וולדה weleda

מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגנית של WELEDA

כיום, עולם מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה הינו מקיף במיוחד וכולל שפע אדיר של מותגים, מוצרים וסוגי יישומים שונים. ניתן לומר באופן גורף כי הרוב הגדול של מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח כיום מכילים חומרים כימיים אשר מגיעים בעיקר ממעבדות ומפעלים כימיים ופחות מהטבע – למרות שרבים מהם כן כוללים מרכיבים מסוימים מהטבע. אך למרות זאת יש חברות קוסמטיקה וטיפוח אשר ממשיכות לייצר את מוצריהן רק מרכיבים טבעיים, בשיטות ייצור מתקדמות אך על בסיס חומרי גלם מעולים הגדלים בצורה הכי קרובה לטבע שניתן לקבל. מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגנית של WELEDA הם דוגמא נהדרת למוצרים כאלו ולחברה אשר מחויבת לפילוסופיה ייחודית כבר כמעט 100 שנה.

העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, כאשר הוא גם אחד הרגישים מבחינת גירוים חיצוניים, חדירה של כימיקלים וחומרים רעילים דרכו והשפעת מה אנו שמים על העור וכיצד אנו מתנהגים אליו על בריאותינו. הנושא של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה המכילים חומרים כימיים הינו מורכב במיוחד, לא כל המרכיבים נבדקו בצורה הראויה, יש מרכיבים שידוע כיום לגביהם אשר הינם לא בריאים ואף תורמים למחלות קשות כמו סרטן למשל. מסיבה זו – לצד האיכות הלא מתפשרת והתוצאות בשטח – מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגנית של WELEDA מהווים בחירה כה איכותית ונכונה עבורך, עבורך משפחתך ועבור היקרים לך.

אתר מדי לינק מצע מגוון אדיר ועשיר של מוצרי WELEDA – בהנחות בלעדיות ללקוחות האתר.

חלק מהמהפכה האורגנית

חברת WELEDA הגרמנית אינה מצטרפת טרייה לטרנד האורגני והטבעי, למעשה החברה היא אחת החלוצות בתחום ומהגורמים שהשפיעו בצורה מהותית על היווצרות הטרנד הזה כיום. מוצרי וולדה שואבים את השראתם ואת הפילוסופיה העומדת מאחוריהם מהגישה האנתרופוסופית של ד"ר רודולף שטיינר, כאשר החברה הייתה מהגורמים הראשונים בעולם ליישם שיטות של חקלאות ביודינמית אורגנית לייצור המרכיבים עבור מוצריה. גם כיום החברה מפעילה ומנהלת גינות ביודינמיות לצורך גידול רבים מהרכיבים של מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח שלה. חקלאות ביודינמית הינה חקלאות אורגנית מתקדמת והוליסטית במיוחד, כאשר כל אתר גידול שכזה כולל שפע של גידולים והוא מתפקד כמערכת אקולוגית שלמה – כמעט כמו אורגניזם שלם.

כך שמוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגנית של WELEDA כוללים במקרים רבים מאוד מרכיבים שהחברה מגדלת בעצמה ושולטת על כל היבט שלהם משלב הגידול ועד ההגעה למדף ולבית הלקוח. כאשר מעבר לזה החברה מקפידה להשתמש בחומרי גלם מעולים מכל רחבי העולם, תוך דגש על מוצרים אורגניים וטבעיים ועד כמה שניתן על מוצרים המגיעים ממקומות המיישמים סחר הוגן.

מגוון עשיר של מוצרים מעולים

כיום, חברת וולדה היא אחת מחברות הקוסמטיקה והטיפוח הטבעיות המובילות בעולם, כאשר שמה של החברה מהווה עבור רבים בכל העולם שם נרדף לאיכות, להקפדה על מרכיבים טבעיים מעולים ועל ביצועים משובחים. לחברה קטלוג מוצרים נרחב ועשיר במיוחד, הכולל מוצרים לתינוקות, מוצרים לטיפוח ושמירה על עור הפנים, לעור הגוף, לשמירה על בריאות והיגיינת הפה, מוצרים ותכשירים לטיפול בשיער ואפילו פורמולות ומוצרים ייעודיים לטיפול וסיוע במחלות ומצבים בריאותיים למיניהם.

מבחינת מרכיבים פעילים במסגרת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגנית של WELEDA, החברה משתמשת בחומרים טבעיים איכותיים במיוחד וכאו המספקים שפע יתרונות. כך ניתן למשל למצוא מוצרים הכוללים מרכיבים בריאותיים וחיוניים כגון רימונים, דבש, אלוורה, תמציות פרחים, שמנים מיוחדים, תמציות זרעים, פירות, צמחי מרפא וכן הלאה – כאשר כל המרכיבים הינם טבעיים, מגיעים מהטבע וברוב המקרים אורגניים. חברת WELEDA מציעה קרמים ללחות, קרמים לבעיות עור שונות, קרמים להגנה מהשמש, קרמים לטיפוח העור, תכשירים טיפוליים, סבונים ועוד שפע אדיר של מוצרים לחיים בריאים וטבעיים יותר.

 

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …