עדשות מגע

בית מרקחת – עדשות freshlook

האפשרויות הנרחבות שמספקות עדשות מגעעדשות freshlook הן עדשות מגע מיוחדות בעלות גוונים שונים, טבעיים יותר או פחות, שתמיד מבליטות את יופי עיניהם של העונדים אותן. נכון להיום, מדובר בעדשות הפופולאריות ביותר בשוק, והן מגיעות בארבעה סוגים שונים, שכל אחד מהם מעניק גוון מיוחד לעיניי המשתמש, יחד עם ראייה מעולה. במילים אחרות – עדשות freshlook בהחלט יעזרו לכם להישאר בפוקוס.

סוגי העדשות הם: Radiance Freshlook, Freshlook, Colorblends Freshlook, Dailies Freshlook.
  • Freshlook  -אלו העדשות החזקות ביותר לשינוי הצבע. הצבעים הזמינים הינם ירוק, אפור, סגול, כחול.
  • Colorblends Freshlook– אלו עדשות עדינות יותר, בעלות מראה יותר טבעי.
  • Radiance Freshlook– אלו הן עדשות שמאירות צבע עיניים טבעי בעזרת אפקטים המדמים אור המשתקף בעיניים, וגורמים לשינוי מדהים בחזות של האדם. האפקטים הם זריחה, סתיו, עדינות הירח ועוד.
  • Dailies Freshlook– אלו עדשות צבע יומיומיות לשימוש חד פעמי, המאפשרות לענוד אותן לאירוע מיוחד כלשהו. עדשות אלה נגישות יותר, אך הן לא משנות צבע בצורה דרסטית כמו מכהה לבהיר. הגיוון הרב הזה נעשה אפשרי בעזרת ההתפתחות המואצת בכל תחומי הטכנולוגיה, כולל בתחום טיפול וטיפוח הראייה. ניתן לענוד עדשות מגע של freshlook לכל אורח היום ולהסירן לפני השינה.
מאפיינים כלליים של עדשות מגע צבעוניות עדשות המגע צבעוניות הינן פרי עבודתה של חברת Alcon המתמחה בייצור מוצרים המיועדים לשיפור הראייה והתמודדות עם ראייה לקויה. לפני תקופה קצרה החברה החליטה להעניק ללקוחותיה מוצר חדש וייחודי – צבע עיניים חדש. כך, נוצרו עדשות freshlook  המספקות בחבילה אחת גם ראייה מעולה, וגם צבעים מיוחדים לעיניים, שיכולים להיראות טבעיים ביותר, אך גם מיוחדים ובולטים – הכול על פי רצונו של הלקוח.העדשות מגיעות בחבילות של שש עדשות (כלומר, שלושה זוגות של עדשות). המאפיינים של העדשות:
  • קימור 8.6
  • קוטר 14.5 מ"מ
  • 55% מים
כאשר מזמינים עדשות המיועדות גם לראייה, ולא רק להשפעה על צבע העין, חשוב להוסיף את המרשם העדכני שלכם מרופא העיניים.
אם מסיבה כלשהי המספר שלכם השתנה וחבילת העדשות עודנה סגורה, ניתן לבקש להחליף את העדשות למספר העדכני שלכם (בתשלום דמי טיפול ומשלוח בלבד). עדשות freshlook מתאימות לכל רמה של ראייה, כך שגם אם יש לכם ראייה ירודה ביותר – אתם עדיין יכולים ליהנות מעיניים יפות ומיוחדות, יחד עם ראייה שש-שש.עדשות מגע – מוצר ייחודי ושירות מעולהניתן לראות את ההשפעות המדהימות של עדשות מגע צבעוניות עוד לפני שאתם מזמינים אותן: אתר האינטרנט הרשמי של החברה מספק לכם את האפשרות להעלות תמונה של עצמכם ולראות כיצד תיראו עם הסוגים השונים של  העדשות.
עדשות מגע מספקות לכל אחד ואחת את האפשרות לשלוט לא רק על יכולות הראייה, אלא גם על צבע העיניים, התאמתו לבגדים, למאורעות בחיי היומיום או אפילו למצב הרוח. עדשות מגע של freshlookמהוות את השילוב המקסימאלי של ההישגים המשמעותיים ביותר בעולם האופטיקה, שאוגדו יחד בטכנולוגיות מתקדמות של עדשות המגע.שימוש יומיומי
עדשות מגע – זו ההזדמנות שלכם ליהנות מראייה שש-שש, או מצבע עיניים מיוחד ויוצא דופן, בעזרת עדשות מגע איכותיות ובטיחותיות. עדשות המגע של freshlook מתאימות לעיניים רגישות ורגילות כאחד, ומאפשרות שימוש יומיומי לכל אדם המעוניין לראות את העולם דרך עדשות מגע חדשניות. הזמינו עדשות מגע של freshlook עוד היום – ותסתכלו על העולם אחרת.