שבעה טיפים למראה עיניים צעיר יותר

כל כך הרבה נשים ויתרו על עיניים שנראות צעירות ורעננות.

הן הפסיקו להשתמש בצלליות, המסקרה שלהן איננה קיימת והן מסתירות את עיניהן מאחורי משקפיים, מקוות שאף אחד לא ישים לב שהן לא מתחברות אליהן. אם העיניים שלנו הן החלונות לנשמה שלנו, אנחנו בהחלט צריכות לוודא שהן נראות טוב, לא עייפות, נפוחות או מוקפות בקמטים.

עיניים שקועות, עיניים נפוחות, עיניים עייפות עיניים המוקפות קימטוטים דקים, ("רגלי עורב"), שקיות שחורות ועיגולים כהים מתחת לעיניים, כולם מעידים כי את מזניחה את עצמך. אבל אם תבצעי את הטיפים המצורפים, תוכלי לראות השיפור תוך מספר ימים.

  1. באופן טבעי, עם הגיל, הגבות צונחות כלפי מטה. תרגילים לפנים יעצרו את הגלישה ויסייעו לך לתקן את המראה העייף אשר גורם לנו להיראות זקנות. הנה דרך שתעזור לך להרים את הגבות ולהאיר את עיניך: הרפי את אזור המצח, מקמי שלוש אצבעות אמצעיות שלך תחת הגבות. הניחי את הכפות הידיים שלך על הפנים שלך. עכשיו, "דחפי" את הגבות כלפי מעלה ומעט כלפי חוץ. החזיקי את הגבות שלך במצב הזה בעוד עיניך פקוחות. כעת, כווצי את שריר המצח שלך אל קצות האצבעות לספירה של חמש. חיזרי שלוש פעמים, עד לספירה כוללת של 35. בשנייה השביעית, עיצמי בעדינות את עיניך.
  2. הרבה גברים ונשים מפגינים לא רק עיגולים כהים מסביב לעיניים, אלא גם קימטוטים וקמטים סביב לעיניים, כאשר הם מחייכים. הביטי במראה,חייכי וראי אם גם את לוקה בבעיה זו. הנה כיצד תוכלי לחזק את רקמת העין העדינה חיזוק נוסף: השתמשי רק באצבע הטבעת (הצמודה לזרת) כאשר את מורחת את קרם העיניים ומבצעת את התרגיל הזה. שימי טיפת קרם עיניים עשיר מתחת לעיניך שלך. התחילי בקצה החיצוני של שתי העיניים בעזרת אצבעות הטבעת שלך. העבירי את קצות האצבעות מתחת לעיניים, לכיוון האף ומעלה, לכיוון הגבות, ושוב לכיוון הקצה החיצוני של העין להשלמת מעגל. בצעי כמאה מעגלים כאלה, כדי לוודא שהאזור מלוחלח היטב. הציצי במראה וחייכי. האם את רואה כיצד קווי החיוך התפוגגו? חזרי על התרגיל בכל יום.
  3. כולנו יודעים עד כמה שינה חשובה וחיונית לנו משום שבזמן השינה הגוף מחדש את עצמו. אבל מראה עיניים צעיר יותר, דורש שינה על כרית גבוהה ומוצקה יותר, כדי לסייע לגוף בהקלת הנפיחות. בנוסף, אם שתית אלכוהול בערב, דאגי לשתות הרבה מים לפני השינה, כדי שכשתתעוררי, סימני השתייה לא ייראו על פניך.
  4. הרכיבי משקפי שמש בכל עונות השנה. גם אם את משתמשת בקרם הגנה וחובשת כובע רחב שוליים, העיניים שלך תודינה לך על ההגנה הנוספת שמספקות להן משקפי שמש. הקפידי שלא לצאת מהבית בלעדיהן, גם אם נראה לך שהיום יהיה מעונן. בחרי את המותגים המספקים לך את ההגנה הטובה ביותר מפני קרני השמש.
  5. הפסיקי לעשן. עישון גוזל מהגוף חומרים מזינים והינו בעל השפעה מייבשת על העור שלנו. רוב האנשים מכווצים את עיניהם כשהם מעשנים, אז עשי כל שביכולתך כדי להפסיק מנהג מסכן חיים זה. את תשמחי שנגמלת!
  6. ריסים דקים או דלילים אינם משפרים את מראך. במקום להשתמש בחומרים כימיים שונים שמטרתם לעבות את הריסים, תוכלי להגביר את הצמיחה של ריסים דקים, בכל פעם שאת חופפת את השיער שלך או שוטפת את פניך. הקציפי באצבעותיך תכשיר ניקוי עדין ולאחר מכן שפשפי בעדינות את הריסים שלך במשך כעשר שניות. לא יארך זמן רב, עד שהשינוי יורגש.
  7. סלסלי את ריסיך. סלסול קל ישלים את המראה וייצור לעיניך אשליה של עיניים פתוחות וגדולות יותר.

בהשקעה קלה של מספר דקות בכל יום, גם את תוכלי לזכות בעיניים יפות.