8 טיפים למראה המושלם ביום האהבה

סגנון חג האהבה: מהדורת "הרגע האחרון" (או "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי")

אנחנו מעדיפים את המונח "מראה רומנטי ללא מאמץ" לחג האהבה.

זה כאן שוב. אוטוטו מגיע.

איך זה קרה? לא מזמן חגגנו את יום האהבה והוא כבר מגיע שוב?

אם את מהמתכננות ומהמאורגנות מראש, בטח כבר לפני כמה חודשים רכשת את אחד מהסוודרים שעליהם כתוב LOVE בגדול ובוורוד בוהק. אשריך, כי רובנו איננו כאלה.

רוב הנשים עסוקות בחודש פברואר (ובשאר חודשי השנה לא פחות), ומשאירות את הסוגיה הנורא חשובה של "מה ללבוש ליציאה בחג האהבה" לבערך שלוש וחצי דקות לפני שמגיע הזמן לצאת מהבית.

עכשיו אפילו אין לך זמן לבקש מאחותך שתקפיץ לך זוג נעליים, או מה-BF שלך שתחזיר לך את השמלה השחורה (שהשאלת לה לפני חודשיים וביקשת מיליון פעמים שתחזיר, אבל היא שכחה)…

תנשמי עמוק, ואיך כותבים בספרי היוגה המעצבנים האלה? "קודם כל תירגעי"

עכשיו, אנחנו הולכות ליצור לך את מראה השכבות הרומנטי, סוג של זרוק אבל מוקפד, הכי מוצלח שהיה לך אי פעם:

טיפים ליצירת מראה רומנטי ללא מאמץ:

  1. התחילי בשמלה אקראית שלך – (כדי להרגיש בנוח, בחרי את האהובה ביותר שלך) רצוי אחת עם הדפס פסים, נקודות, פרחוני – הכול הולך כאן!
  2. מעליה, מקמי שכבה של סוודר קלאסי, גדול ובצבע בהיר – (את לא רוצה לצאת חצי ערומה בקור של פברואר ולבלות את כל מרץ עם דלקת ריאות, נכון?). כדי ליצור קו מותניים מוגדר יותר, תוכלי לקשור ברישול צעיף עדין בצבע אחיד או חגורה רופפת בסגנון זרוק.
  3. אם את נמוכה, תוכלי לענוד שרשרת/מחרוזת ארוכה וזורמת – אשר תיצור תחושת "אורך" נוסף לגוף שלך. השתדלי להמעיט בתכשיטים וגם את אלה שאת בוחרת, שיהיו עדינים ככל האפשר.
  4. ורוד ואדום הם צבעי חג האהבה, אבל הם לא MUST אם הם אינם מתאימים לך, את לא חייבת להשתמש בהם בלבוש, אלא תוכלי לשלב אותם בנגיעות קטנות של סטייל, למשל, במחזיק מפתחות בצורת לב ורוד התלוי על התיק שלך, בסיכת פרח אדומה בשיער שחור, או באודם האהוב עליך.
  5. את יכולה לנעול נעלי עקב אדומות גבוהות עקב – מגפיים או חצי מגף, נעלי סירה שחורות, כל מה שיגרום לך תחושה נוחה בערב הזה.
  6. אין חובה לשלב באיפור שפתון ורוד או אדום – אם הם אינם הולמים אותך. אבל גם אם הם כן הולמים אותך, השתמשי בגוונים הרכים יותר שלהם (לא ורוד זועק או אדום זועק) או שאחרי שאת מורחת את השפתון, טשטשי אותו מעט בעדינות בעזרת טישו. אנחנו מדברות כאן על מראה רומנטי.
  7. שיער – הערב אין צורך להשקיע באופן מיוחד בשיער שלך. יבשי אותו באופן טבעי אחרי שחפפת עם השמפו האהוב עליך ותני לו לעטר את פניך המחייכות.
  8. לא מרוצה ממה שיש בארון שלך? אם המאמר הזה תופס אותך כשבוע לפני הוולנטייז דיי, את יכולה לקפוץ לאחד משווקי הפשפשים (או היד השנייה) המצויים בכל עיר בימים מסוימים, להקציב לעצמך 100 ₪ לקנייה ותמורתם לפוצץ את הארון שלך בבגדים בסגנון רומנטי.

כדאי לזכור, את חג האהבה את אמורה לחגוג עם מי שאת אוהבת ובתחושה שנוח לך עם הבגדים בהם את יוצאת.

כדאי לבדוק גם

איך להפוך לרץ מרתון בשישה חודשים בלבד

לאלו מכם אשר רוצים להגשים את החלום ולהירשם לריצת מרתון: באפשרותכם לעשות זאת בעזרת ראייה …

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …