תרופה

בית מרקחת – אנזים Q10

נוגד חמצון חזק וחשובלצד תמיכה ושיפור תהליכים גופניים רבים כפי שיתואר מיד, הקו אנזים Q10 משמש כנוגד חמצון חזק וחשוב. נוגדי חמצון הם גם תחום פופולארי מאוד בשנים האחרונות והם מהווים גורם משמעותי וחיוני במלחמה בנזקים אותם גורמים כל העת לגופנו הרדיקלים החופשיים שמשתחררים בגוף עקב תהליכי מטבוליזם טבעיים. אותם אנטי אוקסידנטים פועלים כך שהם מבטלים את השפעתם של הרדיקלים החופשיים – בתהליך כימי פשוט יחסית שבו נוגד החמצון נותן לרדיקל החופשי אלקטרונים כך שהרדיקל לא יפגע בתאים בגופנו. ה-Co Enzyme Q10 תורם לפעילותם של נוגדי חמצון בגוף ומהווה נוגד חמצון בעצמו.רדיקלים חופשיים מייצרים תהליכי הזדקנות ופגיעה בתאי ואיברי הגוף, זהו תהליך טבעי שמתרחש כל הזמן וביתר שאת ככל שאנו מתבגרים. אותם רדיקלים חופשיים גורמים להרס של תאים, להזדקנות העור, למחלות ניווניות ולשאר בעיות בריאות שאנשים רבים סובלים מהן לאורך השנים. קו אנזים Q10 חובר לאנטי אוקסידנטים חשובים אחרים כגון ויטמין E ומסייע להם בפעילותם וכמו כן הקו אנזים משפר את תהליכי ייצור האנרגיה (ATP) במיטוכונדריה – יחידות האנרגיה העיקריות של הגוף המצויות בכל התאים.

מאפייני הקו אנזים Q10ה- Q10 נמצא בפועל בכל תאי גופנו והוא חלק מתהליכים מטבוליים בתא – בעיקר בתהליך כימי חשוב הנקרה מעגל קרבס. במהותו, מדובר על חומר שדומה במבנהו לויטמין אך הוא נחשב קו אנזים (האנזימים מיועדים במקרים רבים לתמוך ולשפעל את פעילות הויטמינים בגוף).מבחינת איהרים בגוף, קו אנזים Q10נמצא בעיקר בתאי השריר, בתאי השריר של הלב ובכבד, אחת הסיבות לצורך לצרוך את הקו אנזים כתוסף תזונתי היא מיעוט של בצריכת כבד ולבבות בבשר ולכן ירידה בכמות ה- Q10 בגוף לצד ירידה בייצורו הטבעי בגוף עם השנים.קואנזים Q10 מזרז תהליכי בנייה והתחדשות של תאים ורקמות בגוף, הוא חלק מהפחתת תהליכי כאב בשרירים ובגוף, מחזק את המערכת החיסונית, מחזק את שריר הלב ושומר על בריאותו, רמה טובה שלו תורמת ללחץ דם תקין, הוא מעלה את רמת האנרגיה בגוף, מאט תהליכי הזדקנות של העור ומערכות הגוף השונות, מונע דלקות ומחלות חניכיים, מסייע להילחם בהשמנה ועוד. כך שניתן לראות בבירור שמדובר על חומר חשוב ובעל יכולות מרשימות לתרום לבריאותנו. המחקרים על Q10 רק נמשכים ובסיס הידע הלך וגדל, עם עדויות נוספות ליכולות בריאותיות שלו לגוף האדם.

קו אנזים Q10 במדי לינק

בתור אחד מבתי המרקחת האינטרנטיים המובילים והמתקדמים בישראל כמו גן בחנויות הפיזיות שלנו, תוכלו למצוא באתר מגוון רחב ואיכותי של תוספי קו אנזים Q10. תוספי הקו אנזים קיו 10 הזמינים במדי לינק להזמנה און ליין מגיעים ממיטב היצרנים בישראל ובעולם, בריכוזים שונים המתאימים לאוכלוסיות שונות ולמצבים שונים ובכמויות טבליות משתנות לנוחיות לקוחותינו.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …