מגה גלופלקס MSM

MSM + מגה גלופלקס

מי לא שמע ברדיו את הפרסומת "מגה גלופלקס כי לגוף אין חלקי חילוף", יחד עם זאת חלק לא קטן מהאנשים לא יודע במה מדובר. השאלות המתבקשות הינן מהו מגה גלופלקס ובמה הוא מטפל? כאשר מופיעה מגבלה מסויימת ביכולת התנועה, אשר הולכת ומתעצמת ובעיקר הופכת למטרידה ומציקה, עד כדי כך שמתחילה להיווצר בעיה באחיזה של חפצים, קושי בהליכה, בהתכופפות והפרק מתנפח וכואב, כל אלה הינם תסמינים לבעיה.

המונח הרפואי לבעיה זו הינו אוסטאו-ארתריטיס, תופעה ניוונית בה בהדרגה הסחוסים נשחקים, מופיעים כאבים בפרקים המלווים בדלקות וקשיים בתנועת הפרק הפגוע. כדי שהפרק ישתקם והסחוס יתחדש יש להקפיד על תזונה ספציפית וייחודית במינון גבוה. הדבר נפוץ בקרב ספורטאים למינם שהלחץ והעומס בו נתונים מפרקיהם הוא רב מאוד כדוגמת שחיינים, טניסאים, רצים, רוכבי אופניים וכדומה. וכן אצל אנשים מבוגרים, או כאלו הסובלים מתופעת בריחת סידן. הפתרון המוכח לכך הוא מגה גלופלקס. ראשית חשוב לציין כי מגה גלופלקס מאושר על-ידי משרד הבריאות. המוצר נכנס לשוק בשנת 1998 והיחיד שנבדק מדעית בארץ ונמצא יעיל. מגה גלופלקס הינו תוסף תזונה המכיל רכיבים טבעיים בלבד של גלוקוזאמין- כונדרואיטין ו MSM, הגלוקוזאמין הינו חומר גלם לבניית חלבוני הסחוס, כמו שנאמר אבן הבניין של הסחוס, הכונדרואיטין מגן על הסחוס. MSM הינו משכך כאבים טבעי בעל השפעה אנטי דלקתית ויכולת להפחית נפיחות במפרק הפגוע. שילוב רכיבים אלה יחד נמצא אפקטיבי בתיקון ובבניית סחוסים, הפחתת כאבי פרקים, המרצת התחדשות רקמות סחוס, שיקום סחוסים שחוקים ועיכוב פירוק של המפרקים.הוראות השימוש במגה גלופלקס: יש לקחת 3 טבליות ביום עם הארוחה, היא יעילה בכ-4 מתוך 5 אנשים. הקלה ושיפור במצב מגיע בטווח של בין 3 שבועות ל3 חודשים, אולם יחד עם זאת במידה ולאחר חודשיים של נטילה אין כל שיפור יש להפסיק. היות ומדובר בתוסף תזונה טבעי ניתן ליטול אותו לאורך זמן ללא כל חשש. את התוסף מגה גלופלקס ניתן להשיג ללא כל מאמץ, במרחק נגיעה באתר של בית מרקחת מדי לינק במחיר אטרקטיבי וברכישה נוחה ובטוחהמגה גלופלקס + MSM במבצע ענק!

*המידע המצורף הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה התוויה. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל ולפעול לפי הנחיותיו. אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …