2diet

2diet אלטמן – הפורמולה חדשה!

ניהול דיאטה עם 2DIET של אלטמן הינה פורמולה המכילה את הרכיבים הבאים: 

כרום

כרום הוא מינרל חיוני אשר נמצא במקורות מזון שונים. למרות שלא נמצא כי מחסור בכרום בגוף עלול לגרום לבעיות בריאותיות – הוכח כי הוא מסייע לחילוף החומרים בגוף.
כרומיום פיקולינט תורם להאצת שריפת פחמימות ושומנים בגוף, ומסייע לתפקוד האינסולין, ולויסות רמות הסוכר בדם. מחקרים הראו כי כרום פיקולינט מסייע להפחתת רמות הסוכר בדם אצל אנשים עם סוכרת מסוג 2. בנוסף, טוענים כי כרומיום פיקוליט עוזר לבנות את השרירים ולשרוף שומן, אבל הראיות לכך מועטות.
כרום פיקולינט הוא תוסף תזונה שעוזר לדכא את התיאבון ואת התשוקה למזון. תוסף זה אידאלי עבור אנשים מבוגרים, אשר גופם כבר אינו סופג כרום כבעבר. ולכן כרומיום פיקולינט מסייע לירידה במשקל.

 

חומצה לינולאית מצומדת (CLA)
תוצאות מחקרים רבים מצאו קשר בין צריכת CLA וירידה בהתפתחות גידולים, הפחתה בסיכון לסוגי סרטן שונים, ירידה ביצירת טרשת עורקים וצמצומה, הפחתה של הצטברות שומן הגוף ומניעת סוכרת.
מחקרים הראו כי שימוש ב CLA על חולדות מעבדה הפחית במידה ניכרת את שכיחות הגידולים הסרטניים שלהן.במסגרת המחקר, 50% של החיות האכילו חמאה מחלב המכילים רמות גבוהות של CLA פיתחו גידולים החלב כאשר ניתנה במינונים גבוהים של חומרים מסרטנים. לשם השוואה, 93% של החיות שקיבלו תזונה סטנדרטית גבוהה לא CLA פיתחו גידולים החלב כאשר נתן את אותה כמות של חומרים מסרטנים.

וצאות אלו מוכיחות כי CLA הנמצא במוצר 2DIET יכול להועיל בהפחתת הסיכון לסרטן השד אצל נשים. "CLA הוא אנטי טבעי קרצינוגן מזון טבעי", אומר קלמנט, החוקר הראשי במכון Roswell לחקר הסרטן "ובנוסף אני ממליץ לנשים לאכול תזונה מאוזנת היטב. "

Phase2
המוצר הטבעי2DIET מכיל Phase2 המשמש כחוסם פחמימות והוא מסייעלגוף לנטרל את כל העמילן והפחמימות מהמזון. המוצר מבוסס על שעועית לבנה ובנטילה יום יומית המוצר יהיה יעיל הרבה יותר – ולא ידועות תופעות לוואי. Phase2 חוסם פחמימות ו 100% בטוח לשימוש שכן הוא עשוי חומרים טבעיים בלבד – כמו כל מוצרי 2DIET.

עם Phase2 חוסם הפחמימות,ו 2DIET אתה יכול לנטרל את המזון לפני שהוא הופך גלוקוז ושומן. מוצר זה מאפשר למזון שלנו לעבור דרך מערכת העיכול ומקטין את צריכת הקלוריות.
על פי חלק מהמחקרים Phase2 יפחית את ספיגת עמילן על ידי% 66-75.

אם אתה מחפש להשיג תוצאות מצוינות קח 2 טבליות או גרם אחד של מוצר זה לפני ארוחה כלשהי המכילה פחמימות עמילניים.
מומלץ לבדוק עם הרופא אם תוסף זה מתאים למצב הבריאותי שלך.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …