טיפוח ויופי

כיצד תבחרי קרם אנטי-אייג'ינג לפנים

המפתח לשמירה על פנים צעירות, בעלות עור רענן וחיוני, הוא בבחירת קרמים לפנים המציעים תוצאות מציאותיות, ללא שימוש בכימיקלים שונים. בניגוד לאמונה הרווחת, קרמים הכוללים כימיקלים אינם מסייעים לעור הפנים העדין, אלא פוגעים בו. קרם שכזה עשוי בתחילה להקטין את אותות הגיל הביולוגי, אבל למעשה, לאורך זמן הוא עלול לגרום לך להיראות מבוגרת ולא בריאה. לכן, כאשר בוחרים קרם פנים כזה, כדאי ללכת טבעי.

קרם המגן מפני השמש
קרם הגנה איכותי הוא הצעד הראשון בדרך אל האנטי-אייג'ינג. הגנה על העור מפני נזקי השמש מסייעת באופן משמעותי לשמור ולהגן עליו. ניתן להעצים את ההגנה באמצעות חשיפה מינימאלית לשמש. זה כל כך פשוט. עם הזמן, השמש נהפכה לאויב  בכל הנוגע לטיפול בעור. פעם, אמבטיית שמש נחשבה לבריאה במיוחד, המאפשרת לספוג את החומרים המזינים של השמש ולקבל מראה זהוב, זוהר ובריא. כיום, המחקרים מוכיחים כי קרני השמש מכרסמות בשכבת התאים המגנה על הגוף וגורמת לו להיראות מבוגר יותר, במהירות רבה יותר.

קרם המבוסס על חומרים טבעיים
בחירת קרם הפנים הנכון, כמו זה של חברת וישי, צריכה להתבסס על בחינת החומרים הטבעיים שיש בו. חומרים אורגניים אלו, המצויים בטבע, כוללים בין היתר ויטמינים, מינרלים, קולגן לנולין וחומרים צמחיים אחרים. מרבית מחומרים אלו היו מלכתחילה בגוף, אולם אין הוא יכול לייצר אותם מחדש, ולאט לאט המאגרים מתחילים להתדלדל ולהיעלם. רק כאשר מחזירים למערכות הגוף בכלל ולעור הפנים בפרט את החומרים הללו, העור מטיב, מבריא ונעשה צעיר יותר.
קרמים עם ויטמינים הנם יעילים ביותר לשם שמירה על עור הפנים. למעשה, ככל שהמרכיבים בקרם הנם טבעיים יותר כך סביר כי הקרם יעבוד בצורה טובה ומהירה יותר. הטבע סיפק לנו כל מה שהעור שלנו צריך בכדי להיות בריא, ואת הרכיבים הללו ניתן למצוא בטבע עצמו על מנת לשמור על העור שלנו ולשפר את מראה הפנים.
אחד מסוגי הקרמים המוצעים היום בשוק הוא קרם הכולל ויטמין K. ויטמין זה יידוע בכך שהוא מפחית באופן ניכר את התפשטות הורידים והנימים על הפנים  התפשטות זו מכונה גם "ורידי עכביש" בשל המראה העכבישי שהם יוצרים על הפנים, והנה אחד מסימני הגיל הניכרים על הגוף.

קרם פילינג
שחיקת עור הפנים והתאים המרכיבים אותו גורם למראה זקן יותר. באמצעות הורדת התאים המתים מן עור הפנים, ניתן להחזיר את החיות לעור ולרעננן אותו בשנית. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות קרם פילינג. למי שאין זמן לתהליך פילינג עמוק, מומלץ להשתמש בקרם. באמצעות החומרים שבתכשיר, ניתן לשפשף את העור ולהוריד את התאים שכבר מזמן מתו. ניתן לדמות תהליך זה לליטוש עץ באמצעות נייר זכוכית. כמו שניתן להפחית את סימני הפגמים על העץ באמצעות ליטושו, כך ניתן להעלים את סימני הזקנה מן עור הפנים באמצעות הפילינג.
בחירת זהירה וחכמה של קרמים, בייחוד אלו המבוססים על חומרים טבעיים, יכולה ליצור מראה צעיר לאורך זמן.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …