פלורדיקס

פלורדיקס

כאשר עורכים בדיקות דם שגרתיות או ספציפיות אחד המרכיבים הראשונים הנבדקים הוא הברזל ומדוע? ברזל הינו מינרל חיוני לתפקוד פיזיולוגי של הגוף, ומשמש ליצירת כדוריות דם אדומות. בלעדיו לא תתאפשר פעילות מערכת הנשימה וחילוף חומרים תקין. תפקיד נוסף של הברזל הוא חיזוק המערכת החיסונית- רמה נמוכה של ברזל בגוף עלולה לחשוף את האדם למחלות וזיהומים, היות והתאים הנלחמים בהם תלויים במאגרי הברזל הקיימים בגוף. כמו כן הברזל הוא מרכיב חשוב בייצור אנרגיה.לקניית פלורדיקס במחיר מבצע – לחצו על הקישור.

פעמים רבות קושרים את הברזל לתוסף התזונה פלורדיקס, אולם יחד עם זאת מעטים האנשים היודעים מהו פלורדיקס ומדוע הוא חיוני כל כך עבור גוף האדם. בטרם מתעכבים על תוסף התזונה פלורדיקס, מרכיביו, סגולותיו ויעילותו חשוב לדעת מהם הגורמים לחוסר ברזל וכיצד הדבר בא לידי ביטוי.
חוסר בברזל גורם לחוסר דם ההגדרה הרפואית לכך היא "אנמיה", הוא נגרם כתוצאה מדימומים למינם, אם דימומים בקיבה, מעיים, מעי הגס, טחורים מדממים. אם דימומים הקשורים לנשים בלבד, דימומים מהרחם, פצעים ברחם, דימומים עזים בזמן הוסת. כמו כן עקב נטילת תרופות כאלה ואחרות המורידות את רמת הברזל בדם.
עובדה ידועה היא כי נשים סובלות יותר מחוסר ברזל מאשר גברים בפרט בתקופת ההיריון , תקופה בה חלה ירידה במאזן הברזל בגוף.
הסימנים המורים על חוסר בברזל בגוף הינם: כאבי ראש, עייפות מוגברת, טשטוש, חולשה, חוסר ריכוז, קשיי נשימה, דופק מהיר, דיכאון, ירידה בכושר הגופני, חשיפה מוגברת יותר למחלות.
בשגרת חיי היום יום התובענית בה אנו חיים קשה להקפיד על תפריט אוכל מאוזן, בריא ונכון, יתרה מזו לא תמיד יודעים היכן למקד את תשומת הלב, אילו מאכלים הם החיוניים עבור תפקוד תקין של הגוף, באילו מאכלים יש כמות גבוהה יותר של רכיב כזה או אחר, מה המינון הנכון שצריך לאכול וממה כדי שלא יחסר לגוף כלום. תוספי תזונה בכלל ובפרט פלורידקס הם התשובה לאורח חיים נכון ובריא. בכל הקשור בחוסר ברזל פלורידקס עונה על כל הצרכים. נכון שברזל ניתן לקבל הן מהחי כדוגמת בשר בקר, עגל, כבש, עוף, דגים וביצים. והן מהצומח כדוגמת קטניות ובכללן אפונה, חומוס, שעועית לבנה, ירקות, עלים ירוקים, פירות יבשים. אולם פלורידקס יצור את האיזון הנכון בגוף.
מהו בעצם פלורידקס? זוהי תוספת תזונתית המספקת ברזל אורגני, תמציות צמחים מועשרות, פירות, וויטמינים, אצות ים. היא אינה מכילה רכיבים מלאכותיים, או כל חומר משמר אחר. פלורידקס מיועדת בעיקר לנשים, נשים במהלך תקופת ההיריון, במשך זמן ההנקה, לילדים בשלבי ההתבגרות, לגברים, לטבעונים וצמחונים שתפריט האוכל שלהם אינו מכיל כמות מספקת של ברזל.
המקום הנוח, הזמין והקרוב ביותר לרכישת פלורדיקס הינו אתר מדי לינק – בית מרקחת וירטואלי בו כל רכישה היא במרחק נגיעה.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …