5 הרגלי בוקר שישפרו לך את כל היום

5 הרגלי בוקר המעצבים לכם את כל היום – פרקטיקות אלה תשננה את החשיבה ואת השגרה שלכם לטובות יותר.

מה שאתם עושים בבוקר תורם רבות ליום שיהיה לכם. כאשר אנחנו מתגלגלים מהמיטה לאחר שחבטנו בכפתור הסנוז של השעון המעורר 15 פעמים ומזניחים את התכנון קדימה, כל מה שנותר בידינו לעשות הוא לשאת תפילה לתוך הכאוס, וסביר מאד להניח, שכאוס הוא אכן מה שצפוי לנו בהמשך היום.

יש המון פוסטים וכתבות על ההרגלים של האנשים המצליחים ביותר בעולם, אבל באמת אין יש סיבה לכך שהדרך בה הם מתחילים את יומם משפיעה על המשך היום. לא רק ברמה תפקודית, לוגית (יש לכם לוח זמנים ותכנית, ארגנתם את עיקרי הדברים שיפעלו בצורה חלקה), יש משהו פסיכולוגי חזק מאוד בתחילת היום שלכם באופן שאומר "אני אדם מוכשר והיום שלי מאורגן כראוי". מלוגיסטיקה ועד טריקים של פסיכולוגיה חיובית שניתן לתרגל, הנה כמה דרכים לזנק מהמיטה שלכם ברגל ימין ולהישאר כך, עד שאתם שבים אליה בחזרה בלילה.

הציעו את המיטה שלכם

נשמע די פשוט, וכנראה כמו משהו שאמא הייתה מזכירה לכם לעשות, אבל יש סיבה שסידור המיטה שלכם בבוקר מקימה אתכם להצלחה. המעשה הפשוט הזה של מתיחת הסדין, מיקום הכריות, מתיחת השמיכה, פרישת הכיסוי והשארת חדר השינה שלכם במצב ייצוגי, מחזקת את חציו הישן של המוח ומזמינה רוגע בשפע. עוד רוגע שווה פחות מתח, פחות מתח שווה מצב רוח טוב יותר, יותר פרודוקטיביות (בשאיפה) ו… יום טוב יותר.

שתו מים

תאי הגוף שלכם היו ללא מים במשך מספר שעות, לכן, שתו מים לפני כל חומר אחר (כן, זה כולל גם קפה), כי הם מבטיחים פעולה תקינה של מערכת העיכול לאורך כל היום. זוהי דרך קלה לרענן את גופכם, גם אם אתם עושים זאת על טייס אוטומטי. בנוסף, כאשר אתם לוגמים מים במהלך הבוקר, אתה עשויים, בסופו של דבר, לצרוך כבר שתיים מתוך שמונה הכוסות המומלצות ליום.

תכננו את היום שלכם

רשימה פשוטה של ​​שלושת הדברים הגדולים שהייתם רוצים להשיג בטווח הקצר (כלומר לפני הצהריים או לפני סוף היום) יכולה לעזור לכם להתנהל בנחת באמצע היום. כתיבתם על נייר או בפתקים שבטלפון יורידו מכם את הלחץ של זיכרון ויכולים לשמש לכם תזכורת מועילה של המטרות שלכם ליום זה. גם אם זה "לאסוף את הכביסה מניקוי יבש, למצוא כרטיס יום הולדת ולהכין קינואה", ציון מספר משימות קטנות יכול לשמור אתכם במסלול ולגרום לכם לניהול זמן טוב יותר במשך כל היום. כמו שאומרים "מי שנכשל בתכנון – ייכשל בביצוע" לכן, תעדפו את הדברים הגדולים, כדי לגרום לשאר היום לרוץ בצורה חלקה יותר.

נגנו מוסיקה שאתם אוהבים

בלי קשר לתוכניות הבוקר, פסקול ממריץ יעזור לכם לשמור על מצב רוח חיובי לאורך כל היום. בחרו מוסיקה שגורמת לכם לחוש אושר והשמיעו אותה בזמן שאתם את המטלות הקטנות והמרגיזות שכולנו מבצעים, לפני שאנחנו יוצאים מהבית. בונוס: מוסיקה טובה תהפוך גם את הדרך חזרה מעבודה לפחות ארוכה ולפחות מלחיצה.

נועו

רוצים להרגיש טוב יותר אחר הצהריים? פנו זמן בבוקר להניע את גופכם. מה שזה לא יהיה -מתיחות עדינות, טיול עם הכלב – התחלת היום בתנועה תתניע את חילוף החומרים שממלא את האנרגיה שלכם למשך היום. בנוסף, אתם עתידים לבצע בחירות מזון טובות, יותר אם עשית משהו חיובי עבור הגוף שלך מוקדם יותר באותו היום.

כדאי לבדוק גם

5 תרגילים פשוטים לאנשים שיושבים רוב היום

כמה שעות ביום אתם מבזבזים בישיבה? סביר להניח שאתם לא זזים מספיק. לא לכולם יש …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

להתמודד עם הפחדים הכי גדולים שלכם – קואצ'רים מלמדים כיצד

כולנו פוחדים מדי פעם, במיוחד כאשר מדובר על דברים שאנחנו לא מבינים במלואם. דבר אחד …