טיפוח הגוף

מוצרי טיפוח לפנים

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם. נהוג לכנותו המעטפת של הגוף, אך הוא אינו מתחיל ואינו נגמר במונח "עטיפה", אלא אחראי בתפקודיו על מערכות שונות ומגוונות וביניהן הגנה על הגוף, שמירה על הטמפרטורה שלו וכמובן הנראות שמשפיעה על הדימוי העצמי, על המצב הנפשי ועל תחושת הגמישות. כל זאת ועוד נכון בעיקר כאשר בוחנים את חלקי העור אשר חשופים באופן קבוע, ללא כיסוי של בד או שיער גוף, כמו כפות הידיים, הצוואר והפנים.

נהוג לחשוב שעור הפנים הוא עור עדין, אך למעשה עור הפנים בנוי להיות חשוף אל הסביבה, אל החיידקים שמצויים בה ואל תנאי מזג האוויר כמו קרני השמש, הלחות, היובש וכיוצא בזה. אך למרות שלעור הפנים מערכת חיסונית חזקה, ישנה חשיבות מכרעת לבצע באופן קבוע טיפולי פנים על מנת לשמור על גמישותו, על המראה שלו ועל איכותו. טיפול פנים יכול להיות טיפול שנעשה באופן עצמאי על ידי מוצרי טיפוח לפנים וכן טיפול מקצועי שנעשה על ידי קוסמטיקאית.

אילו מוצרי טיפוח הם מוצרים הכרחיים לשמירה על עור הפנים ואילו טיפולי פנים מומלץ לבצע באופן קבוע?

מוצרי טיפוח וטיפול פנים מקצועי לשמירה על עור יפה ובריא

מוצרי טיפוח לפנים מיועדים לשמירה על איכותו ועל גמישותו של העור ,שיכולים להיפגם גם משגרת היומיום והמזיקים השונים שיש באוויר, גם מקרני השמש שמהוות סכנה לעור הפנים וגם מפאת התבגרות האדם, אשר גורמת לעור להיות רפוי יותר ולאבד את גמישותו. חשוב לציין כי השימוש היומיומי במוצרי טיפוח לפנים הוא בעל השפעה גדולה על העור, אך משנה לשנה מידת החשיפה של עור הפנים לנזקים סביבתיים עולה ולכן, טיפולי פנים מקצועיים מאפשרים לנקות ולחדש את העור בצורה שלא מתאפשרת באופן עצמאי.

  • ניקיון – טיפולי פנים מקצועיים אצל קוסמטיקאית מבצעים ניקוי עמוק של נקבוביות העור באמצעים שונים, ואת התוצאה המתבקשת לא ניתן לקבל רק משימוש במוצרי טיפוח. יתר על כן, ניקיון של עור הפנים באופן קבוע אצל קוסמטיקאית, מונע פגיעה גדולה יותר בעור כתוצאה מהצטברות של לכלוך ושומן, וכך העור הופך לבריא ויפה יותר.
  • חידוש העור – ישנם מוצרי טיפוח שמסייעים למניעת קמטים או לעיכוב שלהם, אך הדרך הטובה ביותר לעכב את הופעת הקמטים או לגרום לכך שהם יהיו פחות עמוקים, היא לאפשר לעור לחדש את עצמו. פעולה זו מתרחשת בגילאים צעירים ולכן העור נראה גמיש ורענן אך הפעילות פוחתת עם הזמן. לכן, טיפול פנים אצל קוסמטיקאית אשר מותאם למניעת קמטים, יכול לחדור את השכבה העליונה של העור ולעודד את השכבות התחתונות לחדש אותו, מה שמביא לתוצאות מרשימות.
  • מוצרי טיפוח – מוצרי הטיפוח נחלקים לפי התפקודים השונים שלהם וההכרחיים שבהם יהיו קרם לחות, תכשיר לניקוי פנים וקרם אנטי אייג'ינג המעכב את התפתחותם של הקמטים. לצד טיפולי הפנים הקבועים, ישנה חשיבות להשתמש בתכשירים אלו גם כדי לשמר את התוצאה של טיפולי הפנים היסודיים וגם כדי להעניק לעור את ההגנה או הלחות שהוא זקוק לה, מידי יום.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …