עלול לקלקל אותה, אלא אף לזכות אותך בדלקת עיניים חביבה.
  8. ערבוב מסקרות – אל תפחדי לערבב מסקרות שונות, כי לפעמים, להגיע לריסים המושלמים, נדרשת יותר ממסקרה אחת. תוכלי לנסות שכבות מסקרות מיוחדות כמו מסקרה מעבה, מסקרה מפרידת ריסים, מסקרה מאריכת ריסים ומסקרה עמידה במים.
  9. אחיזה שונה במברשת – כדי להתאים אישית את מראה הריסים שלך לטעמך, נסי לשנות את הכיוון והזווית בהם את מחזיקה את המברשת שלך: החזיקי אותה אופקית לצורך עיבוי הריסים, אנכית כדי לכסות כל ריס ולהעניק לריסים מראה טבעי יותר, ונענעי אותה על קצוות הריסים כדי לעזור לריס להיות מורם יותר.
  10. החליפי צבעים והסירי בערב – יש המון צבעים למסקרה, והמחירים שלהן (גם של האיכותיות) נמוכים בצורה מגוחכת ממש, כך שתוכלי להרשות לעצמך להתפרע בכל יום עם מסקרה בצבע שונה, שמתאימה לבגדים שאת לובשת או למצב רוחך. אל תשכחי בכל ערב, כשאת מסירה את האיפור, להוריד גם את המסקרה, על מנת שלמחרת תוכלי להתחדש בצבע שונה, ללא שאריות מסקרה מיום האתמול.

 

אומרים שהעיניים הן ראי הנשמה, אין בכך שום ספק. הקפידי להשתמש במסקרה איכותית וטרייה, מכיוון שהמסקרה שאת מורחת על ריסיך יכולה לעשות את ההבדל בין "איפור נחמד ומוקפד" למראה ה"וואוו", שכולנו מתאמצות להשיג.

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …