מטוב למצוין- טיפים קטנים באיפור שעושים את ההבדל

אין חוקים באיפור. זה נכון. איפור זו אמנות, שמושתתת בעיקר על טעם אישי. אך יש מספר כללי אצבע, שאינם קשורים לטעם אישי אלא לצורת פנים, סוג עור וכדומה, ששמירה עליהם תביא ללוק מחמיא יותר לפנים. "פינישים" שיביאו את המראה שלך מטוב למצוין. מהם הכללים הללו? ואיך נדע להימנע מטעויות? עדי פרג'י, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז, עושה לכם סדר.

  1. הברקות ושימר – מחמיא לכולם? לאור הטרנדים החמים האחרונים, ע"ע סטרובינג (חיטוב הפנים בעזרת הארות בלבד) וקונטורינג (בניית הפנים על ידי הצללות והארות), רבות שואלות אותי האם הנחת מוצרי הארה, היילייטרים ושימרים הוא דבר שמחמיא בהכרח לכל אחת. התשובה פשוטה: אם עורך חלק מפגמים שמשנים את מרקמו (לדוגמה, קמטים או פצעים בולטים), את בהחלט יכולה להשתמש במוצרי הארה. אם בעורך כבר נחרשו קמטים, או שאת סובלת מפצעונים בולטים (קטנים או גדולים), המנעי ממוצרים מבריקים שידגישו את פגמי העור, והיצמדי למראה המאט. גם הוא טרנדי ומחמיא מאוד לכולן, ללא קשר לגיל או מרקם עור.
  1. שפתיים דקות. מה עושים? ממה נמנעים? במידה ונרצה לעבות מעט את השפתיים, אך להימנע ממראה מלאכותי או "עשוי" מדי, נוכל לשרטט את השפתיים בצמוד לקו החיצוני שלהן, בעזרת עיפרון שפתיים בגוון הרצוי. לאחר מכן, נמלא את שטח השפתיים בשפתון בגימור מאט. שפתונים מבריקים ידגישו את הגודל האמיתי של השפתיים, ולכן כדאי להימנע מהם. שפתון במרקם מאט, כמו השפתונים מסדרת Color Rich, ידמה שפתיים עבות יותר.
  1. הגבות, הגבות! הן אף פעם לא שוות. יש בהן "קרחות". הן בהירות מדי, כהות מדי, דקות או עבות מדי… איך הופכים אותן למושלמות? עולם הקוסמטיקה והאיפור מעמיד בפנייך מספר אפשרויות לטיפול וסידור המסגרת של העיניים. אם רצונך הוא במראה טבעי, מלא ומחמיא, בחרי במסקרה ייעודית לגבות, אשר תסרק אותן ותוסיף להן צבע. תוכלי לבחור בצבע המתאים לגבותייך, או בצבע אותו היית רוצה להשיג להן. אם ברצונך במראה עשוי, דרמטי ומחודד יותר, בחרי בעיפרון גבות, שימלא היטב את החלקים החסרים ויעניק לגבה גבולות ברורים.
  1. עיגולים כהים מתחת לעיניים. אפשר להעלים? אפשר לטשטש! אם את סובלת מכהויות תחת העיניים דרך קבע, מרחי על פנים נקיות קרם CC, במקום קרם היום שלך. לקרם ה-CC מסדרת Skin Perfection יש, מלבד גוון עדין שינטרל את הכהויות באופן מיידי, גם מקדם הגנה,וכן רכיבים המשפרים את גוון העור לאורך זמן. מעל קרם ה-CC מרחי כרגיל את המייקאפ שלך, ותופתעי מהשיפור המיידי. אם את אוהבת כיסוי מלא, הוסיפי שתי נגיעות של קונסילר מתחת לעיניים, ובטפיחות אצבע הטמיעי אותו בעורך. העיגולים הכהים יעלמו פתאום, ואת תיראי עירנית יותר!
  1. איך אמצא את האחד? ו"באחד", הכוונה כמובן היא לגוון המייקאפ המושלם עבורך! הרבה פעמים את בטוחה שבחרת נכון, ובבית גילית שהגוון אולי מתאים, אבל משהו לא במקום, משהו מפריע. ובכן, בבחירת המייקאפ עלייך להתייחס לשני גורמים: גוון העור (בהיר? כהה?) ותת הגוון (צהוב, ורוד או נייטרלי). בחירת תת גוון נכון תביא בהכרח לבחירת הגוון המושלם. איך יודעים? אם את משתזפת בקיץ מבלי "להישרף" בדרך, גוון עורך צהבהב (W). אם את נשרפת או נוטה להאדים בקלות, סביר להניח שגוון עורך ורדרד (C). אם גוון עורך משתנה בחורף ובקיץ, אין לך נמשים כלל (או שיש מעט) ואינך נוטה להשתזף או להישרף בשמש באופן מיוחד, אזי גוון עורך נייטרלי (N).

נכתב על ידי עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …