fetherlite קונדום

קונדום Ultra Thin Feel מבית דורקס

קונדום Ultra Thin Feel מבית דורקס יספק לכם חוויה מינית מוגנת שלא הכרתם כמותה. המאפיין העיקרי של הקונדום הינו אפקט ה-Sensi-fitTM להעצמת התחושה. הקונדום סופר דקיק ומעצים את התחושה במהלך קיום יחסי המין.
בנוסף, דורקס השקיעו מאוד בתחושה החיצונית של הקונדום. המפתחים מאמינים שקונדום לא חייב להיות האובייקט שהורג את התשוקה. להיפך, הוא יכול להיות האמצעי שמלבה אותה ומעורר את שני בני הזוג בצורה החזקה ביותר.  בדורקס מאמינים כי התחושה היא הכל והקונדום הזה יעזור לכם להרגיש כמה שיותר.

החשיבות של מין מוגן
דורקס מצליחים לשלב בין האינטימיות של מין וביטחון בבן הזוג עם מין מוגן במאת האחוזים. העיצוב והמראה של הקונדום מאפשרים לו להיות חלק בלתי נפרד מחיי המיטה שלכם, ולא גורם המפריע להם.
באמצעות הקונדום האיכותי של דורקס ניתן לשלב בין מין מוגן למין מהנה – האחד לא חייב לבטל את השני, ואם עוד לא הבנתם את זה, סימן שעוד לא ניסיתם את הקונדום הדק ביותר המיוצר על ידי דורקס.
אם אתם חוששים שהדקיקות של הקונדום עלולה לגרום לו להיקרע בקלות – אתם טועים ובגדול. דורקס מפתחים את כל הסוגים השונים של הקונדומים שלהם בצורה היעילה ביותר, כזאת שתבטיח שהקונדום ישרת אתכם נאמנה, ולא יקרע ברגע החשוב והקריטי ביותר.
למה כדאי לבחור דווקא בקונדום זה?
קונדומים המיוצרים בטכנולוגיה ישנה מקבלים מראה, צורה ותחושה קשיחה ולא נעימה, מה שכלל לא תורם להתעוררות המינית. בנוסף, בקרב גברים רבים קיים החשש שהם לא ירגישו מספיק חיכוך בתוך הקונדום, מה שיגרום להם לנפילה, שיכולה להתקבל בתור אי אונות על ידי האישה שמולם. הקונדומים של דורקס מיועדים להעניק לגבר ולאישה תחושה של אינטימיות, גם במהלך קיום יחסי מין מוגנים.
חברת דורקס העולמית מצאה את הדרך לשלב בין הביטחון של הקונדום, עם הטבעיות של הסקס הטבעי. כך הופיע בשוק הקונדום מסדרת Ultra Thin Feel. קונדום איכותי, העשוי מהחומרים הטובים ביותר בתחום, המשלבים אלסטיות וגמישות עם חוזק שיעניק לכם ביטחון רב בכך, שהקונדום לא יכשיל אתכם ברגע השיא.
דברים שיש לשים לב אליהם במהלך יחסי המין בנוגע לקונדומי Ultra Thin Feel
הקונדומים מסדרת Ultra Thin Feel זוהי הדרך החדשנית ביותר ליהנות מיחסי מין מוגנים בצורה מלאה. בשל היותו דק ועדין, הוא מאפשר גם לגבר וגם לאישה להרגיש את מרב החיכוך, לקבל את מלוא ההנאה, מבלי לסכן את בריאותם ומבלי לפגוע בהנאתו של הצד השני. הפיתוח של דורקס, זו הדרך החדשה להראות אכפתיות ואהבה כלפי בן או בת הזוג שלכם, על ידי שימוש באמצעי המניעה החדשני והאיכותי ביותר שקיים היום בשוק. הקונדום מספק את כל הבטיחות שתצטרכו, תוך שמירה על תחושה טבעית מקסימאלית, חיכוך מקסימאלי, ואיכות גבוהה ביותר של יחסי המין. הקונדומים מגיעים בחבילות של 12 קונדומים, או במארזי חסכון עם 36 קונדומים. חשוב לקרוא את הוראות הצרכן בעיון. הקונדום עשוי מלטקס גומי טבעי. נסו את חווית המין החדשה והבלתי נשכחת עם קונדום Ultra Thin Feel.

 

 

 

כדאי לבדוק גם

כאב בטן

הקלה על כאבי מחזור

בשביל נשים רבות המחזור החודשי אינו רק עוד כורח נשי שיש לעבור אותו ולהמשיך הלאה. …