כיצד לבחור משאבת חלב

החודשים הראשונים לאחר לידת התינוק הם ללא ספק קסומים, מלאי אהבה , מאתגרים ומיוחדים במינם. לצד כל האהבה והקסם שיש בתקופה זו ובהורות – בין אם מדובר על הילד הראשון או על ילד נוסף למשפחה – כמובן שצירך להקפיד על תזונת התינוק. בשנים האחרונת יש חזרה מבורכת וחשובה ביותר להנקה מלאה, כאשר ללא ספק מדובר פיתרון ההזנה האיכותי והמתאים ביותר לתינוקות. אך מה קורה כאשר את מעוניינת או צריכה לחזור לעבודה או להשאיר את התינוק הקטן עם שמרטפית או עם אביו כדי שאת תוכלי לצאת לבילוי או סידורים? התינוק עדיין צריך לאכול והכוונה שלך היא הרי שיאכל רק חלב אם עשיר ומזין.  הפיתרון הנוח, הזמין והיעיל ביותר הוא משאבת חלב. משאבת חלב מאפשרת לשאוב מראש חלב אם, להקפיא במנות או לשמור במקרר ואז כל אחד ואחת יכולים להאכיל את התינוק במזון המתאים לו או לה ביותר.

אך כמו בכל תחום, יש מגוון מוצרים ויש כאלו המספקים תוצאות מעולות לצד כאלו שעשויים לא להתאים לך ולגרום לתסכול מיותר. לכן חשוב להבין מראש כיצד לבחור משאבת חלב ומה האפשרויות הקיימות. אתר מדי לינק מציע קטלוג נרחב של משאבות חלב, כאשר אנו מקפידים לעבוד רק עם המותגים האיכותיים והאמינים ביותר ולהציע ללקוחותינו את מגוון הפתרונות האופטימאלי להתאמה אישית מלאה.כאשר אתם רוכשים משאבת חלב דרך מדי לינק, תהיו בטוחים שמדובר על מוצר איכותי ואמין, מוצר בטיחותי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר שלהם כל תינוק ראוי.

מאפייני השימוש במשאבת החלב

אחד ההיבטים המרכזיים שיש לשקול בהקשר לשאלה החשובה "כיצד לבחור משאבת חלב" הוא מאפייני השימוש שלך בתור אמא מניקה במשאבה. האם תשתמשי במכונה מדי יום, האם תשתמשי בה בעיקר בבית או גם בעבודה ומחוץ לבית וכן הלאה. מאפיינים אלו יקבעו איזה סוג משאבה את צריכה, האם ללכת על המותג האיכותי והאמין ביותר או שאפשר לחסוך כמה שקלים על משאבה פשוטה יותר וכן הלאה.

כך למשל, משאבת חלב ידנית תתאים לשאיבות מעטות יחסית לאורך היום והן מתאימות לאימהות שלא "חוששות" מקצת עבודה ידנית לצורך שאיבת החלב. משאבה חשמלית מתאימה למספר שאיבות גדול לאורך היום או למי שרוצה שאיבה קלה ומהירה ככל האפשר. יש גם משאבות כפולות עם שני ראשי שאיבה לשאיבת שני השדיים בו זמנית. כמו כן יש להתחשב בכמות החלקים ובקלות הניקוי של רכיבי המשאבה.

עד כמה נושא הרעש מהותי?

יש סוגים שונים של משאבות חלב, אך ניתן לבצע חלוקה כללית של משאבות חלב ידניות ומשאבות חלב חשמליות. הידניות כוללות מנגנון שאיבה פשוט שיש להפעיל ידנית, משאבת חלב חשמלית כוללת מנוע חשמלי היוצר תנועת שאיבה לשימוש מהיר וללא מאמץ מצידך. אך יש לקחת בחשבון את נושא הרעש. משאבת חלב ידנית לא עושה בפועל רעש למעט צליל חלש ביותר של תנועת האוויר, אך משאבה חשמלית בהחלט מייצרת רעש לא מבוטל בגלל המנוע החשמלי. אמנם במשאבות האיכותיות מבית המותגים המובילים המנועים כיום שקטים יחסית, אך עדיין זהו מקור רעש אם השאיפה היא למשאבה שקטה במיוחד.

אביזרים

המותגים המובילים של משאבות החלב מציעים גם אביזרים משלימים רבים שיכולים להטות את הכף לטובתם מבחינת השאלה " כיצד לבחור משאבת חלב". הכוונה היא לשקיות הקפאה לחלב, בקבוקים נוספים, פטמות האכלה המדמות את השד וכן הלאה.

שאלת המחיר

יש רמות מחיר שונות לגבי משאבות חלב. המחיר הוא פרמטר חשוב לגבי כיצד לבחור משאבת חלב, כאשר יש אפשרויות זולות יחסית ופשוטות ואפשר גם לשלב – משאבה פשוטה מבית מותג מוביל או משאבה חשמלית של מותג זול יותר. המשאבות הידניות זולות יותר כמובן, כאשר ככל שעולים בפונקציות של המשאבה, בחוזק המנוע ובמספר ראשי השאיבה (גם המותג מהווה מרכיב במחיר), כך המחירים עולים.

רצוי לבדוק מול קופת החולים שלך האם את זכאית לסבסוד של משאבת חלב ובמקרים רבים מדובר על סיוע כספי משמעותי שהופך את הרכישה לזולה במיוחד.

משאבת חלב להקלה עליך ובלי להתפשר על איכות המזון של תינוקך! לרכישה לחצי כאן.

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …