מסת שריר

אבקת גיינר- אבקה לעלייה במסת שריר

מתאמנים רבים בחדר הכושר מנסים לעלות את מסת השריר שלהם כל הזמן על מנת להשיג גוף שרירי וחטוב. בעולם כיום יש לא מעט אבקות אשר מסייעות למתאמנים להשיג תוצאות יעילות ומהירות מאשר בעבר כאשר אותן אבקות מחליפות את "תרופות הסבתא" של פעם. ישנם כאלו אשר נשארו בעבר ועדיין אוכלים טונה, ביצים, לחם וכל מה שצריך לאחר האימון אך האפקט של מאכלים אלו על השרירים הוא מינורי ביחס לתחליפי המזון, כלומר לאבקות. אבקת גיינר מיוצרת בארצות הברית והיא חלק בלתי נפרד מסדר היום של הספורטאים התחרותיים הייצוגיים בעולם. פיתוח הגוף הוא תוצאה של עבודה קשה בחדר הכושר אך בלי שילוב נכון של תזונה כל העבודה המייגעת יורדת לטמיון. אבקת גיינר מכילה חלבון, פחמימה, כולסטרול, מעט סוכר, ויטמינים אשר מחזירים לגוף את כל מה שהוא זקוק לו לאחר אימון בעצימות גבוהה.

אבקת גיינר לתוצאות מושלמות

אבקת גיינר מחזירה לגוף את מרכיבי המזון הנשרפים במהלך אימון אירובי ארוך או במהלך אימון בחדר הכושר ומטרתו היא להביא את התוצאות היעילות והמהירות ביותר על מנת להחזיר את השריר למצבו הטבעי בדרך הטובה ביותר. פיתוח שרירים ועלייה במשקל צריכים להיות בצורה מסודרת ומבוקרת ולכן יש להתייעץ עם אנשי מקצוע בטרם השימוש באבקות. משרד הבריאות הישראלי ומנהל מזון התרופות בארצות הברית מאשרים כמובן את האבקה שהפכה לחלק בלתי נפרד מחייהם של מתאמנים רבים הרוצים תוצאות מושלמות. כמו בכל דבר, המטרה לא מקדשת את האמצעים וחשוב מאוד לשמור קודם כל על בריאות הגוף. אבקות אשר מביאות לתוצאות טובות אך מסכנות את הגוף אינן מומלצות כמובן ולכן יש לבחור רק את האבקה שתביא לתוצאות המושלמות אך כמובן לא על חשבון הבריאות.

האבקה שמתאימה לכולם אולי לא מתאימה לך

מתאמנים רבים טועים כאשר מסתמכים על דעתו של חבר, המדריך בחדר הכושר או המוכר בחנות תוספי המזון כאשר מחליטים באיזו אבקה להשתמש. לכל אחד יש מטרה אחרת, סגנון אימון אחר וכמובן מבנה גוף שונה משל האחרים. אין אבקה אחת שמתאימה לכולם ולכן חשוב להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בעניין בצורה מושלמת ואנשים שמכירים את הגוף שלכם בצורה טובה. אבקת גיינר טובה מאוד בהעלאת מסת שריר, בהחזרת המרכיבים החיוניים לשריר ומתאימה גם לכאלו הרוצים לעלות מסת שריר וגם לאלו הרוצים לעלות משקל. האבקה מאושרת על ידי המוסדות הרפואיים בארץ ובעולם אך בכל זאת כדאי להיוועץ עם גורמים מוסמכים בטרם השימוש על מנת להבין את ההשפעה של האבקה על הגוף ולא לקחת סיכונים מיותרים. כפי שנכתב, הרצון להגיע לגוף מושלם הוא רצון לגיטימי ומובן אך אסור בשום פנים ואופן שזה יבוא על חשבון הבריאות של המתאמן. תוספי מזון להעלאת מסת שריר הם טובים מאוד רק אם משתמשים בהם בתבונה ובמינון הנכון.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …