זרקור על העור – כך תסייעי לעורך לעבור את התקופה הקרה בשלום

כידוע, העור נחשב לאיבר הגדול ביותר בגוף האדם. ככזה, הוא חשוף לכל השינויים החלים במזג האוויר. כאשר הסתיו והחורף בדרך, זה הזמן להכין את עורך לשינויים שיגיעו איתם.

במהלך ימי הקיץ, עורך זקוק להגנה מפני השמש היוקדת, כאשר מזג האוויר מתחיל להתקרר, עלינו לשנות את הגישה כדי לשמור על העור בריא. בדרך זו, תוכלי לשמור על עורך זוהר ובריא, לאורך כל ימות השנה.

שתי כמויות של מים – אנשים רבים טועים וחושבים כי שתיית מים חשובה אך ורק בעת פעילות גופנית או כאשר מזג האוויר חם. עם זאת, חשוב באותה מידת כשמזג ​​האוויר מתחיל להפוך ליבש וקריר יותר. המשיכי לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום, כדי לחדש את מלאי המים שגופך צורך באמצעות הזעה, מתן שתן ופעילותו התאית השוטפת.

השתמשי במכשיר אדים – האוויר היבש עלול לגרום לעורך להפוך להיות אדום ומגרד. החדרת לחות לאוויר בעזרת אדים קרים, על ידי מכשיר אדים בחדר השינה שלך בלילה, יכולה לספק לחות באוויר כדי להפוך את השינה שלך לנוחה יותר.

מצאי קרם לחות טוב – קרמים רגילים מכילים בשמים ותוספים אשר עלולים לייבש את העור. חפשי קרם לחות קליל, ובכ"ז מבוסס על בסיס שומני, כך שייספג היטב לתוך עורך.

פילינג – גם בחורף חשוב להסיר את תאי עור המתים, מאחר ותאי עור מתים וישנים עלולים לסתום נקבוביות ולהוביל להתפתחות אקנה וגירויים. פעם בשבוע, יש לבצע פילינג (למשל, פילינג בגרגירי סוכר) כדי להסיר בעדינות את כל התאים המתים מפניך ומגופך.

הגני על שפתייך – שפתייך עלולות להיסדק בקלות, כאשר מזג האוויר מתקרר. הגני עליהן מקילוף וסדקים בעזרת שפתון לחות. הקפידי לבחור שפתון המכיל קרם הגנה, במידה ואת מתכננת לשהות בשמש (כן, גם השמש החורפית מזיקה לשפתייך, לא פחות מזו הקיצית).

השתמשי בכפפות כאשר את יוצאת החוצה במזג אוויר קר – עור הידיים מושפע בקלות ממזג האוויר, לכן, כשאת יוצאת החוצה, לבשי זוג כפפות טוב. הן תשמורנה על ידיך חמות וגם תמנענה מהן להיסדק.

הימנעי מייבוש עור הקרקפת שלך – לעתים קרובות אנחנו נוטים לשכוח כי קיים עור מתחת לשיער שלנו. כאשר אנחנו משתמשים במייבשי שיער הפולטים אוויר חם ואביזרי עיצוב חמים אחרים, הקרקפת עלולה להפוך ליבשה ומגרדת – במיוחד בזמן חורף. העדיפי ייבוש במגבת על פני ייבוש באוויר חם, כדי להגן על עור הקרקפת שלך/

גרבי גרביים בזמן השינה – אולי תרצי לעשות זאת בכל מקרה, כאשר יהיה קר בביתך בחורף, אולם, כאן הסיבה הנוספת היא כדי לשמור על עור רגלייך רך ולא יבש.

"להיות מוכנה לחורף" פירושו יותר מאשר רק לחמם את ביתך. אמצי טיפים קלים אלה, ותגני על עורך מפני הגורמים החורפיים שעלולים להזיק לו.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …