משאבת חלב חדשנית של AVENT – לנוחות מירבית מאי-פעם

משאבת חלב היא מוצר גאוני ושימושי בצורות שקשה לתאר עבור אמהות מניקות שרוצות לוודא שתינוקן יקבל את ההזנה האופטימאלית בכל שלב ובכל מסגרת. משאבת החלב מאפשרת להמשיך להזין את התינוק בחלב אם – פיתרון ההזנה היעיל והמושלם עבורו בחודשים הראשונים לחייו – גם במסגרות השגחה וכאשר האמא צריכה לחזור לעבודה או לצאת לסידורים. בנוסף, משאבת חלב מאפשרת חלוקה בנטל ההאכלה, בעיקר בלילות. אך בדיוק בגלל החשיבות של הנקה, יש חשיבות גם לסוג ומותג משאבת החלב שבוחרים.

יש בשוק סוגים שונים של משאבות, למשל ידניות או חשמליות, וכמו כן מותגים שונים המציעים מאפיינים שונים ואיכויות. משאבת חלב של אוונט מציעה את השילוב האופטימאלי בין נוחיות שימוש, פשטות, חומרים מעולים, עמידות והתאמה מושלמת למשימה לשמה המוצר משמש. חברת AVENT מתמחה כבר שנים במוצרים לתינוקות ונחשבת למובילה בכל הנוגע למחקר ופיתוח, בטיחות ויעילות – לכן תאגיד הענק פיליפס רכש את החברה והיא כיום חלק ממכלול המותגים המעולים של פיליפס.

טכנולוגיה מתקדמת בעיצוב שפשוט עובד

חברת אוונט הבריטית הייתה הראשונה בשוק העולמי שפיתחה והשיקה בקבוק האכלה המדמה בצורה יעילה וטובה את היניקה מהשד של האם, תוך שהיא יוצרת סטנדרט חדש בתעשייה והכרה צרכנית באיכות המוצרים. החברה פיתחה פטמות סיליקון נטולות ריח וטען ובטיחותיות לחלוטין לשימוש וגם בהקשר זה יצרה את הסטנדרטים המחמירים להם אנו מורגלים כיום. בקבוקי החברה מוכרים בכל העולם ככאלו המפחיתים את הגזים אצל תינוקות. מיד לאחר תחילת שיתוף הפעולה בין AVENT לבין פיליפס, החברה שמה דגש אפילו יותר מהותי על פיתוח מוצרי התינוקות וההנקה המתקדמים והטובים ביותר בעולם.

כך, משאבת חלב מבית אוונט משלבת טכנולוגיות מתקדמות, אך בתוך עיצוב ארגונומי יעיל שפשוט עובד. משאבת החלב החדשנית מבית אוונט הינה משאבה חשמלית, הפועלת על ביס אלקטרוניקה מדויקת ומתקדמת ואשר כוללת מאפיינים שאי אפשר למצוא בשום מוצר אחר. דוגמא לעליונות הטכנולוגית והיישומית של משאבות החלב החשמליות של AVENT היא בכך שמשאבות אלו מצוידות במנגנון חכם של זיכרון אלקטרוני, כך שניתן להמשיך את קצב השאיבה שהותאם אישית על ידך באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור – כך ניתן לשמר איכות שאיבה מעולה לצד נוחות שימוש ללא פשרות.

מאפיינים שימושיים ומתקדמים נוספים של משאבת החבל החשמלית של אוונט כוללים בין היתר יצירת ואקום אמין ב-100% על ידי דיאפרגמת סיליקון מיוחדת, שילוב כרית עיסוי טבעית וייחודית במשאבת החלב כך שיש חיקוי מושלם של פעולת היניקה של התינוק, אפשרות שימוש עם כבל חשמלי, סוללות וגם כמשאבה ידנית – הכל באותו מוצר, אמצעי הבקרה על עבודת המשאבה נגישים ונמצאים קרוב לשד, קצבי שאיבה שונים להתאמה אישית מושלמת וכמובן שהמשאבה כולה היא ללא ביספינול A.

משאבת חלב מבית AVENT כוללת אפשרות של חלקי חילוף אם במקרה אחד החלקים ניזוק או נאבד. המשאבה מתאימה במיוחד לבקבוקים האיכותיים של החברה ויחד נוצר מכלול מוצלח המספק מענה מושלם לצרכי התינוק שלך, גם כאשר את לא לידו להניק אותו מהשד.

משאבות חלב AVENT – התנאים הטובים ביותר במדי לינק

בבית המרקחת המקוון מדי לינק תמצאי את המחרים והתנאים הטובים ביותר עבור רכישת משאבת חלב אוונט. באתר מגוון ממוצרי אוונט ואת משאבות החלב המתקדמות ביותר של החברה, במחירים מנצחים ואפשרויות רכישה זמינות. משאבת חלב מאפשרת לך כאם מניקה חופש רב יותר ונוחות אופטימאלית, את קובעת את קצב השאיבה ונהנית מאחת המשאבות העמידות, האמינות והנוחות ביותר שניתן למצוא.

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …