אורל-בי oral b

Oral B – מוצרי היגיינת הפה שחובה להחזיק בבית

oral b, המותג המוביל בארץ ובעולם, הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של אלפי מצחצחים. מי היה מאמין שמברשת השיניים הראשונה שביקרה בירח בשנת 69' תעשה צעד גדול נוסף 37 שנים לאחר מכן. הדבר שהוביל לאותה פריצה נוספת היה רכישת המותג oral b על ידי חברת P&G  מג'ילט והפיכתו לסדרת מוצרים חסרת מתחרים. זו מונה מברשות שיניים ידניות, חשמליות לילדים ומבוגרים, סילוניות, חוטים דנטאליים, תמיסות ייחודיות לשטיפת הפה, תכשירי הלבנה וטיפול בשיניים תותבות.  oral b היא הדרך המושלמת להחזיר את החיוך לשפתיים, בהוראת הרופא כמובן!oral b – אהבה מחיוך ראשון!

בין הצרכנים החשובים ביותר של oral b הם, כמובן, הילדים הזקוקים להכוונה נכונה לשם אימוץ הרגלי היגיינה בריאים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הכרות עם מברשת שיניים ידנית איכותית התואמת את גיל הילד. בין המוצרים המובילים בקטגוריה מצויים מברשות שיניים oral b לילדים בגילאי 2-4 (שלב 2), 5-7 שנים (שלב 3) ולילדים בני 8+. כדי לשמר את התוצאות מומלץ לאמץ בחום את המותג לכל שלבי החיים וליהנות ממברשות שנוצרו בטכנולוגיות מתקדמות המעסים בעדינות את החניכיים ומנקים ביסודיות את הלשון והחך.

בין היתרונות הבולטים של מברשות השיניים החשמליות של חברת אורל בי הם:

  • הסרת פלאק ביסודיות ומניעת דלקות חניכיים.
  • בעלות טכנולוגיית D3 (סיבוב מצד לצד) ופולסים היוצרים רטט.
  • בעלות חיישן לחץ המציג ע"ג צג את עוצמת הצחצוח ומתריע כשהעוצמה חזקה מדי, וטיימר צחצוח המסונכרן עם הצג ומציין את האזורים שיש עדיין לצחצח.
  • ראשים מתחלפים לסוגי ניקוי שונים ודרגות קשיחות שונה.
  • התצוגה מראה שעה, מצב סוללה, מברשת שאינה בשימוש והתרעה על הצורך בהחלפתה.
מכשירים נוספים שיסייעו לכם לשמור על היגיינת הפה והשיניים הם מתזי מים וסילוניות. הסילונית מבוססת על סילון מים דק המנקה ביסודיות את חלל הפה, מרענן ומעניק עיסוי לחניכיים. המכשור מחובר לזרם המים הביתי באמצעות מיכל כיבול וצינורית. אל הצינורית מתחברים ראשי התזה, שכמותם משתנה ממוצר למוצר, יחד עם גודלו של מיכל הקיבול, כך למשל,OXYJET  מבית oral b מגיע עם מיכל קיבול גדול (600 מ"ל) ולא פחות מאשר 4 ראשי התזה להחלפה.
עזרים דנטאליים נוספים הם הדבר האחרון העולה בתפריט הצריכה כשחושבים על היגיינת הפה אך הינם חיוניים להשלמת שגרת טיפוח הפה. אל המוצרים הנפלאים מצטרפים גם חוטים דנטליים עם או בלי שעווה, וחוט דנטלי מנטה בעל מרקם משי עדין לנוחות מרבית.

כדאי לבדוק גם

נשירת שיער לאחר לידה

מאת קרין בוהדנה קלוברג תקופת ההיריון היא תקופה מיוחדת, בעיקר לאישה.רבות הן הנשים המרגישות יפות, …

שיניים בריאות

מדוע חשוב לבקר אצל רופא השיניים וכל כמה זמן מומלץ?

ביקור במרפאת שיניים הוא לא בדיוק בילוי חווייתי בקניון או טיול מהנה לצפון, אבל הוא …

שיניים בריאות

טיפוח הפה

כולנו מצחצחים שיניים לפחות פעם ביום, אם לא פעמיים, אבל בכל זאת כמעט תמיד כשמגיעים …