משאבת חלב מדלה

משאבת חלב

משאבת חלב היא אביזר הקיים כבר שנים רבות, הן עבור אמהות מניקות במגזר הפרטי והן עבור השוק המוסדי של בתי חולים. מדובר על כלי עזר אמיתי ובעל ערך רב עבור הורים הבוחרים להזין את תינוקם בחלב אם, כאשר עבור אמהות רבות משאבת החלב מהווה לא פחות מאשר הצלה של ממש בתקופת היניקה של תינוקן. משאבת חלב היא הפיתרון הזמין, היעיל והנוח ביותר לאמהות שרוצות להניק את התינוק ולתת לו את ההתחלה התזונתית הטובה ביותר לחיים, אך באותה נשימה רוצות גם לצאת קצת מהבית לבדן, צריכות לחזור לעבודה, להיעזר בבעל בהנקות הליליות וכן הלאה. במדי לינק אנו מציעים משאבות חלב מבית המותגים המובילים, כולל כל האביזרים המשלימים ובדגש על מחירים תחרותיים.

בבית המרקחת האינטרנטי מדי לינק, אנו מבינים את החשיבות של שימוש במשאבת חלב ועד כמה המכשיר הפשוט הזה יכול לסייע להורים ולתינוק כאחד. אנו גוף מקצועי התומך בהנקה כפיתרון התזונתי האופטימאלי והמועדף, לכן אנו מציעים מבחר גדול של משאבות חלב וציוד היקפי ומתעקשים על תמחור אטרקטיבי לעומת השוק.

איך התהליך עובד?

משאבת חלב היא מכשיר פשוט יחסית, מכשיר מכאני השואב חלב מהאם המניקה ומאפשר לה לשמור את החלב שלה לשימוש עתידי ולהאכלה באמצעות בקבוק. ישנן משאבות חלב ידניות וגם משאבות חשמליות מתקדמות יותר המאפשרות שאיבה כמעט אוטומטית, במינימום מאמץ מצד האם. משאבת חלב פועלת כך שהיא כוללת אביזר ה"מתלבש" ישירות על השד, כאשר מעבר אליו נוצר בתוך גוף המשאבה ואקום היוצר כוח שאיבה המדמה את יניקת התינוק. לאחר יישום כמה שאיבות, החלב מתחיל לצאת בחופשיות מהשד ולהיאגר בבקבוק המשאבה.

שאיבה נוחה ונגישה ביותר

התיאור הטכני של פעולת משאבת חלב עשוי להישמע מרתיע לחלק מהנשים ולהעלות אולי אסוציאציות שליליות, אך בפועל מדובר על תהליך פשוט וזמין מאוד ועל אמצעי עזר אמיתי ומשמעותי להורים עם תינוק יונק. מנגנון השאיבה עדין ומותאם בדיוק לשאיבת חלב האם, התהליך לחלוטין אינו כואב ואפילו אינו גורם לאי נוחות אצל מרבית האמהות. למעט ה"מכאניות" של התהליך, מדובר על תחושה ותוצאה דומה מאוד ליניקה של התינוק עצמו.

אפשרויות מגוונות להאכלת התינוק ושמירת החלב

שימוש במשאבת חלב מאפשר להורים ובעיקר לאם המניקה גמישות מלאה והמשאבה מאפשרת להזין את התינוק היונק אך ורק בחלב אם, כאשר זו בחירת ההורים – ללא תחליפי חלב אם. לאחר שאיבת החלב, ניתן להאכיל את התינוק בעזרת בקבוק, ניתן לשמור במקרר לשימוש מאוחר יותר, ניתן לספק למסגרת הטיפולית של התינוק חלב אם להאכלה וכמובן שניתן להקפיא את החלב לצורך שימוש עתידי ולנוחות מרבית. לכל מותג משאבות חלב יש גם פתרונות אחסון ומוצרים משלימים.

יש גם פתרונות האכלה המיועדים בלעדית לחלב אם שאוב בעזרת משאבת חלב. כך למשל לחברת מדלה (medela), כנראה המותג המוביל בשוק משאבות החלב, ישנו בקבוק ייחודי המדמה במדויק את אופן יניקת התינוק מהשד של האם.

מגוון מוצרים משלימים עם משאבת החלב

משאבת חלב היא כלי שימושי להפליא המציע אינספור יתרונות ואפשרויות, ברכישת מותג איכותי (כגון מדלה, אוואנט או טומי-טיפי רק ככמה דוגמאות) המשאבה תוכל לשמש אתכם באמינות רבה עבור כמה ילדים. אך מעבר לכך, ישנם מוצרים משלימים רבים כמו מכשירי חיטוי, מגני פטמות, בקבוקים, פטמות האכלה, שקיות הקפאה וכמו כן חלקי חילוף למשאבות.

לסיכום: משאבת חלב בהחלט יכולה לסייע לכם המון, זהי מתנה נפלאה לאמהות מניקות – במדי לינק תמצאו את המבחר הגדול ביותר במחירים מנצחים!

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …