אדרמה

אדרמה

ברוכים הבאים לאתר מדי-לינק, כאן תוכלו למצוא ממגוון מוצרי הדרמו-קוסמטיקה המתקדמים מבית חברת אדרמה. מותג A-DERMA הינן בין המתקדמים והמובילים בעולם והוא מספק תוצאות מעולות, לבעלי עור רגיש ועדין כמו גם לכלל סוגי העור. קו מוצרי הדרמו-קוסמטיקה (מוצרי קוסמטיקה טיפוליים ורפואיים) של אדרמה כולל מתן מכלול רחב של תכשירם ומוצרים, מענה מושלם לשפע צרכים ומצבים, תוך דגש משמעותי על איכות, בטיחות וביצועים שבאמת עובדים.

מדי-לינק, אתר הפארם הגדול והמוביל בישראל עם התמחות ייעודית במוצרי קוסמטיקה מתקדמים, מציע לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד למוצרי A-DERMA ואפשרויות משלוח להתאמה אישית מלאה.

מותג מבית טוב

מותג הדרמו-קוסמטיקה אדרמה מגיע מצרפת, המדינה שהמציאה את התחום ואשר מובילה אותו במחקר ופיתוח. המותג הוא למעשה חלק ממשפחת המותגים והחברות של תאגיד הקוסמטיקה והבריאות פייר פברה (Pierre Fabre), תאגיד מוביל עם פעילות בכל רחבי העולם. כך שבהחלט מדובר על מותג קוסמטיקה מבית טוב, הכולל מדיניות מחקר ופיתוח רצינית, מעבדות ייצור מובילות ודגש על חדשנות ואיכות. אצלינו במדי-לינק אנו מקפידים להחזיק רק מותגים איכותיים, מקצועיים ועם רמת ביצועים גבוהה במיוחד – על כל אלו ואף הרבה מעבר לכך המוצרים של אדרמה עונים באופן מלא.

העקרונות המנחים בכל מוצרי A-DERMA

כל מוצר מבית אדרמה מיוצר בהליך קפדני ותוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. המותג הצרפתי המשובח הזה פועל על פי עקרונות מנחים שניתן לזהות בכל מוצר ותכשיר, כבר מהיישום הראשון על העור. עקרונות אלו מבית A-DERMA הינם:

  • טבעיות – התבססות על חומרי גלם טבעיים ובעלי סגולות טיפוליות מוכחות.
  • בטיחות – דגש על בטיחות המוצרים, כולל מוצרי קוסמטיקה המתאימים במיוחד לעור רגיש, יבש ופצוע.
  • יעילות – לא רק תכשירים קוסמטיים המספקים תחושה נעימה אלא כאלו שממש מציעים יעילות טיפולית והזנה של העור.
  • עדינות – המוצרים מספקים תוצאות מעולות, אך באופן עדין וללא זעזועים או תהליכים אגרסיביים על העור.

סוד הקסם של נבט שיבולת השועל

במרבית המוצרים מבית אדרמה נעשה שימוש בסיסי בחומר גלם מקורי ובלעדי למותג הצרפתי המוביל. המוצרים כוללים שימוש בנבט של שיבולת שועל, חומר פעיל בלעדי הנקרא Rhelba Oat, כאשר החברה מגדלת בעצמה את שיבלות השועל על פי עקרוונת של חקלאות ביולוגית וללא שימוש בכימיקלים כלל. הודות לתכונות המרגיעות והמזינות של נבט שיבולת השועל, זהו המרכיב הצמחי הפעיל שנמצא בליבו של כל מוצר מבית א-דרמה.

למרכיב הפעיל בנבט שיבולת השועל הנמצא בתכשירי אדרמה יכולות מרתקות ותכונות עיקריות המספקות תוצאות מרשימות כל כך ביישום על העור: הרגעה, תיקון נזקים בעור, הזנת העור, תוספת לחות יעילה ויכולות נוגדות חמצון.

קו מוצרים עשיר ויעיל ביותר

באתר בית המרקחת מדי-לינק תוכלו למצוא מגוון עשיר ויעיל ביותר של מוצרי הדרמו-קוסמטיקה מבית אדרמה. המוצרים כוללים סבון מוצק לשימוש יומיומי וללא גירויים בעור, קרם ייעודי מיוחד לטיפול בגירויים בעור וחידוש שכבות העור, תרחיץ אמבט נעים ומזין, ג'ל הקצפה ועוד שפע יעיל, נעים ואיכותי מכל בחינה.

רכישת מוצרי אדרמה במדי לינק

המומחיות, הניסיון והאיכות של מותג אדרמה מאפשרים ליצור מוצרים יעילים ובטיחותיים אשר אהובים ומומלצים הן על ידי רופאי עור ומומחי קוסמטיקה והן על ידי ציבור צרכנים רחב מאוד בכל העולם. המוצרים של A-DERMA מספקים פתרונות אמיתיים ויעילים למגוון בעיות עור וכמו כן לאלו המבקשים לשמור על העור במצב אופטימאלי, לצד יישום נוח ונעים, ריח מדהים ושימוש רק בחומרים בטוחים ומאושרים ברמות הגבוהות ביותר. מדי-לינק מציעה את המחירים הטובים ביותר למוצרי אדרמה.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …