שיער בריא בשישה צעדים פשוטים וקלים

בין אם את רוצה להיראות מעולה במסיבה בערב ויש לך את כל אחרי הצהריים כדי להתעסק בזה, או שאת זקוקה לשינוי מהיר וזריז כדי ליצור את הלוק המתוחכם לפגישה או ישיבה, ישנם מספר טריקים פשוטים שתוכלי לעשות כדי לגרום לכך ששיערך ייראה נהדר והביטחון העצמי שלך ירקיע שחקים.

טיפ ראשון: חפפי כמו שצריך: השקיעי בשמפו שנקנה אצל מעצב שיער ומתאים במיוחד לשיערך. אם שיערך צבוע, ודאי כי השמפו אכן מתאים לו, באותה המידה שתעשי זאת כאשר שיערך הוא דק, שמנוני, בלונדיני או ברונטי. התייעצי עם מעצב/ת השיער שלך, ושאלי לדעתו/דעתה. יותר מידי אנשים פשוט לוקחים מהמדף בסופרמרקט את השמפו הראשון שהם מוצאים ומקווים לטוב, במקום לבחור את השמפו המתאים עבורם.

טיפ שני: רככי כהלכה: מרככי שיער מכילים נוסחאות שמוסיפות לשיער נפח וברק. את מכירה את זה שאת לובשת בגד שעבר כביסה ללא מרכך כביסה? עד כמה הוא מגרד ולא נוח? ובכן, כשמדובר בשיער, התוצאה דומה. בנוסף, מרכך שיער טוב יפחית את החשמל הסטטי בשיערך ויפחית את הנטייה שלו להתפרע ולהתקרזל. עסי את המרכך משורשי השיער ועד הקצוות והשאירי אותו לבצע את הקסם שלו ולהפוך את שיערך לבריא ומבריק, בטרם תשטפי אותו.

טיפ שלישי: יבשי את שיערך היטב: אמנם מייבשי השיער המודרניים אינם מזיקים לשיערך כיום, כפי שהם עשו בעבר, אבל, אם את רוצה לייבש את שיערך לגמרי, הקפידי לייבש את השיער תוך כדי תנועה של המייבש, על מנת למנוע חימום יתר ונזקים לשיער ולקרקפת. אם יש לך זמן, יבשי את השיער באוויר קר (ולא חם) על מנת לצמצם נזקים אפשריים.

טיפ רביעי: השתמשי בסרום טוב: יש בשוק כיום מבחר ענק של מוצרים כאלה, אשר נועדו להפוך את שיערך לחלק יותר. רוב מעצבי השיער יוכלו להפנות אותך לסרום מתאים, למשל, סרום המיועד לשיער מקורזל ועקשן. באופן כללי, ניתן לומר כי סרומים לשיער משפיעים בשלוש דרכים עיקריות: ממתנים את השיער, מחליקים אותו ומפחיתים את האפשרות שלו לייצר חשמל סטטי, אשר יגרום לו להתקרזל.

טיפ חמישי: השתמשי במחליק שיער טוב: רוב האנשים מעדיפים את מחליק השיער הזול יותר, אשר לרוב, איננו עושה עבודה טובה. לעיתים, תמצאי כי המחליק אינו מתחמם דיו, כדי לישר את הקצוות הסוררים בפעם אחת, או שאינו חלק מספיק, כדי לאפשר את מעבר השיער דרכו. חפשי מחליק בעל פלטות קרמיות או עשויות זכוכית, וודאי כי ניתן לכוון בו את החום לטמפרטורה המתאימה.

טיפ שישי: אכלי כמו שצריך: שיערך ניזון ממזונך ומהשתייה שלך. לא תצליחי לגדל שיער שנראה נהדר, כאשר התזונה שלך לוקה בחוסר בויטמינים ומינרלים. שיער ברובו עשוי מפרוטאין, כך שמומלץ לוודא כי התזונה שלך משופעת בו. הקפידי על שתייה מרובה של מים, אשר תשטוף החוצה מגופך מזהמים שונים ותותיר אותו בריא.

כדאי לבדוק גם

פתרונות לשיער דליל אצל גבר

מבחינת גברים רבים (ובעיקר – מבחינת נשים רבות), קרחת גברית יכולה להיחשב לאטרקטיבית או סקסית …

כל מה שצריך לדעת על נשירת שיער לאחר הלידה

אם זו לידתך הראשונה, חברות ותיקות וודאי הזהירו אותך מהסווינגים המהירים במצבי הרוח, מהבעיות בהנקה, …

10 מאכלים לשיער בריא

סלמון לשיער מבריק דגים כמו סלמון, סרדינים ומקרלים עמוסים בחומצות השומן הבריא אומגה 3. הגוף …