בריאות השיער

איך להתמודד עם נשירת שיער

הסיבות לנשירת שיער יכולות להיות רבות ומגוונות. נשירת שיער יכולה להיות בכל גיל, הן אצל גברים והן אצל נשים. היא יכולה להיות קלה מאד וחולפת, והיא יכולה גם להוביל להתקרחות של ממש. כיצד אפשר להתמודד עם נשירת שיער? על כך ועוד, במאמר הבא.

תחילה, כמה מילים על הנשירה עצמה

נשירת שיער יכולה להופיע, כאמור, בכל גיל. הסיבות לה יכולות להיות מגוונות מאד וגם הפתרונות והתכשירים המוצעים כיום למקרים כאלה, הם רבים במיוחד. נשירת שיער יכולה לנבוע כתוצאה מתזונה לקויה, ובעיקר מעטה מאד. נשים וגם גברים בזמן דיאטה, ולאחר שמשילים משקל רב מאד, נוטים לסבול מנשירת שיער בעקבות חסרים בוויטמינים ובמינרלים חשובים, שאותם, אגב, אפשר להחזיר לגוף באמצעות תוספים שונים כמו roots HR, למשל. גם מזג האוויר משפיע לא מעט על השיער, וישנם רבים הסובלים מנשירת שיער בעונות המעבר בעיקר. שינויים הורמונאליים יכולים להשפיע כך, חרדה ומתח וכמובן גם גנטיקה. לכולנו נושר שיער בכל יום, אולם לא כל נשירה כזו מוגדרת כנשירת שיער המצריכה טיפול. אחת הדרכים לבדוק האם מדובר בנשירת שיער מדאיגה, היא על ידי בדיקה פשוטה ביותר, שכל אחד יכול לבצע. כל מה שצריך לעשות הוא לבדוק את הכרית, שעליה ישנים בלילה. אם רואים עליה יותר משמונה שיערות, ייתכן ומדובר בבעיה.

חשיבותה של בדיקה מקדימה

המודעות הרבה לכך, הפיתוחים המתקדמים בתחום וגם העובדה שרבים סובלים מנשירת שיער, הובילו חברות שונות בשוק להציע לנו פתרונות, העוזרים לטפל במקרים של נשירת שיער. אולם, לפני שבוחרים את התכשיר או את הטיפול, חשוב לבדוק תחילה מהי הסיבה לנשירה. אחת הדרכים לדעת זאת היא על ידי בדיקת דם כללית. במרבית המקרים הסיבה לנשירת שיער נעוצה במחסור בוויטמינים חשובים, כמו B12, כמו אבץ וכמו מגנזיום. באמצעות בדיקת דם פשוטה ניתן לזהות זאת ולהציע את המענה המתאים. גם התייחסות למצבו או למצבה של הסובל/ת מהנשירה היא חשובה מאד. חשוב לבחון את המצב הנפשי ואת התנהלותו או התנהלותה במהלך היום יום.

טיפול באמצעות רוטס HR

מכיוון שבמרבית המקרים מדובר במחסור בוויטמינים ובמינרלים, מוצע טיפול מיוחד המתמקד בסיבה זו ומציע את המענה המתאים. roots HR הינו תוסף מזון חשוב מאד, המכיל כמות גדולה של וויטמינים ושל מינרלים. התוסף קיים בגירסה המותאמת לנשים וגירסה המותאמת לגברים. בעזרת roots HR ניתן להחזיר לגוף את כל הוויטמינים והמינרלים שהוא איבד או שאיננו מקבל באמצעות התזונה הרגילה. רוטס HR, המוכר כתוסף המיועד במיוחד במקרים של נשירת שיער או דילול בשיער, הינו תוסף טבעי לחלוטין ובטוח לשימוש. הטיפול באמצעות רוטס HR כולל טבליה אחת ביום, המכילה את כמות הוויטמינים והמינרלים הנדרשים לגוף. כמובן שבמידה ומדובר בסיבות אחרות, יש לבחון טיפולים מסוג אחר, כמו טיפול המתמקד בהפרעות חרדה ובלחץ ועוד.

כדאי לבדוק גם

פתרונות לשיער דליל אצל גבר

מבחינת גברים רבים (ובעיקר – מבחינת נשים רבות), קרחת גברית יכולה להיחשב לאטרקטיבית או סקסית …

כל מה שצריך לדעת על נשירת שיער לאחר הלידה

אם זו לידתך הראשונה, חברות ותיקות וודאי הזהירו אותך מהסווינגים המהירים במצבי הרוח, מהבעיות בהנקה, …

10 מאכלים לשיער בריא

סלמון לשיער מבריק דגים כמו סלמון, סרדינים ומקרלים עמוסים בחומצות השומן הבריא אומגה 3. הגוף …