איך לנקות את עור הפנים בצורה מושלמת? חלק א'

אין אישה שאיננה רוצה עור פנים חלק, זוהר ומושלם. עור פנים צח ובריא נחשב לאחד מהאלמנטים האסטטיים הבסיסיים, והוא גורם לך תחושה נקייה, כבר מיד לאחר ניקוי עור הפנים.

שיגרת טיפוח העור ואורח החיים שלך מתבטאים ישירות בבריאות עורך. חלק מהגורמים המובילים המשפיעים על איכות ומרקם העור שלך הם מתח, חוסר שינה, תזונה לקויה, זיהום אוויר, נזקי שמש, עישון מוגזם ושתיית אלכוהול.

הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר בהן תוכלי להבהיר את עורך במצרכים שתוכלי למצוא במקרר שלך:

1. לימון

לימון הוא אחד המרכיבים הכי הטובים שתוכלי להשתמש בהם כדי ליצור עור נקי ובהיר. הימצאותה של חומצת הלימון בלימון מסייעת לשמור על העור בהיר ונקי על ידי הסרת תאים מתים, וויטמין ה-C שבה עוזר להפחית כתמים כהים על ידי האצת תהליך התחדשות התאים. ללימון גם תכונות הלבנה, שתעזורנה לשפר גוון העור שלך באופן כללי.

מרחי מיץ לימון סחוט טרי על פניך וצווארך. חכי עשר דקות ולאחר מכן שטפי את הפנים והצוואר במים פושרים. לאחר מכן, שפשפי פרוסות מלפפון עורך כדי לרככו ולהוסיף לו לחות. חזרי על הפעולה באופן יומי או אחת ליומיים.

אפשרות נוספת היא לסחוט את מיץ מחצי לימון ולערבב ביחס של כפית אחת מיץ לימון עם שתי כפיות דבש. מרחי את פניך, השאיר למשך 15 עד 20 דקות ולאחר מכן, שטפי במים פושרים.

כדי ליצור פילינג לקילוף תאי העור המתים, ערבבי שתי כפיות סוכר עם מיץ לימון סחוט. מרחי את התערובת על הפנים, הצוואר והידיים. שפשפי בתנועה מעגלית ולאחר מכן, חכי עשר דקות ושטפי במים פושרים. חזרי על הפעולה פעם בשבוע.

2. מלפפון

מלפפונים מכילים חומרי לחות והזנה הבריאים לעור. הם יכולים לשפר את המראה הכללי של העור שלך על ידי תיקון תאי עור פגומים, הסרת תאי עור מתים והוספת זוהר ורעננות.

חותכים מלפפון טרי לפרוסות עבות, ומשפשפים אותם ביסודיות על פני כל עור הפנים. השאירי את זה במשך הלילה ושטפי במים חמים בבוקר. חזרי על הפעולה בכל יום, לפני שאת הולכת לישון.

לחלופין, צרי תערובת מכמויות שוות של מיץ מלפפון ומיץ לימון. מרחי את התערובת על עורך, והניחי לה להתייבש לחלוטין. לאחר מכן שטפי את פניך במים חמים. חזרי על הפעולה בכל יום.

3. פפאיה

פפאיה יכולה לשפר את מרקם העור שלך ולהפוך את עורך לצח. יש לה תכונות הלבנה טבעיות המסייעות להפחית את הנראות של צלקות. בנוסף, לאנזים הפפאין יש תכונות אנטי-בקטריאליות, יכולות ריפוי פצעים והוא גם מסייע בהסרת עור מת ופגום.

קצצי פפאיה בשלה לחתיכות קטנות, ערבבי את הפפאיה עם כפית אחת של אבקה סנדלווד וכפית ודבש עד להיווצרות משחה. מרחי את המשחה על עור הפנים והצוואר. השאירי למשך חצי שעה, שטפי במים קרים ויבשי בטפיחות קלות. לסיום, התיזי מעט מי ורדים על עורך. חזרי על הפעולה פעם בשבוע.

4. נענע

המרכיב העיקרי בנענע הוא מנטול, אשר מקרר, מרגיע ומסייע בשמירה על עור בריא וזוהר. כמו כן, יש לו תכונות ריפוי המסייעות להילחם בזיהומי עור.

ערבבי כפית אחת אבקת נענע, כפית אחת של יוגורט רגיל וכפית אחת של אבקת חימר קוסמטי בקערה. הניחי את הקערה בצד למשך חצי שעה. ערבבי היטב ומרחי על הפנים והצוואר. הניחי למסכה להתייבש באופן טבעי ושטפי במים פושרים. חזרי על הפעולה פעם בשבוע.

במאמר הבא, תלמדו עוד שש דרכים ביתיות שלא חשבתן עליהן לניקוי וטיפול בעור הפנים.

שווה לעקוב.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …