9 תרגילי כושר שניתן לעשות במשרד

שעות ישיבה ארוכות מול מסך המחשב, מטבחון עמוס בכל טוב, חוסר חשק לקום ולאכול משהו בריא והסתפקות בנשנושים משמינים במקום – רק תבחרו, נראה כי כל הסביבה המשרדית שלנו חוברת נגדנו כדי לגרום לנו להשמין ולהתנוון בדרך הקצרה ביותר. אמנם לשכנע אתכם לאכול בריא ונכון לא נצליח במאמר קצר, אבל לנוחותכם, אספנו לכם מספר תרגילים קלים לחילוץ העצמות, שתוכלו לעשות גם במשרד.

הרימו את הגג – 20 חזרות

בזמן צעידה במקום בגב זקוף, הרימו את ידיכם בתנועת דחיפה מהכתפיים ולכיוון התקרה וחוזר חלילה. כל מנת להגביר את הקושי, תוכלו לעשות זאת בעודכם אוחזים בבקבוקי מים מלאים.

הענק הירוק – 20 חזרות

צעדו במקום בגב קמור, קיפצו את אגרופיכם וכופפו את מרפקיכם. הפגישו את אגרופיכם במרכז, ולאחר מכן פישטו את זרועותיכם לאחור, בניסיון להפגיש בין השכמות. חיזרו על התרגיל בעודכם צועדים במקום.

רולר בליידס במקום – 20 חזרות

צעדו במקום בגב זקוף, את הרגליים בזמן הצעידה כופפו לאחור עד לזווית של 90 מעלות בברך. לוו כיפוף כל רגל לאחור בהנפת היד שבצד שלה לאחור ובעת שרגל מונחת על הקרקע, את היד בצד שלה, כופפו ב-90 מעלות קדימה.

הרמת ברכיים – 20 חזרות

צעדו במקום בגב זקוף, כמו בתרגיל הקודם, אולם הפעם הרגליים מונפות ומכופפות קדימה והזרועות מכופפות. בכל פעם שרגל מונפת ישרו את ידיכם למטה.

חצי טחנת רוח – 20 חזרות

הניעו את ידיכם סימולטנית בחצי עיגול שמתחיל ביד ישרה לכתף ועד ליד מוצלבת מעבר לגוף. בזמן זה, העבירו משקל מרגל לרגל.

אגרוף – 20 חזרות

העבירו משקל מרגל לרגל, בעוד אתם "חובטים באוויר ביד הנגדית. על מנת לא לגרום לפגיעה במרפק, אל תיישרו את הידיים לגמרי.

שכיבות סמיכה על שולחן – 20 חזרות

בצעו כפיפות מרפקים כאשר ידיכם מונחות על שולחן השולחן ורגליכם מעוגנות במרחק מה ממנו. שימו לב לפנות את השולחן לפני כן, לא נעים להתרסק עם הראש לתוך מסך המחשב. J

מצד לצד – 20 חזרות

עמדו ברגליים פשוקות מעט ובידיים על המותניים. הזיזו את רגל ימין מרחק כ-50 ס"מ ימינה, כופפו אותה והעבירו את המשקל אליה. חיזרו למרכז. עכשיו, בצעו זאת עם רגל שמאל.

 קפיצות – 20 חזרות

עמדו בברכיים פשוקות מעט, כופפו אותן ומשכו את ידיכם לאחור. כעת, זנקו לכיוון למעלה, הכי גבוה שתוכלו, בעוד אתם נעזרים בתנופה עם הידיים.

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …