גבר מחייך

פתרונות טבעיים לכל מצב

פינה זו נועדה להציג את אותן התופעות השכיחות בהן צוות בית המרקחת נתקל לעיתים תכופות. זו ההזדמנות שלנו לחלוק מעט מהנסיון והידע שנצבר במגוון רחב של נושאי בריאות העשויים להטריד כל אחד ואחת מאיתנו ביומיום.

נבהיר כי אין במידע המוצג תחליף ליעוץ עם רוקח או רופא.

לחץ ובעיות שינה
לחץ, חוסר שקט נפשי והפרעות שינה הפכו לצערנו לתופעות נפוצות באורח החיים המודרני שאנו מנהלים. המקור ללחץ עשוי להופיע בעבודה, בלימודים ובתוך המשפחה. ההשפעות עשויות להיות מרחיקות לכת: פגיעה בתפקוד היומיומי, הפרעות שינה, החלשת המערכת החיסונית ומערכות גוף נוספות.בכדי להתמודד עם התופעה אנו מציעים מגוון תכשירים טבעיים המסייעים להקל על המתח, להרגעה ובמקרה הצורך גם להקל על ההרדמות. בנוסף נמליץ על אכילה מסודרת ופעילות גופנית.

פתרונות טבעיים להרגעה, הפגת מתחים ושינה

אקנה (פצעי בגרות)
תופעת האקנה נפוצה בעיקר בקרב ילדים בגיל הנעורים וצעירים בשנות ה-20. התופעה מעידה על בעיתיות בעור ומיוחסת לנטיותו של העור לשמנוניות מוגברת בעקבות שינויים הורמונליים המתחילים בגיל הנעורים. האזורים הנפוצים להופעת הפצעים הינם אזור הפנים, הצוואר והכתפיים.
לטיפול באקנה מיוחסת חשיבות רבה, שכן רבים סובלים בשל כך לא רק מהפרעות אסטטיות אלא גם מהשלכות פסיכולוגיות-תדמיתיות בשל הופעת הפצעים והחשש לצטלקות העור במקרה של חוסר טיפול נאות.
אנו מציעים מגוון פתרונות הנחשבים למובילים בעולם ונועדו לטפל ישירות בבעיה, מסייעים למנוע את הופעת הפצעים ולהשיב לעור את מראהו הטבעי.

תכשירים דרמוקוסמטיים לטיפול בפצעי בגרות ובעור שמן ובעייתי

ריח רע מהפה
רובנו נתקלים בתופעת הריח הרע מפה (Halitosis) בתקופות מסויימות בחיינו. שמירה על הגיינת הפה מסייעת במניעת הריח הרע וצמצום התפתחותן של הבקטריות בחלל הפה.
אנו ממליצים על שמירה עיקבית על הגיינת הפה באמצעות צחצוח שיניים, טיפול בדלקות חניכיים והימנעות ממאכלים חריפים. בנוסף, אנו מציעים מגוון מוצרים משלימים לשימוש יומיומי.

תכשירים דנטליים לשמירה על בריאות הפה והחניכיים

פטריות וגירויים בכף הרגל
זהו הזיהום הפטרייתי הנפוץ ביותר בקרב צעירים ומבוגרים. מדובר בבקטריה שמתפתחת במקרים שבהם כפות הרגליים לא מאווררות כנדרש ונוצרת לחות, זיעה מוגברת בתנאי חום ממושכים. הפטריה מדבקת מאוד וניתן להידבק בה מכל מגע של כפות הרגלים שלנו במקומות ציבוריים (בריכה, מקלחת משותפת ועוד).
הפטריה מתגלה על העור ועלולה להביא לגירוד מתמיד בכף הרגל, אדמומיות ואף הופעת סדקים וחתכים בעור שעלולים להזדהם בקלות.
זכרו כי בעתיד אין מנוס משמירה על כללי הגיינה מחמירים יותר במקומות ציבוריים, איוורור כפות הרגליים (במיוחד בתקופת הקיץ) ושימוש בתכשירים למניעה חוזרת של התופעה.
אנו מציעים מגון תכשירים חדישים שנועדו להילחם בבקטריות במהירות וכן תכשירים מניעתיים המסייעים למנוע את הישנות התופעה בעתיד.

תכשירים לטיפול ומניעת עור מגורה ופטריות

כינים
ניתקלתם פעם אחר פעם בילדים שחוזרים הביתה מהגן וביה"ס כשלפתע מתברר כי הם נידבקו בכינים? ובכן כמה עובדות מסקרנות על אותם הכינים: מדובר על יצורים זעירים המוצצים דם מהקרקפת ומגיעים למימדים של עד 3 מ"מ, בבגרותה הכינה מסוגלות להטיל כ-35 ביצים ביום, ביציי הכינים עשויות לשרוד במשך שבועות גם לאחר הוצאת הכינים.
במטרה להלחם בתופעה המדבקת ישנו צורך לנקוט בטיפול מקיף ויעיל הכולל טיפול ישירות בכינים ובביצי הכינים. לצורך כך אנו מציעים מגוון תכשירים בעלי נסיון מוכח מזה שנים רבות: תכשירים טבעיים, מסרקים מיוחדים לטיפול ושמנים טבעיים להרחקה ומניעה.

תכשירים לטיפול בכינים

נשירת שיער
תופעת איבוד השיער הינה תופעה הנפוצה בקרב 75% מכלל הגברים ובכ 50% מכלל הנשים.
בקרב הגברים הנשירה מתחילה בגילאים 25 עד 30 ומתגברת עם הזמן. הסיבות נובעות מהפרעות הורמונליות, שינויים בזרימת הדם לקרקפת וכן נטייה תורשתית שמועברת מאב לבן.
בקרב הנשים הנשירה הינה הדרגתית יותר אך עם זאת לרב בלתי צפויה. הנטייה לנשירה מיוחסת לשינויים הרומונליים החלים במהלך ההריון וכן בתקופת גיל המעבר.
בכדי לצמצמם עד כמה שניתן את מימדי התופעה, אנו ממליצים על מגוון תכשירים דרמוקוסמטיים, שהינם פרי פיתוחם של מעבדות המחקר המתקדמות בעולם בתחום נשירת השיער- שמפוים, תמיסות למריחה ללא מרשם. בנוסף בכדי לחזק את שורש השערה ועמידותה ישנם פתרונות טבעיים המבוססים על תוספי מזון מיוחדים הכוללים ויטמינים ומינרליים.

תכשירים לחיזוק השיער ומניעת נשירה

הסרת שיער
המגמה הקיימת כיום להסרת שיער רווחת אצל הנשים והן אצל הגברים המעוניינים במראה אסטטי וחלק יותר. אנו מציעים מגוון תכשירים שנועדו להסרת שיער מאזורי הפנים, בית השחי, המפשעה והרגליים.
בנוסף, ניתן לקבוע תור לטיפול קוסמטי להסרת שיער במכון הקוסמטי של בית המרקחת.

הסרת שיער בגילוח, שעווה ומכשירים

קשקשים
הקשקשים הינם תופעה נפוצה אשר נעוצה בהפרת האיזון הטבעי של עור הקרקפת. התופעה שכיחה בקרב כמחצית מבני ה30-20. הטיפול בבעיית הקשקשים הינו יעיל ביותר אך עשוי לחזור על עצמו במידה ומופסק הטיפול.
קרקפת מאוזנת הינה קרקפת שאינה יבשה מדי או שמנונית מדי. אנו מציעים מגוון תכשירים דרמוקוסמטיים המתקדמים ביותר אשר מסייעים ביעילות ובמהירות לטיפול בתופעה.

תכשירים לטיפול בקשקשים

גזים וכאבי בטן
אנשים רבים מכל הגילאים נוטים לסבול מהפרעות במערכת העיכול כגון: כאבי בטן, בעיות גזים, עצירות ושילשול. ישנם כמה גורמים העשויים להביא לרגישות של מערכת העיכול: נטילת אנטיביוטיקה, אלרגיה לסוגי מזון שונים, לחץ ומתח נפשי, זיהומים ודלקות המערכת העיכול. בקרב תינוקות מדובר בתופעה ידועה במצבים שבהם מערכת העיכול טרם התפתחה.
סוג אחד מהפתרונות שאנו מציעים מתבססים על תוספי תזונה טבעיים המכילים פרוביוטיקה במטרה להשיב למערכת העיכול את החיידיקים הטובים. הסוג השני של התכשירים נועד להקל במקרה של הופעת גזים.

תכשירים טבעיים לטיפול בבעיות במערכת העיכול (פרוביוטיקה)

הרזיה
רובנו ככל הנראה, צריכים לאמץ הרגלי תזונה בריאים יותר במטרה לשמור על אורח חיים בריא, אחרת ישנה סכנה מוחשית לסבול מלחץ דם, סכרת, הגדלת הסיכון לשבץ, כאבי גב, כאבי פרקים, קשיי נשימה והפרעות שינה.
הפתרון ההכרחי והמיידי הוא להשיל מעלינו קילוגרמים עודפים במטרה לרזות. מנסיוננו, ברור לנו כי הרזיה אינה משימה פשוטה, אך עבור אילו אשר קיבלו את ההחלטה ומעוניינים לרזות, אנו מציעים את העזרה החשובה שתאפשר להקל על תהליך הדיאטה. הפתרונות אותם אנו מציעים אינם תחליפים לתזונה בריאה ופעילות כושר יומיומית, אך הם מהווים עזרה משמעותית בדרך להשיג את המטרה.

פתרונות טבעיים להרזיה

הפסקת עישון
מעולם אין זה מאוחר מידי (או מוקדם מידי) בכדי להפסיק לעשן. ברור לנו מהם היתרנות הרבים הטמונים בהפסקת העישון אך לעיתים צעד זה נתפס כמעט בלתי אפשרי. כיום אנו מציעים מגוון פתרונות לגמילה מסיגריות: משאפי ניקוטין, מדבקות ניקוטין, מסטיקים ניקוטין, וכן פילטרים המפחיתים את כמות הניקוטין והרעלים הנכנסים לגוף דרך הסיגריות.

תכשירים רפואיים לגמילה מעישון

טחורים
טחורים הינה תופעה כואבת ובלתי-נעימה. מספר גורמים עשויים לגרום לתופעה: עצירות, שלשול קבוע, מחסור בפעילות גופנית קבועה, השמנה, הריון ולידה.
הפתרונות הראשוניים שאנו ממליצים: הקפדה ייתרה על הגיינה בשרותים, שימוש במגבונים לחים, להרבות בשתייה בכדי לרכך את הצואה, להימנע מאלכוהול וקפה, הרזיה ופעילות גופנית
כמו כן, אנו מציעים מגוון תכשירים המיועדים להקלה וטיפול מיידי בטחורים.
תכשירים רפואיים לטיפול בטחורים
אין אונות
תופעת האין אונות הינה תופעה שמקורה עשוי להיות קשור לבעיות פיסיולוגיות או פסיכולוגיות.
הסיבות הפיסיולוגיות נוגעות לשימוש מוגבר באלכוהול, סמים, לחץ דם ומחלת הסכרת.
הסיבות הפסיכולוגיות עשיות לנבוע מדכאון, לחץ ופחד מבפני קיום יחסים.
ניתן להתגבר על חלק מהבעיות באמצעות שינוי התפריט היומי ואימוץ אורך חיים בריא יותר. מעבר לכך, אנו מציעים מגוון תכשירים המיועדים להגברת האון הגברי והחזרת החשק המיני.
במידה ופנית לרופא וברשותך מרשם לקבלת תרופה, בית המרקחת שלנו מוכר ע"י יבואני התרופות כספק התרופה המקורי בהתחייבות.פתרונות טבעיים לגבר להגברת האון
דלקת בדרכי השתן
דלקת באיבר המין החיצוני של האישה הינה הסיבה השכיחה ביותר לפניות לרופאי הנשים בעולם. הסימנים להתפתחותה של הדלקת: הפרשות בעלות ריח רע, צריבה, גירוי וכאב.
הגורמים לתופעה: טיפול ממושך בתרופות אנטיבוטיקה הגורם לפגיעה בריקמה הטבעית בנרתיק (פגיעה בחיידקי הפרוביוטיקה השומרים על הגוף מפני הדלקות). הגיינה לקויה, ירידה במערכת החיסונית ותזונה לקויה.
יש לגשת לרופא נשים בכדי לבחון את הדלקת, כמו כן ישנם מספר תכשירים מומלצים בכדי לסייע לגוף להתגבר על הדלקת ולמנוע את הישנות התופעה בעתיד.פתרונות טבעיים לטיפול ומניעה בדלקת בדרכי השתן
פטריות ואגינאליות
מדובר באחת מהתופעות המטרידות ביותר בקרב המין הנשי- כ 3 מתוך 4 נשים יחוו זאת לפחות פעם אחת בחייהן. אותה תחושת צריבה וגירוד מטריד בנרתיק, מוגדרת כפטריה ואגינלית אך הופעתה מעידה על בעיה עמוקה יותר שיש לטפל בה באופן מקיף ויעיל. ככל שהבעיה מופיעה בתדירות רבה יותר, כך יש לבחון את יעילותם של הכדורים ולבחון דרכי התמודדות חדשות.
לרב, הפטריה שמופיעה באזור הנרתיק, קיימת באופן קבוע במערכות הגוף (מערכת העיכול, עור, פה ובנרתיק), כשבריאות הגוף תקינה, אותם החידקים "הידידותיים" בגוף מווסתים את פעילותה של הפטריה ושומרים על איזון. כאשר נפגע איזון זה, הפטריה מתחילה להתפשט ולגרום להופעת התסמינים.
הגורמים הידועים שעשויים לגרום להפרת האיזון הטבעי של הגוף: הריון, לחץ ומתח נפשי, נטילת גלולות למניעת הריון, אלרגיה, ירידה ברמת החומציות בנרתיק והחלשות המערכת החיסונית של הגוף.
ישנם טיפולים קונבנציונאלים שמאפשרים טיפול ראשוני ומיידי לתופעה- נרות ומשחות למריחה באזור הנרתיק.
לעומת זאת, הטיפולים הטבעיים מחזירים לגוף את האיזון הטבעי ע"י תוספי פרוביוטיקה ומהווים פתרון פנימי לטווח הארוך במטרה למנוע הישנות של התופעה. בנוסף, נמליץ על דיאטת מזון המותאמת לאישה (לדוגמא נשים הסובלות מסכרת ישמרו על מזון נטול פחממות).פתרונות טבעיים לשמירה על הגיינה נשית וטיפול בפטריה וגינאלית
טיפול לבעית הקנדידה
בדיקת הריון
בדיקות ההריון הביתיות מודדות את רמות הגונדוטרופין הכוריוני האנושי(hCG) בשתן. הורמון זה מופיע בריכוז משמעותי בטווח של השבועייםהראשונים של ההריון החל מהאיחור במחזור. בדיקות הריון אלו אמינות ביותר וזאת תוך הקפדה על ההוראות השימוש של המכשיר.ערכות לבדיקת הריון
בדיקות ביוץ
בדיקת השתן לביוץ עוקבת אחר העלייה בהורמון LH (Luteinizing Hormone). העלייה אמורה להתרחש כ24-36 שעות טרם מועד הביוץ עצמו. גילוי של חלון זמן זה מסייע לשפר את הסיכוי להפרייה והריון בזמן זה. בדיקות הביוץ הינן אמינות מאוד כ99% דיוק וחשוב לבצען במהלך יום או יומיים לפני מועד הביוץ, שאמור להיות כ14 יום לפני הופעת המחזור.
כמו כן, חשוב לקורא היטב את הוראות היצרן ע"ג הערכות.
אנו מציעים מגוון בדיקות ביוץ הנחשבות לאמינות ביותר ובעלות מוניטין מזה שנים במחירים מיוחדים ובלעדיים.ערכות לבדיקת ביוץ
לובריקנס – יובש בנרתיק
נשים רבות עשויות לחוש בצורך להוסיף מעת לעת סיכוך בעת קיום יחסים. השינויים ברמת הסיכוך הטבעית עשויים להתרחש בתקופות שונות: בגיל המעבר, במהלך ולאחר ההריון, במצבים של עייפות מוגברת או בזמן נטילת גלולות למניעת הריון.
התכשירים שאנו מציעים נועדו להשיב את הנוחות והרוגע בעת קיום יחסים וזאת במגוון דרכים שונות.תכשירים לסיכוך
תכנון המשפחה (אמצעי מניעה)
כיום קיים מגוון רחב מאוד של אמצעי מניעה, הן לנשים והן לגברים. האמצעים נבדלים ביעילותם, תכיפות נטילתם מידת ההגנה שהם מספקים מפני מחלות מין שונות.

קונדומים: מונעים מהזרע להגיע לצוואר הרחם. יעילות כ97% ומקנה הגנה גבוהה יחסית מפני מחלות מין.

 מצריכים מרשם רופא:

גלולה למניעת הריון: יעילות של כ98%, לא מגנה מפני מחלות מין, יש לזכור ליטול בכל יום באופן קבוע.
מדבקה: יעילות של כ98%, לא מגנה מפני מחלות מין, פתרון חלקי לבעית שיכחת נטילת הגלולה ויש להחליפה כל שבוע.
התקן תוך רחמי: יעילות של כ98%, לא מגן מפני מחלות מין ומפחית את הדימום בזמן המחזור.
זריקה: יעילות של כ98%, לא מגנה מפני מחלות מין, יעילות ארוכת טווח.

גלולת "היום שאחרי"
גלולה זו מכילה הורמון לבונורגסטרל אשר במינונו הגבוהה בתרופה זו נועד לשמש כאמצעי חרום לצורך מניעת הריון. יש ליטול את התרופה במהלך 72 השעות לאחר המגע המיני. יעילות הגלולה עומדת על מניעת 99% מההריונות, כאשר היעילות גוברת ככל שנוטלים את הגלולה מייד לאחר קיום היחסים הלא מוגנים.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

8 טיפים למראה המושלם ביום האהבה

סגנון חג האהבה: מהדורת "הרגע האחרון" (או "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי") אנחנו מעדיפים את …