רגיעון

בית מרקחת – רגיעון

טבליות רגיעון הפכו לחלק בלתי נפרד מהתפריט היום יומי של חלק לא קטן מהאוכלוסייה בשנים האחרונות, ומדוע? בעולם בו אנו חיים מצבי לחץ מהווים חלק בלתי נפרד משגרת חיי היום יום, הקשיים אותם מציבה המציאות בתחום הכלכלי, החברתי, המצב הבטחוני העדין ויחד עם זאת המפחיד בו כל הזמן חוששים שמא מלחמה או פיגוע אורבים מעבר לפינה. הבריאות בכלל ומחלת הסרטן ההולכת ומתפשטת בקרב האוכלוסייה בפרט. העבודה שהפכה לתובענית ואינטנסיבית יותר ויותר ונוטלת את מרבית האנרגיה בכל יום מחדש. כל אלה ועוד גורמים לסטרס ומעיקים הן על המערכת הנפשית והן על המערכת הגופנית.

לקניית רגיעון במחיר מבצע – לחצו על הקישור וגללו למטה

מצבי לחץ אלה באים לידי ביטוי בכעסים, דכאונות, עצבנות יתר, נדודי שינה, בלבול, חרדות ואף יכולים לגרום לחולשה חיסונית ובעיות בעיכול. לחץ וחרדה פוגעים בייצור ויטמינים החיוניים למערכת העצבים ומחלישים את כל המערכות של הגוף.

רגיעון הוא הפתרון להתמודדות עם מצבי לחץ וחרדה, בעבר אנשים היו נוטלים כדורי הרגעה שקיבלו במרשם מרופא, לא היו אפשרויות חלופיות להתמודדות. בחלוף השנים יותר ויותר אנשים פונים לרפואה האלטרנטיבית, הטבעית ומה באמתחתה?

רגיעון יום של הדס וכן רגיעון לילה של הדס, אלו טבליות טבעיות לשיפור התפקוד הכללי, להתמודדות עם מצבי לחץ, כעסים, חרדות אותם מזמנת שגרת חיי היום יום.

מה מכילות טבליות רגיעון? בניגוד לתכשיר רסקיו שמגיע בטיפות, רגיעון זה לכסניות המכילות תמציות צמחי מרפא הכוללות פסיפלורה – זהו צמח המקל על מצבי עצבנות, חרדות, הפרעות שינה, מרגיע, ומפיג מתחים. מליסה – זהו צמח התורם לשיפור מצבי רוח, הפרעות קשב, שיפור דכאונות. כשותנית – צמח עשיר בויטמיני B'. וויטמיני B הכוללים ויטמין B6 שהינו הכרחי לפעילות תקינה של מערכת העצבים המרכזית והמוח, וכן עוזר להתמודדות עם מצבי רוח. ויטמין B1גם הוא הכרחי לפעילות תקינה של מערכת העצבים והמוח וכן עוזר בשמירה על ריכוז.

רגיעון אינו גורם לתחושת עייפות, טשטוש ומאפשר המשך פעילות יעילה וטובה יותר.

מהו ההבדל בין רגיעון יום לרגיעון לילה? כמובן שאת הרגיעון של היום נוטלים ביום כחצי שעה עד שעה לפני אירוע חשוב, בתקופה מתוחה או רגישה, במצב של לחץ, חרדה, לפני טסט או פגישה חשובה וכו'. את רגיעון הלילה נוטלים כחצי שעה עד שעה לפני השינה, לשינה טובה ורגועה. חשוב להדגיש כי הוא אינו מנטרל ומאפשר יקיצה טבעית בשעה הנחוצה, וזאת בשונה מכדורי שינה שלעיתים משביתים וגורמים לשינה כ"כ עמוקה שלא ניתן להתעורר ממנה ישר בהישמע השעון המעורר.

בנוסף, ברכיבי טבליות רגיעון לילה קיים צמח מרפא נוסף סקוטלרייה – העוזר במצבי חרדה, מרגיע ומקל במצבי תשישות, הוא גורם להירדמות מהירה ונוחה ומאפשר שינה שלווה ללא נדודים.

ניתן לשלב בין רגיעון יום ורגיעון לילה ללא פחד, לרב נוטלים טבליה אחת או שתיים לפי הצורך מכל סוג רגיעון.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …