מייק אפ וישי vichy

וישי קוסמטיקה

חברת וישי קוסמטיקה היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחומה, החברה הצרפתית הותיקה והמכובדת הזו מתמחה במוצרי טיפוח לעור. החברה מיישמת ידע מדעי מתקדם ביותר בפיתוח מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף, זאת לצד ניסיון מעשי של שנים ופעילות בינלאומית נרחבת, יוצרים מוצרים מעולים וללא פשרות על איכות. רבים מהמוצרים המקצועיים של וישי קוסמטיקה מבוססים על סוגי עור ספציפיים והתאמה אופטימאלית לכל משתמשת (או משתמש כמובן).

מוצרי הקוסמטיקה וישי VICHY – בהנחה בלעדית!

מוצרי VICHY במדי לינק
במדי לינק תוכלו למצוא את המוצרים המשובחים של וישי ולהתאים אישית את המוצר בדיוק על פי הצרכים והרצונות. מוצרי VICHY מציעים שלל פתרונות איכותיים בנושאים יומיומיים וכמו כן בתור מענה למצבים ספציפיים וזמניים בעור הפנים והגוף. וישי קוסמטיקה מפתחת ומייצרת מוצרי לחות לפנים, מוצרי איטי אייג'ינג, תכשירי ניקוי, מוצרים לעור שמן או בעייתי, תכשירי פרימיום להגנה מקרינת השמש, מוצרי איפור למיניהם ומגוון תכשירים לטיפוח העור והשיער. מדי לינק מקיימת שיתופי פעולה עם חברת הקוסמטיקה הצרפתית המובילה וישי קוסמטיקה כבר שנים ומחזיקה קטלוג עשיר במיוחד של מוצריה.
מוצרי לחות לפנים
כפי שכל אחת יודעת, שמירה על לחות עור הפנים היא קריטית לבריאותו ומראה רענן, בייחוד בימי החורף הקרים או במהלך החמסינים הרבים בישראל. בית מרקחת מדי לינק מחזיק את המוצרים הטובים והמגוונים ביותר של וישי בתחום זה ומציע מוצרים לכל זמן ביום, לכל אורח חיים ולכל עונה בשנה. כאשר עור הפנים מתייבש במהלך היום, הוא הופך חלש ופחות יעיל בתור שכבה הגנה, היובש הזה מקל על רדיקלים חופשיים לעשות נזק לעור, סדקים, תחושה לא נעימה וכיוצא באלו.
מוצרי הלחות לפנים של וישי קוסמטיקה כוללים מרכיבים נוגדי חימצון שמקורם צמחי (Citrus Polyphnolלמשל) מסנני קרינת השמש, רכיבים מינרליים מהמעיינות הטרמליים המדהימים של אזור וישי בצרפת ותרכובות נוספות להענקת לחות ולשמירה על בריאות העור למשל 24 שעות.
מוצרי אנטי-אייג'ינג
מוצרי VICHY מציעים פיתרון יעיל ואיכותי לתופעות של הזדקנות העור, פגיעה בעור ועבור שאר מטרות אנטי-אייג'ינג. המוצרים המגוונים שמדי לינק מציעה ללקוחות מכלילים רכיבים פעילים כגון ויטמין C בצור נוגד חמצון ומסייע לבניית רקמות העור, פפטידים המסייעים לחידוש העור ושאר אלמנטים לטיפול בקמטים ומיצוק העור. מוצרי וישי קוסמטיקה בתחום זה מאטים תהליכים הורמונאליים הפוגעים בעור, מטפלים באובדן הצפיפות והאחידות בעור וכן הלאה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ושימוש בחומרים מעולים.
ניקוי העור
סדרת Purete Thermale של מוצרי VICHY רלבנטית להסרת איפור וניקוי העור בצורה יעילה, בריאה ומהירה. הסדרה כוללת רכיבים פעילים רבים כגון תמציות צמחים, תרכובות להרגעת העור ולהפעלת מנגנוני הנשימה הטבעיים של תאי העור, ויטמינים לריכוך ושמירה על העור וכן הלאה.
מוצרים לעור שמן ובעייתי
וישי קוסמטיקה מציעים כאמור פתרונות לכל סוג עור ותוך התמקדות במאפיינים הפרטניים של כל סוג. סדרת Normaderm לעור שמן ובעייתי כוללת Zincadone ושאר רכיבים הפועלים עם מאפייני העור לניקוי והרגעה
ולאחר מכן הסרה הדרגתית ובריאה של אדמומיות ופגמים שונים. הסדרה כוללת קרם לחות, מי פנים, ג'ל, סטיק ועוד.
הגנה מהשמש
 ידוע כיום כי קרינת השמש גורמת לנזקים רבים לעור, חברת וישי קוסמטיקה מציע תכשירי פרימיום מעולים להגנה מקרינת UVA/UVB. סדרת Capital Soleil כוללת מגוון מוצרי VICHY עם מקדמי הגנה גבוהים ושונים, החברה מתמחה בעיקר בתכשירי הגנה המיועדים לעור הפנים העדין.
מייק-אפ
 גם בתחום האיפור המייק-אפ וישי קוסמטיקה נמצאת בחזית התחום מבחינה טכנולוגית ומקצועית. המוצרים כוללים מייק-אפ מתקן, מייק-אפ למראה טבעי ורענן ומייק-אפ נגד קמטים.
טיפוח הגוף והשיער
 וישי קוסמטיקה מציעה מגוון רחב מאוד של מוצרים לטיפוח הגוף והשיער, לנשים וגברים. המוצרים כוללים קרמים להזנת העור, טיפול צלוליט, קרם לחות, חיזוק והגנה על השיער ועוד.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …