תוספי מזון

בית מרקחת – תוספי מזון

תוספי מזון  הפכו לחלק בלתי נפרד מהצריכה היומית בקרב אלפי אנשים. מדוע? כי בכמוסה בודדת, מנת אבקה זעירה וטבלית לעיסה טעימה מסתתר עולם שלם של בריאות מהטבע. לא עוד נשנושים במקום ארוחות, השלמה עם חולי וכאב לשם הימנעות מתרופות, והכי חשוב, לא עוד ויתורים על בריאות הגוף כי "אין לי זמן".
איזון והשלמת מאגרי הויטמינים, המינרלים, נוגדי החמצון, חומצות השומן והאמינו החיוניות, הסיבים התזונתיים והפרוביוטיקה- הם הדרך הטובה ביותר להעניק לגופכם הזדמנות שנייה, ולילדכם- התחלה טובה.

תוספי מזון למטרות שונות

התוסף לא רק משלים את התפריט היומי אלא בעל סגולות ריפוי המתורגמות על ידי הגוף להפחתת לחץ דם, שיכוך כאבים, הפסקת נשירת השיער, החייאת העור, שמירה על דיאטה מאוזנת ועוד. הסינרגיה הנפלאה בין מערכות הגוף לרכיבי המוצרים באה לידי ביטוי במגוון מוצרים מובילים. מה במדף?
  • דיאטה מאוזנת. תוספי מזון  מסייעים בהשלמת כל החסרים של אנשים המכוונים לדיאטת הרזייה או אנשים שעבורם מדובר בדרך חיים. מדובר בכלל האנשים הרוצים לשנות הרגלי הצריכה הלקויים ולא רק החולים במחלות לב, כליות, סוכרת, טרשת וכיו"ב.
  • הפחתת לחץ דם. תכשירי הורדת לחץ הדם גודשים את המדפים החל מטבליות אומגה 3 ועד שמן פשתן אורגני, אך בלתי אפשרי להתעלם מהרעיון הנפלא של חטיף ההדרים של נוטרווידה. חטיף זמין וטעים שעושה בדיוק את אותה עבודה כמו מתחריו.  מה בחטיף? סיבים מסיסים ובלתי מסיסים ופלבונואידים, והתועלת- ירידה של 20-30% בריכוז הכולסטרול "הרע" בגוף, שיפור פרופיל ליפידים ואיזון יחסי כולסטרול "טוב" ו"רע" בגוף.
  • שיקום השיער עם טבליות רוטס HR לשיער מבית אלטמן. המוצר מכיל את ה"תזונה" הנחוצה לשערה בריאה- ויטמינים ומינרלים, ברזל עדין ואבץ. די בטבליה אחת ביום לפני השינה.
  • שיקום העור מתחיל מבפנים. עם סדרת טיפוח העור "סופהרב פרופשיונל"  ניתן לראות כיצד יופי אמיתי מקרין מבפנים החוצה. מדובר בליין של 6 פורמולות המשלבות ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חיידקים פרוביוטיים, צמחי מרפא ונוגדי חמצון. כל פורמולה מיועדת לבעיית עור אחרת- הזדקנות העור, פיגמנטציה, יובש, העדר אלסטיות, אקנה ומחלות עור כרוניות.

תוספי מזון –  כבר מהצרכן הראשון

הרגלי תזונה נבונים מתחילים מגילאי הילדות. אך יחד עם הרצון הטוב ישנה גם השורה התחתונה- נשנושים במקום ארוחות מאוזנות או בררנות מוגזמת. אלו מתורגמים לתת תזונה ומשקל או להשמנת יתר הגוררים אחריהם לא מעט בעיות התפתחויות ומחלות שיתפרצו בגילאים מבוגרים יותר. בטרם מאמצים תוספי מזון לתפריט, תמיד ניתן לבחון מזונות חלופיים להשגת מכלול הוויטמינים והמינרלים הנחוצים לילדכם. אך אם אין היענות, תמיד ניתן להשלים את התפריט היומי באמצעות תוספים מצוינים.

בין המוצרים המובילים:

לכסניות מולטיויטמין לילדים קיד ויטס  של NOWשילוב מאוזן של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ייחודיים (ליקופן, לוטאין) ורכיבי תזונה נוספים, הנחוצים להתפתחות תקינה ואופטימאלית של כל המערכות בגוף הילד. הלכסניות מגיעות בצורת חיות ובטעמי פירות יער או תפוז.סולגאר מולטיויטמין לילדים SOLGAR KANGAVITES 60 tabs

כל טבליית לעיסה מכילה- 11 מינרלים חיוניים, קומפלקס ויטמיני B וויטמין C וכן ויטמינים חיוניים נוספים, כמו בטא קרוטן, ויטמין D ,ויטמין E טבעי ואבקות של פּירות וירקות. למיקסום פוטנציאל הגדילה וההתפתחות התקינה של מערכות הגוף.

טינקטורה-טק סופר ויטמין קיד סירופ

קומפלקס צמחים המכיל ויטמינים, מינרלים, וחומצות אמינו. ייחודו בספיגתם המלאה של כל החומרים הפעילים במחזור הדם בשל רכיביהם הצמחיים המזוהים כמזון ולא כתוסף- פקעות ורדים, מורינדה, ספירולינה, שיבולת שועל ואספסת.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …