הגיע הזמן לסגל הרגלים בריאים יותר

6 דרכים לשרוף יותר קלוריות במהלך היום

כולנו היינו רוצים להיות רזים יותר, חטובים יותר, מוצקים יותר ובכושר טוב הרבה יותר מהכושר הגופני שיש לנו כיום. אבל, איכשהו, הרצון הזה מתמוסס במהירות, בכל פעם שאנחנו חושבים על ביקור במכון הכושר. מציאת לוח הזמנים הנכון (או פינוי זמן בסדר היום העמוס שלנו), ההתארגנות ההכרחית שלפני, וגם, התחושה הלא נוחה של חשיפת גופנו (שכאמור, כרגע נמצא במצב רחוק מהאולטימטיבי) בפני המתאמנים האחרים, כל אלה וסיבות רבות ונוספות אחרות מונעות מאיתנו לעשות את הצעד המיוחל ולהתחיל להתאמן ולהפוך לבריאים וחטובים יותר.

פתחו את הבוקר שלכם במרץ

המריצו את המטבוליזם שלכם בקצת קפיצות jumping jacks או במספר סקוואטים. אם אתם יודעים שעומד לרשותכם זמן מוגבל לאימון בחדר הכושר, כוונו את השעון ל-15 דקות מוקדם יותר. תוכלו להמריץ את מחזור הדם וקצב חילוף החומרים שלכם לכל היום בכפיפות בטן, סקוואטים, שכיבות סמיכה או jumping jacks.

קור = שריפת קלוריות

הנמיכו את הטמפרטורה במזגן למינימום ההכרחי. קור גורם לגופנו לשרוף קלוריות במהירות רבה יותר, וגם ממריץ אותנו לתנועה. שימו לב לגלות התחשבות בעובדים נוספים במשרד, שכן אתם עשויים להשיל קלוריות, אך על הדרך גם לרכוש לעצמכם כמה שונאים.

שבו על הרצפה

זוכרים שאמא אמרה לכם לעולם לא לשבת על הרצפה, אלא על כסא, אחרת תקררו את שלפוחית השתן? רוב הסיכויים שמדובר באגדה אורבנית, אבל לישיבה על הרצפה (מול הטלוויזיה, למשל) יש יתרון רציני – הקימה משם מכריחה את השרירים שלכם להתמודד עם מאמץ, בכל פעם שאתם צריכים לקום.

השתמשו בתזכורות שבטלפון שלכם

ברור ש"תשכחו" שאתם צריכים לקום ולחלץ עצמות בזמן ישיבה ממושכת. ובכן, זה הזמן לתעל את הקדמה הטכנולוגית לצרכיכם ולכוון את התזכורות בטלפון לפרק זמן של 30 דקות. קומו, הסתובבו, חלצו את העצמות (ולא, המטבחון המשרדי הוא לא המקום שאליו אתם אמורים לצעוד בזמן הפסקה כזו).

תמיד הוסיפו עוד 5

כן, זה עומד להישמע כמו ג'ינגל לחברת ביטוח מסוימת מאד, אבל זה לא – הוסיפו תמיד 5: חמש דקות נוספות לזמן ההליכה היומי שלכם, חמש דקות טיול נוספות לטיול עם הכלב וכד'. כך תוכלו למתוח את גבולות היכולת שלכם בהדרגה ובהצלחה.

פרקו משימות לגורמים

מכירים את הסיטואציה שבה, על מנת לחסוך זמן הליכה, אנחנו נושאים את כל המצרכים מהמכונית הביתה במכה אחת? ובכן, זה מולטי-טסקינג וחוסך זמן, אבל, כדי לשרוף יותר קלוריות, תצטרכו לחדול מהמנהג ה"יעיל" הזה: פזרו את המצרכים בכמה שקיות שוות (פחות או יותר) במשקלן ולכו מספר פעמים. מכירים את כל הטיפים מקצרי הזמן לניקיון הבית, כמו לאסוף את כל הכביסה מכל החדרים בסבב אחד? ותרו עליהם וחיזרו לשיטה הישנה של הליכה עם כל פריט בודד למכונת הכביסה. נכון, לא מאד "יעיל" לניקיון הבית, אבל מסייע לכם לשרוף הרבה יותר קלוריות.

ברור לגמרי שאם אתם מצליחים להגיע לחדר כושר ולשרוף 500 קלוריות בכל יום בבוקר, זה מעולה, אבל אם בהמשך היום, אתם מבלים שמונה שעות ארוכות ומנוונות בישיבה מאחורי שולחן הכתיבה שלכם, אתם עלולים לגלות שקצב החיטוב שלכם איטי בהרבה יותר מהרצוי לכם. למזלנו, ישנן דרכים לשרוף קלוריות גם במהלכו של יום עבודה (ובכך, לקצר בהרבה את הזמן הדרוש לכם כדי לרזות ולהתחטב).

 

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …