5 תרגילים לרגליים חטובות

האם היית רוצה שיהיו לך רגליים חטובות כמו של טיילור סוויפט או קנדל ג'נר? או, אולי אינך שואפת גבוה כל כך, והיית מוכנה להסתפק גם ברגליים שהיו מאפשרות לך להשוויץ במכנסיים קצרים ובשמלות קיץ? ואתה, האם רגליך משביעות את רצונך? לא היית רוצה שהן תהיינה מוצקות ושריריות יותר?

אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות, אל דאגה, אתם בחברה טובה.

אם אין לכם זמן (או כוח) להשקיע שעות בחדר הכושר, תוכלו לקבל את הרגליים הסקסיות שאתם חולמים עליהן גם בבית, בעזרת שישה אימוני רגליים שיתנו לכם תוצאות כמעט מיידיות.

תרגיל ראשון

עמדו בפישוק גדול, אצבעות הרגליים והברכיים פונות החוצה, הגב זקוף ומוטה מעט קדימה, ידיים מאוגרפות על הירכיים, ישבן בולט מעט אחורה (ויישאר במצב זה לאורך כל התרגיל). כופפו את הברכיים ורדו למטה. הישארו במצב זה, עלו על קצות האצבעות ונתקו את העקבים מהרצפה. עלו ורדו מקצות האצבעות 20 חזרות, שלושה סטים.

תרגיל שני

עמדו בפישוק לפני כסא, כשרגל אחת קדימה ורגל אחת אחורנית כשגב הרגל האחורית מונח על כיסא. יש להקפיד שעקב הרגל הקדמית ממוקם בקו אחד עם הברך של אותה הרגל (זווית של 90 מעלות לרצפה), גב זקוף ונוטה מעט קדימה. דחפו דרך העקב והתרוממו למעלה (התנועה נוצרת "דרך" הישבן). בצעו 20 חזרות, שלושה סטים.

תרגיל שלישי

שבו בחלקו הקדמי של כיסא בפישוק קל בין הרגליים ובעקבים הנמצאים בקו אחד עם ברכיים. התרוממו מהכסא, כשהגב נשאר זקוף והבטן מוכנסת והגיעו עד לעמידה זקופה. רדו כמעט עד לישיבה חזרה על הכסא, החזיקו מספר שניות (חמש עד עשר שניות) וקומו שוב. בצעו 15 חזרות, שלושה סטים.

תרגיל רביעי

רדו לעמידת שש, כשהירכיים והזרועות במצב ניצב לרצפה. הרימו רגל אחת לצד כשהיא מקופלת והברך פונה לצד החיצוני. סובבו את הירך בגובה האגן וקחו אותה לאחור, תוך כדי כיווץ הבטן והקפדה על קיבוע האגן במקומו. בצעו 20 חזרות לכל רגל, שלושה סטים. בשלב מתקדם, ניתן להוסיף משקולות רגליים להגברת המאמץ.

תרגיל חמישי

שבו על הרצפה בפישוק רחב ככל שניתן כשהידיים מונחות ביניהן ופרושות על הרצפה. הרימו רגל אחת באוויר ושרטטו באמצעות הבהונות המתוחות שלה עיגולים קטנים באוויר. תחילה 10 עיגולים בכיוון השעון, לאחר מכן – 10 עיגולים בכיוון ההפוך. מתקדמים יוכלו לבצע את התרגיל תוך הרמת שתי הרגליים באוויר ושרטוט באותו הזמן בשתי כפות הרגליים. מתחילים השלימו שלושה סטים לכל רגל ומתקדמים שלישיה אחת לשתי הרגליים.

כמה טיפים לסיום:

באופן כללי, ככל אימון אחר, גם חיטוב הרגליים צריך להיעשות בהדרגה ולא באופן פתאומי. בניית תוכנית אימונים כזו, אשר תשלב בין התרגילים לחיזוק וחיטוב הרגליים לתרגילים נוספים, המתמקדים בחלקי הגוף האחרים, צריכה לקחת בחשבון את הזמן הפנוי העומד לרשותכם, את כושרכם הגופני בעת שאתם מתחילים באימונים וגם מגבלות פיזיות, במידה וקיימות.

הקפידו להתאמן בבגדים נוחים, בנעליים מתאימות ובסביבה שבה תחושו בנוח.

בפעמים הראשונות כדאי להתאמן בביתכם מול המראה, על מנת לוודא כי אתם מבצעים את התרגילים כהלכה.

והדבר החשוב ביותר:

גם בתרגילים אלה, כבכל אימון אחר, שימו לב שלא למתוח את גבולות היכולת שלכם יתר על המידה, ובמיוחד בתקופת ההתחלה. היו קשובים לגוף שלכם ולתגובותיו לתרגילים השונים.

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …