פרוטק

פרוטק

"אל תשכח לקחת פרוטק מותק", זהו ג'ינגל שמתנגן ברדיו כל הזמן, בכל התחנות. פרוטק נמצא ברשתות הפארמים, ובאתר מדי לינק – בית מרקחת וירטואלי בו ניתן לקבל את כל המידע ולהזמין מוצרים במרחק נגיעה בלבד. חלק לא קטן מהאוכלוסייה נוטל פרוטק באופן קבוע, אולם יחד עם זאת לא מעט אנשים אינם יודעים מהו בעצם פרוטק, מהן סגולותיו ולמה הוא תורם.
לחצו כאן לרכישת פרוטק

פרוטק מציע שילוב של תמציות צמחים מרוכזות ופעילות, מצמח אונה דה גטו, האכיניצאה, אסטרגלוס ותמצית פרופוליס. מטרתם הינה חיזוק המערכת החיסונית, טיפול במקרים של חיידקים וזיהומים ויראלים, שפעת והצטננות.
שגרת חיי היום יום בה אנו חיים היא אינטנסיבית, תובענית, לרוב קשה לשמור על תפריט אוכל בריא, עשיר ונכון וכאשר זה לא צולח המערכת החיסונית נחלשת יותר וחשופה לזיהומים וחיידקים חיצוניים. בנוסף החורף מביא עימו לא מעט מחלות חדשות לצד ותיקות, ואם כל זה לא מספיק אנשים הנוסעים בתחבורה ציבורית חשופים יותר לחיידקים באויר. לכן חשוב מאוד לתחזק את הגוף על כל מערכותיו כראוי, בפרט לפני עונת הסתיו והחורף בה יותר חשופים לזיהומים ויראלים ומחלות. יש ליטול פרוטק כטיפול מנע על בסיס יומיומי, בין 1-2 טבליות, ולא רק כאשר מתחלים, או מתחילים להרגיש תסמינים כאלה ואחרים.. כאשר נוטלים פרוטק בזמן טיפול ואומר בשעה שחולים כמובן שהמינון עולה לבין 4-8 טבליות ביום.
בשוק כיום קיימים מוצרים רבים ושונים של פרוטק, וכאן המקום לפרט למה ולמי מועיל כל אחד מהם.
פרוטק גולד – פורמולה המשלבת ויטמין C ותמציות צמחים לחיזוק מערכת החיסון, ג'ינסינג סיבירי וקוריאני, תה ירוק, מזון מלכות התורמים להגברת המרץ בזמן מחלה.
פרוטק כוכבים – סוכריות ג'לי טעימות בצורת כוכבים ובטעם פטל, המכילות פרופוליס, ויטמין C, תמצית אכיניצאה להגנה טבעית. זוהי פורמולה מיוחדת המיועדת לילדים החל מגיל שנה.
פרוטק בייבי סירופ – סירופ אכיניצאה פרופוליס מיועד לתינוקות ולילדים קטנים ועל כן בעל טעמי תפוח ובננה. כמובן שהוא ללא כל חומרים משמרים או סוכר.
פרוטק אבץ – לכסניות מציצה המכילות ריכוז נכון ומאוזן של אבץ בתוספת ויטמיןC
פרוטק אס ספריי לגרון – זהו ספריי צמחי מרפא לגרון ובו שילוב של רכיבים לשימוש מקומי כאשר סובלים מזיהומים בחלל הפה ומכאבי גרון.
חשוב מאוד לחזק את המערכת החיסונית הן של מבוגרים והן של ילדים ולא לזלזל בכך או להמתין עד שמעט מאוחר מדי ונעשים חולים. עולם הפרוטק חובה בתוכו מגוון רב של פתרונות המתאים לכל אחד, ועבור הילדים הם בכלל לא ירגישו שמדובר בתמציות טבעיות.
בדורות עברו היו מתמודדים עם מחלות או זיהומים וויראלים וכן עם חיזוק המערכת החיסונית בעזרת תרופות סבתא טבעיות שתמיד הוכיחו את עצמן, היום תרופות הסבתא הוחלפו בפרוטק והכל עדיין טבעי ובריא.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …