Man loosing hair, baldness

פתרונות לשיער דליל אצל גבר

מבחינת גברים רבים (ובעיקר – מבחינת נשים רבות), קרחת גברית יכולה להיחשב לאטרקטיבית או סקסית למדי, ובצדק רב. אבל לא תמיד דילול שיער והתקרחויות מתרחשות מתוך רצון של הגבר, ולא לכולם זה בהכרח יחמיא. החשש מפני דלילות שיער הוא חשש מובן שמאפיין גברים רבים, בוודאי מי שצופה מהצד בהוריו או בהוריהם ומבין שדילול שיער והתקרחות מאפיינים את הגנטיקה המשפחתית. ישנן סיבות שונות שמובילות לבעיה הזו, בין אם מדובר בשינוי הורמונלי או בתזונה לקויה, אבל מה שחשוב עוד יותר הוא כמובן – הפתרונות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתמודד:

תוספי תזונה

כאמור, אחד הגורמים העיקריים אשר מובילים לדלילות שיער ולהתקרחות הוא הרגלי תזונה לקויים. נטילת תוספי מזון והשלמת חוסרים של B12 ואבץ תוכל לסייע לכם להשלים את החסך ולהאט את קצב נשירת השיער. באופן אידאלי שינוי מקיף של תפריט התזונה שלכם יהיה פתרון יעיל מאוד, אבל אורח החיים המודרני הוא תירוץ מצוין לא לעשות זאת, ובהחלט אפשר להבין מדוע.

פתרונות מילוי שיער

מילוי שיער דליל אפשרי גם הוא, בדרכים שונות. גברים רבים בוחרים באפשרות של השתלת שיער, פתרון שבעיני אחרים נתפס כאטרקטיבי פחות משום שלעיתים נדמה שההשתלה נראית לא טבעית. שימוש באבקות שיער היא אמצעי נוח למדי להתמודדות עם השיער המתדלדל ועם סימני ההתקרחות, בעיקר משום שמדובר גם בפעולה שאינה כירורגית (בניגוד להשתלת שיער, למשל). תכשירים נוספים שקיימים היום כוללים תרסיסים וקרמים שונים, שגם הם יכולים לסייע בהתמודדות עם הבעיה.

טיפולים מתאימים

התקרחות, נשירת שיער ודלילות הן תופעות שמאפיינות חלק ניכר מהגברים וגם מהנשים בישראל, מה שבוודאי מסביר את קיומם (והצלחתם) של מכונים ייעודיים שבהם מתבצעים טיפולי שיער. במסגרת הטיפולים הללו מוזנים לראש חומרים שמסייעים לשיקום השיער ולמניעת דילול, והחומרים הללו אמורים לסייע גם להוביל לצמיחתו המחודשת של השיער האבוד, לפחות על הנייר.

הגברת קצב צמיחת השיער

טיפוח של הקרקפת גם הוא צעד אפשרי אשר מטרתו העיקרית היא להצמיח שיער. לצורך כך נעשה שימוש בתכשירים המיועדים לטיפול בשיער דליל והם מבוססים לרוב על צמחים שמחטאים את הקרקפת, מרגיעים אותה ומובילים לחיזוק השיער ולהגברת קצב הצמיחה שלו, מה שאמור לפתור את בעיית ההתקרחות ולהוות פתרון חלופי לצורך מילוי שיער דליל.

הסוד הוא באבחון נכון

כדי שתוכלו לבחור בצורה נכונה ומדויקת את שיטת הטיפול המתאימה לכם ואת הדרך הנכונה לעצור את דלילות השיער ולמלא את הקרחות שנוצרו, חשוב להיוועץ באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. אבחון הבעיה הוא צעד שאין לוותר עליו, והוא עשוי להשפיע במידה רבה על הצלחת הטיפול הנבחר. אם כן, רגע לפני שאתם מנסים על ראשכם שלל תכשירים, קרמים, תרסיסים ואף פעולות כירורגיות שונות, תנו למומחים לאתר את הבעיה – ולהציע את הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

כדאי לבדוק גם

כל מה שצריך לדעת על נשירת שיער לאחר הלידה

אם זו לידתך הראשונה, חברות ותיקות וודאי הזהירו אותך מהסווינגים המהירים במצבי הרוח, מהבעיות בהנקה, …

10 מאכלים לשיער בריא

סלמון לשיער מבריק דגים כמו סלמון, סרדינים ומקרלים עמוסים בחומצות השומן הבריא אומגה 3. הגוף …

כל הסיבות האפשריות לנשירת שיער – חלק ג'

לחלק א' של הכתבה. לחלק ב' של הכתבה. לעיתים, אנחנו יוצרים את הסיבות להתקרחות ולאובדן …