מולטי ויטמין סולגאר

מולטי ויטמין סולגאר- כיצד לבחור את המתאים עבורך

גם אלו הצורכים תזונה בריאה ומאוזנת (למרות שגם בנושא זה יש גישות שונות כיום) ואשר פעילים גופנית בצורה קבועה יכולים להשיג מגוון יתרונות בריאותיים ותפקודיים מצריכת מולטי ויטמין איכותי ואשר מותאם עבורם מבחינת ההרכב. כך שכמובן שאנשים שאינם אוכלים תזונה בריאה ומאוזנת, אשר אינם פעילים גופנית מספיק ואשר באופן כללי מקיימים אורח חיים הכולל היבטים שליליים (ובינינו, כיום למי אין היבטים בריאותיים שליליים באורח חייו?!) יכולים ליהנות מיתרונות של מולטי ויטמין איכותי.

בפועל, אפילו התזונה הבריאה והמלאה ביותר כנראה לא מכילה את אום הרכיבים התזונתיים החשובים והאיכותיים כפי שהיה בעבר, זאת בגלל תיעוש המזון, הזמן שלוקח למזון טרי להגיע אלינו ושאר פרמטרים המשפיעים על הנושא. זוהי רק עוד סיבה אחת מיני רבות לצריכת מולטי ויטמין איכותי ומותאם אישית לצרכים של כל אחד ואחת מאיתנו. חברת סולגאר היא גורם מוביל בתעשיית תוספי התזונה העולמית ושם נרדף לאיכות כבר כמה עשורים. תוספי המולטי ויטמין של סולגאר כוללים מגוון מוצרים בעלי תכונות ייחודיות והתאמה אישית לאנשים שונים ומצבים שונים. בתר בית המרחקת מדי לינק תוכלו למצוא מגוון אדיר ומשובח של מוצרי סולגאר ולהתאים עבורכם את המולטי ויטמין המתאים ביותר עבורכם או עבור משפחתכם.

להבחין בין תפל לעיקר – לבחור מולטי ויטמין איכותי ומתאים

עולם תוספי התזונה כולל מותגים רבים ואינספור מוצרים, זה גם כך בכל הנוגע אל תוספי מולטי ויטמינים ומינרלים. למעשה מדובר על נושא מורכב מאוד, עם יחסי גומלין חשובים בין ויטמינים ומינרלים שונים, יש את ההיבט של הזמינות הביולוגית של סוגי רכיבים פעילים שונים, מינונים אופטימאליים וכן הלאה. כך למשל יש רכיבים המגבירים זמינות וספיגה של רכיבים אחרים וכאלו הפוגעים בספיגה של אחרים, גברים ונשים צריכים מינונים ורכיבים שונים וכמובן שלילדים צרכים ביולוגיים ופיזיולוגיים ייחודיים.

לכן חשוב מאוד להבחין בין תפל לעיקר, לברור את המותגים האיכותיים והאמינים ולבחור את המולטי ויטמין הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורכם. מעבר לבחירת מותג חזק ואמין כגון סולגאר עבור המולטי ויטמין שלכם, כך תדעו להתאים את תוסף המולטי ויטמין SOLGAR שלכם לצרכים האמיתיים שלכם.

עקרונות בבחירת מולטי ויטמין מתאים

  • בחרו לפי מאפיינים עיקריים שלכם: ראשית כל עליכם לבחור תוסף תזונה מולטי ויטמין לפי המאפיינים העיקריים שלכם או של האדם הרלבנטי. כך יש תוספים ייעודיים לנשים או גברים ותוספים מיוחדים לילדים. מעבר לכך נשים בהיריון צריכות מולטי ויטמינים שונים וייעודיים וכך גם אנשים עם מצבים בריאותיים שונים.
  • רכיבים טבעיים ואיכותיים: המולטי ויטמין שלכם צריך לכלול רכיבים טבעיים ואיכותיים במיוחד, הן עבור ספיגה טובה והן עבור בטיחות ויעילות. הכוונה היא לקבל רכיבים תזונתיים שהייתם מקבלים ממזון איכותי, אבל דרך תוסף. עדיף רכיבי פעילים טבעיים על רכיבים סינטטיים במקרה של ויטמינים ומינרלים רבים.
  • מינונים איכותיים: המינונים צריכים להיות גבוהים מבחינת הקצובה היומית המומלצת של הויטמינים והמינרלים העיקריים, כמו כן שימוש דגש על המינונים והתכולה של רכיבי קורט ומרכיבים תזונתיים שלא ניתן לקבל ממקורות תזונתיים רבים. זכרו כי גם עודף של חומרים מסוימים עשוי לגרום לרעילות ולתופעות לוואי ולכן יש צורך באיזון מדויק עד כמה שניתן.
  • התחשבות במצב בריאותי קיים: סולגאר מציעה תוספי מולטי ויטמין המתאימים למגוון מצבים בריאותיים. כך למשל ניתן למצוא תוסף ללא ברזל, תוסף להיריון והנקה, תוסף לילדים או תוספי מולטי ויטמין עם רכיבים פעילים נוספים לקידום בריאות מהיבט פרטני.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …