oral b 2

מדוע זה הזמן לעבור למברשת שיניים חשמלית של ORAL B

שמירה על היגיינת ובריאות הפה היא אחד המרכיבים ההכרחיים לשמירה על בריאות תקינה, בנוסף אף אחד לא אוהב ללכת לרופא השיניים לטיפולים מטרידים ויקרים ולכן הקפדה נכונה יכולה לחסוך לכם כאבים, כסף על טיפולים ולהוסיף בריאות. אך במציאות החיים המודרנית לרבים מאיתנו אין האנרגיות או הזמן לצחצח שיניים כמו שצריך, להקפיד על ניקוי בעזרת חוט דנטלי וכן הלאה – וגם אלו שכן מקפידים, פעמים רבות אינם מצחצחים נכון. כאן נכנסות לתמונה המברשות החשמליות מבית ORAL B, מברשות שיניים שיכולות להוסיף לבריאות השיניים והפה שלכם ולספק פיתרון צחצוח יעיל ונוח במיוחד.

מדי לינק הינו בית המרקחת המקוון הגדול והמוביל בישראל, אנו מתמחים במוצרים להיגיינת הפה ובמוצרי ORAL-B בפרט. כך שמעבר למגוון הרחב ולאפשרות לבחירה המושלמת של מברשת שיניים חשמלית ORAL-B באתר תמצאו גם את המחירים הזולים ביותר.

פשוט מנקות טוב יותר – עובדה!

באינספור מחקרים ובדיקות עצמאיות נמצא כי שימוש במברשת שיניים חשמלית פשוט מספק תוצאות טובות משמעותית לעומת צחצוח במברשת ידנית רגילה – וכאשר מדובר על מברשת שיניים חשמלית מבית חברת ORAL-B התוצאות משתפרות ובנוסף אתם מקבלים אמינות, בטיחות ומוצרים מנצחים ללא פשרות. שימוש שוטף במברשת שיניים חשמלית מספק ניקוי יעיל ומקיף יותר של השיניים, המברשת החשמלית מסירה יותר פלאק ומגיעה לאזורים קשים להגעה – שיניים טוחנות וצמוד לקו החניכיים למשל והשיניים בריאות יותר בצחצוח עם מברשת חשמלית.

הסיבות לצחצוח היעיל יותר לש מברשת שיניים חשמלית ORAL-B נובעות מכה סיבות. ראשית, מברשת חשמלית מנקה ביסודיות יותר בזכות סיבובים מהירים ואחידים יותר, בזכות מנגנון של רטט ובזכות הצורה היעילה של ראש המברשת. שנית, מעבר למברשות שיניים חשמליות כמעט תמיד מלווה ביותר הקפדה על הצחצוח – משך הצחצוח עולה, התדירות עולה וכדומה, כך מושגת היגיינת פה טובה יותר לאורך זמן.

אידיאלי לילדים

עבור הילדים, מצד אחד חשוב מאוד להקפיד איתם על שגרה שוטפת של צחצוח שיניים וחינוך להיגיינת פה תקינה, אך מצד שני אנו בתור הורים רוצים לעודד את הקטנטנים שלנו להיות עצמאיים ולצחצח לבד. לכן מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B מספקת בחירה מעולה. המברשת מהנה לשימוש ומספקת לילדים תמריץ לצחצח, בזכות המנגנון היעיל והמוכח שלה המברשת מספקת צחצוח יעיל יותר וכמו כן המברשת מאפשרת לילדים לצחצח לבדם בקלות ובנוחות ולקבל תוצאות מעולות ללא פשרות מצידכם כהורים המודאגים לבריאותם.

שמירה על השיניים בריאות

כמובן שגם עודף צחצוח שיניים ובעיקר צחצוח אגרסיבי מדי יכולים לגרום לנזקים ולבעיות חמורות בשיניים, בחניכיים ובתפקוד הפה. גם מסיבה זו מברשות שיניים חשמליות של ORAL-B מספקות את הפיתרון האולטימטיבי. המברשות המתקדמות של ORAL-B כוללות חיישני לחץ המתריעים במצב של צחצח חזק ואגרסיבי מדי, המברשות של ORAL-B כוללות טיימר מובנה להקצבת הזמן המומלץ לצחצוח שיניים והסיבובים המהירים מספקים ניקוי מעולה בלי צורך להפעיל לחץ.

כמה תכניות צחצוח לתוצאות מיטביות

מברשות השיניים של ORAL-B לא סתם מסתובבות במהירות וכוללות ראש מברשת מתקדם. המברשות של ORAL-B רוטטות, בחלק מהדגמים יש יכולת לעבוד בפולסים וכמו כן בדגמים רבים יש מצב ניקוי עמוק ואיטי יותר ומצב הלבנה ייעודי. ניתן לעסות את החניכיים בנוחות וביעילות בעזרת המברשות של ORAL-B וזהו פיתרון מושלם לבעלי חניכיים רגישות.

בגלל האיכות וההובלה הטכנולוגית

עבור רופאי שיניים רבים כאשר מחפשים איכות, ביצועים והובלה טכנולוגית-מדעית, השם הראשון והיחיד שעולה לראש בהקשר של מברשות שיניים הוא ORAL-B. זה הזמן לעבור למברשת שיניים חשמלית של ORAL-B בזכות האמינות, בזכות היכולות הרבות של המברשות, בזכות ההובלה הטכנולוגית של החברה בבריאות השיניים והפה ובזכות העובדה שאלו פשוט מברשות השיניים החשמליות הטובות ביותר בעולם!

 

כדאי לבדוק גם

נשירת שיער לאחר לידה

מאת קרין בוהדנה קלוברג תקופת ההיריון היא תקופה מיוחדת, בעיקר לאישה.רבות הן הנשים המרגישות יפות, …

שיניים בריאות

מדוע חשוב לבקר אצל רופא השיניים וכל כמה זמן מומלץ?

ביקור במרפאת שיניים הוא לא בדיוק בילוי חווייתי בקניון או טיול מהנה לצפון, אבל הוא …

שיניים בריאות

טיפוח הפה

כולנו מצחצחים שיניים לפחות פעם ביום, אם לא פעמיים, אבל בכל זאת כמעט תמיד כשמגיעים …