5 דברים שלא ידעתם על רפואה טבעית

בשנים האחרונות הפכה הרפואה הטבעית לשיטת טיפול מקובלת מאוד. ישנם דברים רבים שרוב האנשים לא יודעים על רפואה טבעית. רפואה טבעית כוללת הרבה מאוד סוגים שונים של רפואה כמו למשל נטורופתיה, רפואה סינית, שיאצו ועוד…. . רפואה טבעית מותאמת לכל מטופל באופן אישי והיא כוללת בין השאר התאמה של תזונה ותוספי תזונה לכל מטופל לפי המאפיינים האישיים שלו. מחקרים רבים הראו שרפואה טבעית יכולה לסייע לנשים להיכנס להיריון. מחקרים רבים הראו גם שרפואה טבעית יכולה לסייע למטופלים להתמודד עם דלקות פרקים וזיהומים שונים. הבחירה לטפל בבעיות רפואיות בעזרת דרכי רפואה טבעיות יכולה לסייע לאנשים רבים להגיע לבריאות ורווחה לכל אורך החיים שלהם.

יתרונות של בניית תפריט דיאטה מותאם אישית ע"י נטורופת

אם אנחנו רוצים לטפל בבעיות רפואיות שלנו באופן טבעי כדאי לנו לעשות זאת בעזרת נטורופת מקצועי. בניית תפריט דיאטה מותאם אישית ע"י נטורופת יכולה לסייע לנו לשפר את אורח החיים שלנו ולהתמודד טוב יותר עם דלקות שונות בגוף. כאשר אנחנו בוחרים לקבל טיפול מנטורופת שבוחר לעבודה במסגרת של קליניקה להשכרה אנחנו יכולים להיות בטוחים שתהיה לו שעה קבועה בשבוע בה הוא יוכל להעניק לנו טיפול וייעוץ איכותיים. איכות הטיפול של הנטורופת שלנו תוכל לסייע לנו לקבל טיפול טוב יותר לבעיות שונות כמו למשל בעיות במחזור החודשי או בעיות להיכנס להיריון. תפריט הדיאטה שלנו יכול להיות מותאם אישית לפי סוג הדם שלנו ואפילו לפי הגנטיקה האישית שלנו והמאפיינים המיוחדים שלה.

על היתרונות בהתאמה אישית של תזונה ותוספי תזונה לאורח חיים בריא

ישנם יתרונות רבים בהתאמה אישית של תזונה ותוספי תזונה לאורח חיים בריא. כאשר אנחנו מתאימים את התזונה שלנו לאורח חיים בריא אנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר. לקיחת תוספי תזונה לפי המדדים שיש לנו בבדיקות דם יכולה לסייע לנו להרגיש טוב יותר לאורח זמן. כך למשל באמצעות בדיקות דם אנחנו יכולים להתאים בעזרת רפואה טבעית תפריט תזונה שיסייע לנו להתמודד עם מחסור בברזל או מחסור בוויטמין סי שיש לנו. הבדיקות יכולות לסייע לרופא הטבעי שלנו להמליץ לנו איזה מאכלים כדאי לנו לאכול ומאיזה מאכלים כדאי לנו להימנע מעקב צמוד אחר תפריט התזונה שלנו והקפדה של עשייה ספורטיבית כחלק משגרת החיים שלנו יכולים לסייע לנו ליהנות מבריאות טובה יותר ואיכות חיים טובה יותר.

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …