diet

דיאטה מהירה – טיפים לירידה מהירה במשקל

רוצים לעשות דיאטה ולא מצליחים? דיאטה מהירה היא התשובה

עד כמה חשוב לנו המשקל שלנו? הוא ודאי חשוב ככל שזה נוגע למראה החיצוני. אמנם כשהיינו ילדים לימדו אותנו שהאופי הוא שקובע ולא המראה. אבל העולם מלמד אותנו שעם מראה חיצוני מוצלח יותר, קל יותר להתנהל בעולם – חברתית, רומנטית ואפילו מקצועית, כי מראה חיצוני הוא מרכיב משמעותי ברושם הראשוני. אבל המשקל לא נוגע רק בסוגיית המראה החיצוני. הוא קשור גם לבריאות. ככל שאנחנו עולים בגיל, משקל גוף תקין קשור לסוגיות של בריא או חולה, וכך גם אם אנחנו אנשים סופר-רוחניים שחושבים ששקר החן והבל היופי, הרי שעדיף שלא נסבול ממשקל עודף ונעשה דיאטה.

לא פשוט לעשות דיאטה

הדיאטה הקלאסית מתמקדת באורח חיים שכולל ספורט ואכילה מבוקרת, אבל באורח החיים העמוס שלנו פעמים רבות קשה לאכול מסודר, כמו ארוחת בוקר וערב, כשיוצאים לעבודה מוקדם אחרי שמארגנים את הילדים וחוזרים מאוחר. הכי גרוע – כשהרעב שלנו פוגש את הפיתויים היומיומיים – התוצאה משמינה. 

למותר לציין שהרעב הוא בהחלט גורם מסכן דיאטה. רגעי השבירה של אנשים בדיאטה קורים כשתסכול עקב היעדר תוצאות נראות לעין פוגש בהתקף של רעב מציק. כך קורה שרוב האנשים מנסים כל מיני סוגי דיאטה שנים אבל לא מצליחים להוריד ולו קילוגרם, ואם הם מצליחים במאמץ עילאי לתקופה קצרה, הרי שזה לא מחזיק מעמד לאורך זמן.

הפיתרון הוא דיאטה מהירה עם תוצאות מיידיות שיגבירו את הביטחון העצמי שלנו וידחפו אותנו להמשיך הלאה בדיאטה.

מה זו בעצם דיאטה מהירה?

יש בנמצא דיאטות כסאח, דיאטות שוקולד ועוד כיד הדימיון הטובה, אבל חשוב לבחור בדיאטה מהירה ובטוחה ולא סתם בדיאטה מהירה וקלה, שבסופו של דבר מזיקה יותר משהיא מועילה.

דיאטה מהירה ובריאה תתקיים בשילוב של פעילות גופנית עם תוספי תזונה, או תכשירים נוספים שיזרזו את התהליך, כדי שנוכל לצפות בתוצאות מידיות.

היום יש בשוק מספר רב של תוספי מזון ומוצרים שונים שעוזרים לגוף בתהליך דיאטה מהירה ויעילה, אלו יסייעו לכם למעשה לדכא את תחושת הרעב ויעזרו לכם לקבל תוצאות הנראות לעין באופן כמעט מיידי.

דיאטה מהירה – כל אחד ומה שמתאים לו

מוצרים כאלו כוללים קפה מיוחד, כדורי פטל, מדבקות להורדה במשקל ואפילו מכשיר שנותן פולסים חשמליים לשרירים שלנו ומדמה מצב של פעילות גופנית.

האמת היא שאין רק סוג אחד של דיאטה מהירה ויעילה. לכל אדם תתאים דיאטה שונה, וזאת בשל השוני במבנה הגוף שלנו ובסגנון החיים שלנו. חשוב להתאים לאדם את הדיאטה כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

בהצלחה, ושיהיה לכם לבריאות!

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …