טיפים לירידה במשקל לשמירה על הבריאות

מי  מאיתנו לא היה רוצה להיות בריא תמיד? לשמור על מה שיש לו ולעשות הכול כדי להרגיש טוב? גם אתם, כמו רבים אחרים, רוצים לעשות משהו בנידון. כדאי לדעת שיש לא מעט שינויים קטנים שתוכלו לעשות ושישפיעו בגדול, אז למה אתם מחכים?

  1. שתיית מים: זה ידוע שכדי להגדיל את קצב חילוף החומרים עלינו לשתות לפחות ליטר וחצי של מים ביום ובהחלט כדאי להתרגל לכך.
  2. פעילות גופנית: אין קיצורי דרך ואם אתם רוצים להצליח להגיע ליעד שהצבתם לעצמכם כמה שיותר מהר בהחלט כדאי יהיה להתחיל לעסוק, בין היתר, בפעילות גופנית.
  3. תכננו את הארוחות: לא אחת קורה שאנחנו עולים במשקל כי אין לנו אוכל מוכן וכי לא חשבנו על הדברים מראש. לכן, אם אתם יודעים שביום מסוים לא תבלו בבית כל היום בהחלט כדאי יהיה להכין מראש אוכל ולקחת אותו אתכם.
  4. ארוחות קטנות: במקום לאכול רק שלוש ארוחות גדולות ביותר נסו לפצל את הארוחות לשש. זה ייתן לכם למה לחכות בין ארוחה לארוחה וזה גם יגרום לכך שלא תחושו רעבים לאורך היום.
  5. לכתוב מה אכלתם: אם אתם מרגישים שהאוכל שולט בכם ולא ההפך, יכול להיות שאתם צריכים בסך הכול להכניס קצת סדר לדברים. לכן כדאי יהיה להיעזר בשיטת הכתיבה כי כך תקבלו תמונה ברורה יותר לגבי מה באמת אתם אוכלים במהלך היום כי לא תמיד אנחנו מודעים לכך בצורה מלאה.
  6. הקטינו את כמויות השמן: יכול להיות שגם אתם, כמו רבים אחרים, לא באמת שמים לב לכמויות השמן שאתם צורכים ביום. כדאי להיות מודעים לכך כי זה אחד מהגורמים שעלולים להשפיע על ההשמנה.
  7. צלחת קטנה: כאשר אוכלים על צלחת קטנה התחושה היא שאוכלים יותר ובהחלט כדאי לכם לנסות זאת, כי חלק מהעניין בירידה במשקל הוא מחשבתי.
  8. מנה מותרת: זה שאתם רוצים לרדת במשקל ולהגיע למשקל היעד שלכם זה לא אומר שעליכם לוותר לתמיד על האוכל האהוב עליכם. אפשרו לעצמכם פעם אחת בשבוע לאכול בנוסף לתפריט הדיאטה שלכם גם מנה אחת מותרת שאינה כלולה בתפריט.

מעבר לכל אלה, הטיפ ה-חשוב ביותר הוא ההתמדה. לרדת במשקל, להיכנס לכושר ולשמור על הבריאות שלכם אלה לא שינויים שאפשר לעשות ביום אחד וחשוב להפנים זאת. יהיו עליות וירידות בדרך שמחכה לכם אך אתם יכולים להיות בטוחים שאם תתמידו תגיעו להישגים.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …