טיפוח הגוף

מיתוסים נפוצים על אנטי-אייג'ינג

מיתוסים נפוצים על אנטי-אייג'ינג

והתשובה לשאלה החשובה מכל: האם יש קרמים שבאמת יכולים להילחם בקמטים שלך?

בעשורים האחרונים הפך האנטי-אייג'ינג מתחום מחקרי זניח לנושא מרכזי בתעשיית הקוסמטיקה העולמית. מהפכת המידע ונגישותו הגבוהה הובילה לשפע מסחרר של עובדות לצד מיתוסים. על מנת לעשות סדר ולנפץ כמה 'אמיתות', קיבצנו עבורכן את המיתוסים הנפוצים ביותר בנושא האנטי-אייג'ינג ובדקנו עד כמה הם נכונים:

  • המיתוס: ככל שהקרם יקר יותר – כך הוא טוב יותר

לא נכון. בניגוד לנעלי מעצבים, האפקטיביות של קרם אנטי-אייג'ינג לא נמדדת בתגית המחיר אלא בתוצאות. בשוק קיימים היום קרמי אנטי-אייג'ינג ברמות מחירים משתנות ומחיר גבוה לא מבטיח הצלחה מיידית (לעיתים אפילו את התוצאה ההפוכה). במקום להתמקד בשמות נוצצים והבטחות מופרכות, כדאי לנסות חברות מוכרות, שכבר הוכיחו את הצלחתן בעבר.

  • המיתוס: אם זה צורב וכואב – סימן שהקרם עובד

לא נכון. כאב, צריבה, קור ואפילו אשליית מתיחה הנוצרת ממריחת קרמים אינה טובה לעור ואף עלולה להזיק לו. למרות האשליה הפסיכולוגית, מדובר לרוב בגירוי שאינו חיוני לעור הפנים ושעלול במקרים מסוימים להאיץ את הזדקנות העור. קרם אנטי-אייג'ינג מוצלח מטפח ומרגיע את העור – לא מכאיב לו.

  • המיתוס: יש להחליף את הקרם כל ארבעה חודשים כי העור מתרגל אליו וההשפעה מתפוגגת

לא נכון. קרם איכותי, המייצר תגובות טובות בעור, שומר על הלחות, מסייע בטשטוש קמטים ומעניק מראה קורן לאורך זמן. למעשה, מחקרים מגלים ששימוש קבוע באותו התכשיר מסייע להזנה קבועה של העור ומאפשר שינוי עמוק יותר לטווח ארוך.

  • המיתוס: קרם אנטי-אייג'ינג עובד טוב רק בלילה

לא נכון. קרם אנטי-אייג'ינג טוב עובד תמיד, גם כשאת במשרד או בגן השעשועים עם הילדים. ישנם קרמי אנטי-אייג'ינג המיועדים לטיפול רק בשעות הלילה ומכילים לרוב רכיבי הזנה או רכיבים פעילים. הסיבה לכך פשוטה: בלילה העור שלנו מתחדש, ולכן יכולת הספיגה שלו עולה באופן משמעותי. זהו זמן מצוין לטפחו ולהזינו.

  • המיתוס: כדאי לבחור קרם אנטי-אייג'ינג על פי שכבת הגיל לה הוא מיועד

לא נכון. למרות שישנן בעיות עור המאופיינות על פי גילנו הביולוגי (אקנה, פצעונים, קמטים וכו') יש לבחור את הקרם לפי מצב העור ופחות על פי הגיל בתעודת הזהות. קרם אנטי-אייג'ינג טוב הוא כזה המותאם למאפייני עור הפנים (רגיל/מעורב/שומני) ולבעיות ספציפיות (אקנה/כתמי פיגמנטציה). חפשי את הקרם שמתאים לסוג העור שלך ולא לגיל שלך.

  • המיתוס: קרם אנטי-אייג'ינג במרשם רופא טוב יותר מקרם אנטי-אייג'ינג הנמכר על המדף

לא נכון. השינויים בעולם הקוסמטיקה הפרא-רפואית בשנים האחרונות הובילו ליצירת קרמי אנטי-אייג'ינג שהשפעתם אינה נופלת מקרמים במרשם רופא. המוצרים החדשים יעילים בעידוד התחדשות העור ויצירת מראה חלק ואחיד יותר, אם כי לעיתים השפעתם איטית יותר מהשפעת קרמים הניתנים במרשם רופא.

  • המיתוס: קרם אנטי-אייג'ינג מגן על העור מקרינת השמש, פיח ונזקים סביבתיים

לא נכון. קרם אנטי-אייג'ינג משפר משמעותית את מראה העור, מטשטש קמטים ומפחית את כתמי הפיגמנטציה, אך הוא לא מגן על העור מנזקים חיצוניים. על מנת למקסם את השפעתו מומלץ למרוח בנוסף קרם הגנה מהשמש בעל 15 SPF לפחות ולהרבות בשתיית מים, המוסיפים לחות לעור.

לוריאל - מיטוסים על אנטי אייגינג

קרדיט : עדי פרג'י – מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …