שיניים בריאות

גם לזוגות נשואים מומלץ לשמור על ההנאות הקטנות בחיים

הסיטואציה מוכרת לרבים: מגיע הערב, שבתם מהעבודה אל תוך חובות החיים מתוך שגרה שוחקת אל תוך הבלגן, ארוחת ערב, אמבטיות, השכבות ומצאתם את עצמכם מתפזרים כל אחד לכור מחצבתו – הוא למשחקי המונדיאל, את לספר איכותי במיטה והנה עבר עוד לילה ללא ריגושים.
שוב דחיתם למחר? מרגישים שהאינטימיות מתמוססת לכם בין הידיים? לא מצליחים לשמור על הגחלת? מספר עצות איך להשיב את התשוקה לחיי הנישואים וליהנות מרגעים שישאירו לכם טעם של עוד.

מבחן זוגי – בדקו מה לא עובד

או מה שכחתם בצד. זוכרים את התקופות היפות שהיו לכם? שהשתגעתם אחד על השני? שכל הזמן רק רציתם להרגיש ולרגש זה את זו? אתם לא חייבים להשלים עם המצב. ראשית, ערכו בדק זוגיות ובדקו מה הזנחתם לאורך השנים ומה הייתם מקמבקים חזרה, בין אם זה יותר זמן איכות ביחד, יותר מגע, אולי חיי המין הם כבר לא מה שהיו פעם…אל תשמרו בבטן, דברו זה עם זו על מה שמפריע וחשבו ביצירתיות איך תוכלו לשפר גם אם זה דורש להתאמץ יותר – להישאר ערים מאוחר, לקום מוקד, לוותר על הפילאטיס או על משחקי הספורט.

המטרה – לשבור את השגרה

כשאתם טובעים בשגרה השחוקה והמוכרת, קשה מאוד להחיות את הרגשות שהיו לכם בעבר ולכן, חשוב מאוד, גם אם זה מורכב לוגיסטית, שלפחות פעם בשבוע – שבועיים תשברו שגרה. זה יכול להיות משהו חגיגי במיוחד כמו לנסוע לצימר רומנטי או מסעדה איכותית או משהו קטן שיוצר הבדל גדול דוגמת לשקוע באמבטיה מלאת קצף בבית אחרי שהילדים נרדמו, לשמוע קצת מוסיקה ואולי לרקוד בספונטאניות בסלון, להזמין טייק אווי ולאכול ביחד תוך כדי שאתם מתעדכנים מה קורה אצל שניכם בחיים.

התפישה – חשבו מחוץ לקופסא

אם אתם מחפשים איך לשדרג את חיי הנישואים ולהעצים את החוויה וכל מה שמוכר לכם כבר נראה לכם בנאלי ולא מעניין, תוכלו תמיד ללכת לכיוונים פחות קונוונציונליים, בין אם אלה משחקי תפקידים, שילוב של צעצועים למבוגרים, או שינוי אווירה ומקום (אם לא בא לכם לנסוע רחוק, גם בית מלון ליד הבית יכול להתסיס את החשק), לעיתים אפילו שינוי בושם, מריחת קרם גוף, תסרוקת חדשה או בגד חושני במיוחד מעוררים יצרים מודחקים. אל תחששו גם ליטול חיזוקים טבעיים כמו טבליית וירמקס המכילה גם תמצית ג'ינסנג הידועה בספרות לעידוד חשק מיני ולביצועים טובים יותר.

הדרך – עמדו בהבטחות שלכם

חשוב מאוד שתהיו עקביים ומגוונים ולאורך זמן, אפילו ציינו לעצמכם ביומן מתי הפור פליי או המפגש האינטימי הבא שלכם או קבעו דייט עם הפרטנר בסימוס או במייל כדי להזכיר לו שכבר מזמן לא חידשתם את היחסים, נסו לחשוב ולתכנן כל פעם מחדש הפתעה, גימיק או אטרקציה אחרת בין אם ברמת החוויה הקולינרית או ברמה של יציאה, טיול או אקט אינטימי. אם תעוררו את החשק ותעודדו זה את זו, יהיה לכם קל וכיף יותר ביחד ובלי תירוצים! ילדים, עבודה, מחויבויות הם רק סיבה טובה מדוע מגיע לכם גם ליהנות בסופו של יום עמוס.

המאמר באדיבות פרמה גורי

כדאי לבדוק גם

כאב בטן

הקלה על כאבי מחזור

בשביל נשים רבות המחזור החודשי אינו רק עוד כורח נשי שיש לעבור אותו ולהמשיך הלאה. …