5 סיבות לריח גוף רע – ואיך להפטר ממנו

האם קרה לך פעם, שאפך חש בניחוח דוחה, ולפתע קלטת שהריח מגיע ממך? גרוע מכך, מה אתה עושה כשהדאודורנט שלך נטש אותך, המסטיק נגמר ואתה צריך להתרענן בשיא המהירות?

הנה מספר תרחישים "מסריחים" למדי והפתרונות להם.

המצב המסריח: אתה באמצע דייט ופתאום חש שריח הפה שלך איננו בדיוק ניחוח שושנים.

לעקוף את הסירחון: אתה מצחצח שיניים פעמיים ביום ושוטף מספר פעמים במי פה, אבל בין הניקויים, הפה שלך עדיין מרגיש מוזר. האשמה היא בחיידקים ובריר בחלק האחורי של הלשון שלך. אם אין לך מברשת או מגרד לשון בהישג יד, תוכל להשתמש במגבת נייר נקייה ולשפשף בעדינות את החלק האחורי של הלשון שלך כדי לגרש משם את החיידקים. אתה גם יכול ללעוס משהו כמו תפוח. לעיסת מזונות אלה (ושטיפתם במים) מסירה פיזית חלק מהחיידקים שהתרבו בפיך. קפוץ לביקור במשרדו של רופא השיניים שלך אם ריח הנשימה שלך ממשיך להיות חמוץ, ריח זה עלול להוות סימפטום למחלת חניכיים.

המצב המסריח: אתה עומד ללחוץ המון ידיים הלילה, אבל אצבעותיך עדיין מריחות מגריז ודלק מיום העבודה במוסך.

לעקוף את הסירחון: דאג לקרם ידיים במקום זמין. הקרם או התחליב ימוססו חלק מהחלקיקים הבעייתיים שדבקו באצבעותיך וישחררו את הריח. מרח את ידיך, אחרי כמה דקות, שפשף שוב בסבון ומים כדי לשטוף את הקרם וריחו.

המצב המסריח: אתה חושש שעמיתיך לעבודה עלולים להריח את "ניחוח" רגליך.

לעקוף את הסירחון: זיעה ולחות הם כנראה הסיבה. לכן, גש לשירותים, חלוץ את נעליך, וספוג את כל הלחות במגבת נייר או טישו. אם יש בהישג ידך אנטיפרספירנט, השתמש בו ישירות על רגליך ונעליך ורגליים. החלף את הגרביים שלך, במידה והדבר אפשרי. יש גם תרסיס לנעליים ועוד תכשירים.

המצב המסריח: יש לך ריח הנגאובר.

לעקוף את הסירחון: שתה מיץ אשכולית אדומה. המשקה מפעיל את אנזימי הכבד הגורמים לאלכוהול להתנדף מהר יותר מגופך, ומגביר את חילוף החומרים של הכבד שלך וגורם לריח האלכוהול לעזוב את גופך מוקדם יותר.

יותר מכך, יש לזכור כי מה שאתה שותה יכול להותיר ריח רע, הרבה לאחר שהמסיבה נגמרת. על פי מחקר, משקאות כהים כמו בירה כהה נוטים להיות קשורים לריח אלכוהול מוגבר וריח רע יותר ממשקאות בהירים.

המצב המסריח: אתה מסריח מעשן סיגריות פסיבי.

לעקוף את הסירחון: "ניחוח ניקוטין נוטה להדבק", אם אין לך בגדים להחלפה, מומלץ להסיר את שכבת הביגוד העליונה, המעיל למשל. אתה נמצא בקירבת מטבח? תוכל גם לנסות לשפשף בד עם מעט מיץ לימון על פני הבגדים. זה ניקוי טבעי ויכול לתת לך ריח לימוני טרי. אבל יש להיזהר: מיץ הלימון עלול להכתים בגדים, לכן, כדאי לכבס את הבגדים.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …